twee-takt choppers

tsja... een 2000cc geprept blok rijdt ook niet rustig... en een vierpitter GSX600R blok in een hardtail bouwen levert ook geen rustig gedrag op, maar gaat het daar om? Zovele mensen, zovele wensen. De een wil vlammen op zijn chopper, de ander toeren en weer de volgende wil sturen, het kan allemaal!

Haha precies. Ik zie ook choppers met vette turbo's, lachgas etc. Zal ook wel niet geschikt zijn voor een middagje beach cruisen *O*
 
en??? wie maakt da uit...... of bent gij soms de nieuwe oppergod!!!!!!!!!!!!!!
laat 'n ieder bouwen wat ie zelf leuk vind. pk's zijn onderhand 't zelfde als Cm...
"als ie maar groot en lang genoeg is" maar geen hond die weet wat ie d'r mee aan moet, op 'n enkele uitzondering na. :( |( :r :?


Nee de oppergod ben ik nog net niet, tuurlijk alles kan vooral doen zou ik zeggen alleen lekker cruisen is er niet bij.
 
full


Bay Area style tweetakten... :}
 
Deze is al eens eerder voorbij gekomen. Zweedse stijl chop op basis van een Honda MB50 ofzo. Ik erger me groen en geen aan die mini-bikes en bromchoppers waar je tegenwoordig op marktplaats doorheen moet spitten. Dit ding was echter een paar jaar eerder en echt mooi opgebouwd. :P

p101ga3.jpg
 
Deze is al eens eerder voorbij gekomen. Zweedse stijl chop op basis van een Honda MB50 ofzo. Ik erger me groen en geen aan die mini-bikes en bromchoppers waar je tegenwoordig op marktplaats doorheen moet spitten. Dit ding was echter een paar jaar eerder en echt mooi opgebouwd. :P

(Afbeelding)


dat is inderdaad een Honda MB. In het echt net zo mooi als op plaatjes (zo niet mooier) *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan