Nieuwe SV650S deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb op tv pas gelede bougiekabels gezien die deden flitsen iedere keer als er een vonk was. Zat een soort gas in ofzo, vandaar dat de vonken ook zichtbaar waren. Kent iemand deze bougiekabels toevalig, en waar zijn ze te krijgen? (heb al uitgebreidt gezocht op google en op m-f zelf :9 )
 
Mooi man!

Dat dat dempingsmateriaal verbrand maak mij nie uit! :9~
Hoe meer lawaai dat ie maakt hoe beter!,maar hoelang zou dat dan duren voordat
je dempingsmateriaal weggefikt is?

Ik heb er nu 13.000km opstaan maar ik kan niet zeggen dat ie de laatste tijd
meer lawaai is gaan maken en ik heb ook nog nooit geen vlammen eruit zien
komen! ;(

Maarja zolang die demper niet (aan de buitenkant) openscheurd vind ik het best,
Ik snap eigenlijk niet dat sommigen die klappen irritant vinden?? :P
Een demper bijvullen is echt duur. Tenminste, ik vind 100 euro knap aan de prijs. Als de vulling eenmaal weg is, is de kans veel groter dat de buitenkant scheurt.
 
Ik heb een powercommander besteld voor die x-treme maar kan geen mapping vinden voor een laser x-treme weet iemand deze wel te staan om te downloaden ,hij staat niet bij hun zelf (powercommander.com).

vr gr marc
Als er geen mapping is, dan heb je geluk en kan je gratis een mapping laten maken bij Hans van Kerkhoven in Oss. En hij zal hem waarschijnlijk nog wel voor je in willen bouwen ook. Altijd handig.

Oss is niet echt naast de deur voor je, maar als je hem in de buurt zou laten afstellen kost je dat serieus geld. Reken op een 100-150 euro en je achterband slijt vrij snel af door de vele dynoruns. Hans heeft een soort meedenkende dynobank waardoor ie met een half uur tot drie kwartier je mapping klaar heeft terwijl het normaal 2-3 uur kan duren...
 
Ik vind veel herry ook helemaal niet erg en die klappen al helemaal niet dat is juist leuk aan een v twin toch?
maar vlammen ???? heb ze nog niet gezien
 
Een demper bijvullen is echt duur. Tenminste, ik vind 100 euro knap aan de prijs. Als de vulling eenmaal weg is, is de kans veel groter dat de buitenkant scheurt.
Mijn uitlaat werd gemaakt bij DAM. Die raadt aan het dempingsmateriaal bij een 2-cylinder te laten vervangen elke 15 à 20 000km. Bij een ééncylinder wordt dat al elke 10 à 15 000km. Bij DAM kost die servicebeurt dacht ik 15 euro (maar dat kan ook 30 geweest zijn). Handig toch,... en demper die vlak bij de deur wordt gemaakt. En netjes in elkaar geschroefd zodat de dempingswol kan worden vervangen terwijl je wacht. :}
 
@knaapie

bedankt voor de tip heb je ook een tel. of adres van deze hans.

vr gr marc


--------------------------------------------------------------------------------

Dynojet
Kromstraat 82-E
5345 AD Oss Netherlands

Netherlands
+31 (0)412-403770 Shop Hours:
Mon-Fri 9 am-5 pm (By appointment only)
Types of motorcycles serviced:
Sport Bikes Cruisers Harley Davidson

;) ik ben ook bij hans geweest en hij heeft mijn motor ook perfect afgesteld :}
 
Ik vind veel herry ook helemaal niet erg en die klappen al helemaal niet dat is juist leuk aan een v twin toch?
maar vlammen ???? heb ze nog niet gezien
heheh ik reed in men koekblik achter ons pa aan die op mijn SV reed en toen zag ik de steek vlammen _O- wist niet wa ik zag :+ maar pair systeem afgesloten en nou knalt hij niet meer :Y
 
Welkomwelkom
Het gaat hier ongeveer zo : jij leutert hier wat onzin neer over hoe cool je je SV vindt enzo, en je post wat foto's,...

En dan reageren wij daarop met nog meer onzin en nog mooiere plaatjes en dan zeggen we dat onze Sv nog veel mooier is dan de jouwe. Zoiets ongeveer,... gesnopen? :+
 
full


gewoon... zo :)


Welkom!
 
He mannen,ik ben hier nieuw, weet wel nog niet goed hoe het hier in zijn werk gaat,rij met een sv650s bj2005
Gefeliciteerd met je aankoop *O* , maarehhh... jouw sv is volgens mij niet uit 2005, maar ouder (te zien aan het frame, bij 2005 + modellen is het frame zwart, bij modellen ervoor metaalkleurig).
 
Even een vraagje, dat Pair systeem kun je dat ook afsluiten zonder de slangen weg te halen? Bijvoorbeeld door de slang dicht te knijpen met bijvoorbeeld een ty-rap of iets dergelijks?

Ik heb namelijk niet veel zin om te gaan lopen sleutelen aan de nieuwe fiets of dit moment. Dan haal ik het later wel eens weg of ik laat het doen met een service beurt ofzo

:]

het klapt wel mooi, maar om nou de yoshimura nog harder te laten klinken lijkt me niet echt handig ivm de mannen in blauwe pakken.

Extra vraag, kom ik met een yoshimura pijp door ciruit keuringen?

grtz, Airtime
 
Even een vraagje, dat Pair systeem kun je dat ook afsluiten zonder de slangen weg te halen? Bijvoorbeeld door de slang dicht te knijpen met bijvoorbeeld een ty-rap of iets dergelijks?

Ik heb namelijk niet veel zin om te gaan lopen sleutelen aan de nieuwe fiets of dit moment. Dan haal ik het later wel eens weg of ik laat het doen met een service beurt ofzo

:]

het klapt wel mooi, maar om nou de yoshimura nog harder te laten klinken lijkt me niet echt handig ivm de mannen in blauwe pakken.

Extra vraag, kom ik met een yoshimura pijp door ciruit keuringen?

grtz, Airtime

Ik heb de pair uit laten schakelen, toen ik mijn powercommander kocht in Goes.
Wat mij werd verteld:
De pair begint in het luchtfilter.
Hij heeft een rubber dopje in de opening gedaan (van waaruit de slang van de pair uit het luchtfilter gaat) en deze met kit vast gelijmd.
Alle slangen van het pairsysteem zitten nog op hun plaats.
Het werkt wel, want ik heb geen last meer van knallen.
 
He mannen,ik ben hier nieuw, weet wel nog niet goed hoe het hier in zijn werk gaat,rij met een sv650s bj2005
Het is inderdaad een 2004. Ik heb net dezelfde. Maar nu zie ik dat jij een superbike-stuur hebt. Heb je ook met clip-ons gereden of heb je hem zo gekocht? Vind je het een verbetering tov clip-ons of net niet? (ik weet het, ik val in herhaling,... maar ik wil toch eerst zoveel mogelijk meningen eer ik er zelf eentje koop)
 
@goofie
Jij heb ook een powercommander er in zie ik met een laser heb jij de x-treme uitvoering ,en als je die hebt welke mapping heb je voor je powercommander genomen.

vr gr marc
 
@goofie
Jij heb ook een powercommander er in zie ik met een laser heb jij de x-treme uitvoering ,en als je die hebt welke mapping heb je voor je powercommander genomen.

vr gr marc

Ik heb de Laser duotech, hier is een standaard mapping voor, maar ik heb een mapping laten maken speciaal voor mijn motor. Volgens Tovami in Goes, moet je altijd een mapping voor je eigen motor laten maken. Geen motor is hetzelfde. Het zal wel werken, maar het is niet optimaal.
 
Ik heb de Laser duotech, hier is een standaard mapping voor, maar ik heb een mapping laten maken speciaal voor mijn motor. Volgens Tovami in Goes, moet je altijd een mapping voor je eigen motor laten maken. Geen motor is hetzelfde. Het zal wel werken, maar het is niet optimaal.
:^

Ik heb trouwens mijn powercommander af laten stellen in Tiel bij powercommander.nl hij rekent een vaste prijs en doet aansluitend een aantal runs.

Pair systeem had ik zelf al dicht gemaakt met wat proppen en een stuk duc-tape in de airbox maar een goed dyno-center sluit ze af. En dat is ook in tiel zo, hij gebruikt ook het tuning link software systeem.

Check hier voor de dichtstbijzijnde dealers: Dyno-centers.
 
ik weet een methode die nog makkelijker is om je pair uit te schakelen zonder dat je je airbox moet openen en de boel moet dicht plakken of kitten

men nemen een slangen tule van 12mm doorsnede uit een doe het zelf zaak kosten +/- 12 cent
433840

en vervolgens koppel je je pair slangen die vanaf de cylinders komen aan elkaar met de tule en je pair is uit geschakeld ;)
433839
 
Kijk,... het is heel simpel man,...
In de bergen kan ik mijn vrouw niet volgen in de korte bochtjes omdat haar machine zo verdomd goed instuurt en zo kort en wendbaar is. Stel je nu eens voor : SBK-kit kopen en heel m'n motor ombouwen,... sportievere bandjes eronder,... EN DAN NOG NIET KUNNEN VOLGEN!!!!!! Gewoon de nachtmerrie van elke man. Je zou toch van minder onzeker worden :+ :+ :+
Anders moet ik toch maar gewoon die SZR saboteren }) Goedkoper en succes verzekerd
 
Laatst bewerkt:
Kijk,... het is heel simpel man,...
In de bergen kan ik mijn vrouw niet volgen in de korte bochtjes omdat haar machine zo verdomd goed instuurt en zo kort en wendbaar is. Stel je nu eens voor : SBK-kit kopen en heel m'n motor ombouwen,... sportievere bandjes eronder,... EN DAN NOG NIET KUNNEN VOLGEN!!!!!! Gewoon de nachtmerrie van elke man. Je zou toch van minder onzeker worden :+ :+ :+
Anders moet ik toch maar gewoon die SZR saboteren }) Goedkoper en succes verzekerd


25kw van maken..
 
Ik wil graag een donker ruitje gaan kopen voor me nieuwe sv weten jullie welk merk mooie ruitjes maakt (liefst met foto) met zo een extra bobel er in(jetstream)en die van mdi ken ik al.

vr gr marc :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan