verbreden "tank" vl1500

Als ik tijd heb zal ik eens gaag gochelen, heb nog wel een paar vl dummy's liggen, zal wel tussen kerst en nieuwjaar worden want heb nog klussen zat
 
De tank is wel van een soort metaal. Ik heb inmiddels ook gehoord dat het misschien wel gaat met de originele helften door die helften elk te verbreden, zo hou je altijd dezelfde aanhechtingspunten met het middenstuk.
 
De tank is wel van een soort metaal. Ik heb inmiddels ook gehoord dat het misschien wel gaat met de originele helften door die helften elk te verbreden, zo hou je altijd dezelfde aanhechtingspunten met het middenstuk.

Tsja, als je in de buurt woonde had ik je graag willen helpen. Lassen is namelijk mijn specialiteit. :Y
 
Dit is vrij eenvoudig te maken
Nou is dit een gewone benzine tank met 45 liter inhoudt
Maar zo kun je ook een dummy maken, trouwens van dezelfde tank is ook een dummy te maken, dit zijn twee hd helften, met wat laswerk ook te fiksen op een vl 1500

Shadow1.jpg


Shadow.jpg


Shadow3.jpg


En nou het water op
 
Dit is vrij eenvoudig te maken
Nou is dit een gewone benzine tank met 45 liter inhoudt
Maar zo kun je ook een dummy maken, trouwens van dezelfde tank is ook een dummy te maken, dit zijn twee hd helften, met wat laswerk ook te fiksen op een vl 1500

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

En nou het water op
Tering hey.
Dat is echt geen smoel die tank :N _O-
En ik dacht ff tering wat een hoog stuur, tot dat ik die andere goed zag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan