snap-on test

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
29
vlaieland
heb mijn s-sleutel.Ga de duurzaamheid van snap-on testen op mijn kopbouten.gooi mijn hele 100kg in de strijd .Sleutel gaat het zwaar krijgen. _O-
 
met een s-sleutel? :o :P
Hiermee.
full
 
ik heb ook een Dolmar.... (wel 100 jaar oud of zo..)
maar ik vind het echt schijt werk dat zagen! een middagje is leuk maar 15bomen red je niet in een middagje.... maar ja met een winter van begin november tot eind maart (minimaal) moet je wel... hier liggen trouwens sinds een week of zo de stukjes al weer vrolijk in de openhaard te branden...
 
..nee die "wietbomen" knip je met n 'knipkikkker'- ook een mooi stuk gereedschap!
(bij n gewone schaar gaat t zo plakken tijdens t knippen heh ;) ..heb ik g e h o o r d tenminste..)
 
..nee die "wietbomen" knip je met n 'knipkikkker'- ook een mooi stuk gereedschap!
(bij n gewone schaar gaat t zo plakken tijdens t knippen heh ;) ..heb ik g e h o o r d tenminste..)
ook daar heb je ollie voor dan plakt het ook niet aan je handen O-) O-) O-)
 
..nee die "wietbomen" knip je met n 'knipkikkker'- ook een mooi stuk gereedschap!
(bij n gewone schaar gaat t zo plakken tijdens t knippen heh ;) ..heb ik g e h o o r d tenminste..)
Eerst knippen,dan lekker plakken,dan schrapen,dan rollen en dan blowen en dan... O-)
 
ik heb ook een Dolmar.... (wel 100 jaar oud of zo..)
maar ik vind het echt schijt werk dat zagen! een middagje is leuk maar 15bomen red je niet in een middagje....

Tip! Trek eens aan het touwtje dat aan je zaag zit, als je broem broem hoort zaagt het een stuk sneller.
})
 
Terug
Bovenaan Onderaan