Het CBR1000RR Fireblade topic deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo nat als naar de SBK zal het niet zijn, en ik heb een goeie regenoveral. Zou het wel jammer vinden als mensen afhaken om het weer....(hoor je dat Lem :+ )

ps. Ik zag op het 600 topic dat je een nieuwe kentenplaathouder hebt. Stukken beter nu :}

Kentekenhouder hep ik al ff: ValterMoto.

Misschien volgend voorjaar die van TK is namelijk net ff anders O-)
 
Iemand heeft het zomertopic omhoog geschopt, omdat hij die gele Fireblade zo mooi vindt: Post van Seen in topic 'Honda CBR600RR/1000RR UPP-zomermeeting'

Even reageren daar Pieter!

Enne moet je nagaan, zelfs met die lompe taartschep eronder O-) O-)

Alssie'm in werkelijkheid ziet gaattie uit z'n dakkie!!!

full


;)
 
Laatst bewerkt:
Er werd me als nieuw lid gevraagt me hier ook even te melden, ik heb alleen nog geen mooie foto's want ik heb deze nog niet zolang de vorrige heb ik totaal los gereden.

Welkom *O*

En even [imgatt*] in je bericht zetten (maar dan wel even zonder *)

Dan zie je je foto namelijk gelijk in je post

full
 
Oh ja..... al gehoord dat Casey Stoner van Honda naar Ducati gaat voor 2007 -O-
Tis nu definitief.
 
ben rond de alpe d 'huez geweest v/h jaar en is goed rijden daar , maar ik ga weer de dolomieten in omdat je daar ongekend je eigen kan misdragen zonder problemen te krijgen.
denk daar maar over na , maar wat jij gaat doen is ook leuk ( pak bij remuzat de D94 maar )is gewoon 40 km circuit ( moet je doen als je in de buurt bent!!!).
hier een paar foto's was nog wel met de kawa.
(Afbeelding)

Dank u voor de tip.....

Wij zijn er 2 jaar terug ook geweest, maar was meer ervoorbij rijden (maar wel de Alpe d'Huez op)....en om nou elk jaar opnieuw de dolomieten in te gaan....is erg gaaf, maar komend jaar weer eens wat anders :Y :Y
 
Er werd me als nieuw lid gevraagt me hier ook even te melden, ik heb alleen nog geen mooie foto's want ik heb deze nog niet zolang de vorrige heb ik totaal los gereden.

Heeeeee Bikerblade :W :W :W

Welkom, heb jij ook al een zwarte hahahaha, maar wel gaaf hoor :} :}

Tot zaterdag 8-) :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan