Old Tricks never Die

dit is ook best dik, en ondoorzichtig rood, heel vreemd spul, maar het werkt uitstekelbaar...
de viscositeit is 75W250 met de loop eigenschappen van een 75W90.
ik noem het net gebonden tomatensoep.
door de dempende eigenschappen van de olie werkt de ongesynchroniseerde
tractorbak van HD net effe wat soepeler.
het zelfde effect treed inderdaad ongeveer op bij hele dikke olie maar die
heeft als nadeel dat bij een koude motor het schakelen zwaar gaat en de
Red Line HSP heeft dat nadelige effect niet omdat het een 75W... is
en volsyntheet.
geen wondermiddel maar gewoon goed spul.
het is ontwikkeld voor race bakken en overbrengingen die zeer zwaar belast worden
ik verkoop het ook veel aan auto race teams voor hun differentieel zodat het langer als 1 race meegaat.
werkt ook goed in chevy-vans met een "rumoerige" cardan
 
ik overweeg om het ook in de tussenbak van mijn dodge te gooien, al die morsekettingen daarin zijn `deafening`, ik denk dat dit spul daar ook prima tegen helpt...

maarruuh, is zo´n ouwe vierbak echt niet gesynchroniseerd joh, nog een wonder dat het dan nog zo wil schakelen...
 
Marcel, mijn 1400 heeft maar 1 reservoir voor motor en koppeling en deze modellen hebben de neiging om snel te gaan slippen.

Zou die redline daar ook iets voor zijn?
 
Ik heb nog wel eens een paar van die coole stickers bij Marcel meegenomen. Dat dan weer wel.

Kom binnenkort wel eens langs.
 
full
 
Las ik weer eens iets vreemds in de BT van deze maand......

Je banden oppompen via je bougie-gat?

Iemand ervaring mee?
 
een beetje compressor of wat er voor door moet gaan op 12 volt kost geen drol en zo'n gamma huismerkding op 230 volt kost ook niet de wereld, daar ga ik mijn blok niet voor gebruiken, als je nou in de sahara zit wil ik nog zwijgen, maar dan kun je beter je band in de fik steken dat geeft je meer overlevings kansen :)
 
Ooit een keer slick 50 (voor motorfiets) in een kawa zl1000 eliminator gegooid...ding liep gelijk een stuk beter en 15 km topspeed harder. Vond hem alleen wat moeilijker starten naderhand. AToch oliekanalen wat dichter gaan zitten :?

Heb het toch gelijk in mn auto gegooid en de teller staat nu op 345000 km

en das geen gelul.
 
Ja, kommaar op, Bral. B|
wat wil je horen , de eerste opel die twee ton overleeft zonder revisie moet nog gemaakt worden, opels zijn voor joden en kruideniers maar weldenkende mensen rijden daar niet...

vraag de wegenwacht maar es wat ze het meeste af laten slepen...juist ja, en dat is niet omdat er gewoon ook erg veel van zijn, dat is omdat het gewoon rotzooi is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan