American Chopper (OCC)

Ow.... Daar is een tijd niet over geschreven. Maar omdat je tegenwoordig de Teutuls dagelijks over de beeldbuis hebt rollen, vroeg ik me af hoe de MF-ers denken over de Top 10 beste of Top 10 slechtste theme bikes van ze.

Hoewel ik niet van cruisers houd.... Ik gebruik maar dit woord, want wat OCC choppers noemt zijn eigenlijk customs. Maar omdat customs ook wel wat meer dan die laid back bikes van ze inhoudt, noem ik ze maar cruisers.... (oeff, lange zin) heb ik toch een favoriet:

Nr. 1 de Cobra bike
Nr. 2 de Comanche bike... okay, gedeelde plaats met Mikey's Blues bike

De absolute bottom line theme bike (WAT een draak!) vind ik hun Space Shuttle bike met van die kleine shuttletjes in de spaken verwerkt. Huuu :r
 
ik kan nou niet 1 bike opnoemen die ik echt cool is of zelfs oke is.

allemaal commerciele shit, net als de "Keutels" zelf.

maar ja toch kijken maar he, er is al zo weinig goede custom bike show op tv,
wanneer begint BBO weer ??

OCC kan je beste kijken na een halve fles Bacardi (sorry voor de SPAM)
 
Da,s toch allemaal dezelfde shit die die gasten in mekaar knutselen.Altijd zelfde high neck frame. :r :r zelfde blok en bak .Ene keer met een nep-pan of nep-knuckle deksel.Zelfde primair groep .Zelfde achterband.Dan kletsen ze er nog wat cci bolt-on crap tegen aan en hoppa ,weer een siem-bike klaar.Ik ga echt van die krengen over mijn nek. :r :r :r :r

Vind ze dus niet echt mooi. _O-
 
Je krijgt ook het gevoel dat het geen echte bikers zijn. Mooi weer of niet, ze komen allemaal in hu auto naar het werk. Pa in een Hummer, Vinnie in een Chevy dacht ik en Paulie in een Plymouth Prowler. Nog afgezien dat die cruisers van ze niet bedoeld lijken om er coast to coast mee te rijden. Laat staan een halfje volkoren mee te gaan halen bij de bakker.
 
Naast al die fricandellen, kon ik die Old school thema bike wel waarderen en vooral ook omdat die stage loper Cody hem na afloop ook nog kado kreeg van de walrus....... omdat ie eraan had gewerkt...
De simpelste motor die ze gemaakt hebben en tegelijk de coolste........ :] Verder is het allemaal bla bla :r
 
Meer een caferacer. De Sunoco bike van OOC.

Teutuls,%20Pettys%20with%20custom%20built%20Sunoco%20bike.jpg
 
Let op het ontbreken van enige voorrem.... Vond Paulie niet esthetisch. Afijn, eindelijk een ontwerp waarbij de tank niet als een gestroomlijnde toolbox ergens hoog boven het motorblok is bevestigd. Want dat vind ik toch leeeeeeelijk.
 
Let op het ontbreken van enige voorrem.... Vond Paulie niet esthetisch. Afijn, eindelijk een ontwerp waarbij de tank niet als een gestroomlijnde toolbox ergens hoog boven het motorblok is bevestigd. Want dat vind ik toch leeeeeeelijk.

Daar zit toch een schijfrem?
 
Let op het ontbreken van enige voorrem.... Vond Paulie niet esthetisch. Afijn, eindelijk een ontwerp waarbij de tank niet als een gestroomlijnde toolbox ergens hoog boven het motorblok is bevestigd. Want dat vind ik toch leeeeeeelijk.
..."Vond Paulie niet estetisch."

_O- _O- _O- :N :N

:X

Volgens mij weet Paulie helemaal niet wat dat woord betekent...
 
Laatst bewerkt:
Ja zeker weten. Is een van de Petty's. Legendarische stockcar racers.

1 vd Petty"s.................?????/

Is DE Petty, oftewel Richard the king Petty.

En idd er zit gewoon een schijf voorop en Paulie weet niet eens hoe tie het schrijft...... En idd die pa het dikke armen. Zo mijn 0.2 cent :]
 
Verdomd (... niet goed gekeken) zit een schijffie op vooraan. Doet er niet aan af dat als Paulie het 'esthetisch niet verantwoord vindt' hij de rem vooraan gewoon weglaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan