Zwart worden bougie Tiger 500

Luke

Die hard MF'er
3 mrt 2005
596
0
Hoogstraatsebaan 219 Malle
Zonder aanwijsbare reden krijgt de rechter bougie van mijn triumph tiger500 uit 68 teveel benzine, daar ik maar 1 carb heb en de andere er perfect uitziet is dat voor mij een raadsel.
En het is beslist benzine roetaanslag
Zolang ik goed doorrij geeft dat buiten eens schokken geen problemen maar als ik dikwijls moet stoppen of aanschuiven in een file dan kan hij de benzine niet meer verwerken en slaat die bougie uit.
Ik kan hem niet armer zetten want dan krijgt de linkerkant te weinig benzine .
Ik heb de ontsteking al eens van kant verwisselt en dan blijft ook de rechterkant te veel benzine krijgen
Kan dat misschien een klepprobleem zijn?
Hoop dat iemand al eens hetzelfde probleem heeft gehad.

Groetjse, Luke
 
Misschien lekt je spruitstuk bij je linker cilinder. Dan zuigt hij valse lucht aan en wordt je mensel armer.
Spuit eens remmenreiniger oid links op je spruitstuk en kijk of het toerental verandert. Zo ja, dan het spruitstuk even opnieuw monteren en de carb opnieuw afstellen...
 
Misschien lekt je spruitstuk bij je linker cilinder. Dan zuigt hij valse lucht aan en wordt je mensel armer.
Spuit eens remmenreiniger oid links op je spruitstuk en kijk of het toerental verandert. Zo ja, dan het spruitstuk even opnieuw monteren en de carb opnieuw afstellen...

Hey Knuk, 'k neem aan dat je het over het inlaatspruitstuk hebt.. Dat was bij mij ook het geval. Eén pakking was niet helemaal oké, daar zoog het ding dus valse lucht. Gefixt, en nu zijn bij mij in ieder geval beide bougies hetzelfde gekleurd...

Maarja, je weet nooit met die Engelse dingen.. Kan nog vanalles anders zijn....
 
Hey Knuk, 'k neem aan dat je het over het inlaatspruitstuk hebt.. Dat was bij mij ook het geval. Eén pakking was niet helemaal oké, daar zoog het ding dus valse lucht. Gefixt, en nu zijn bij mij in ieder geval beide bougies hetzelfde gekleurd...

Maarja, je weet nooit met die Engelse dingen.. Kan nog vanalles anders zijn....

hehe, en niet alleen met Engels spul trouwens O-)
 
Hey Knuk, 'k neem aan dat je het over het inlaatspruitstuk hebt.. Dat was bij mij ook het geval. Eén pakking was niet helemaal oké, daar zoog het ding dus valse lucht. Gefixt, en nu zijn bij mij in ieder geval beide bougies hetzelfde gekleurd...

Maarja, je weet nooit met die Engelse dingen.. Kan nog vanalles anders zijn....
Wat is dat nog van alles anders Dutchman
 
Ik dacht dat een matzwarte aanslag die droog is altijd op te rijk sloeg
Kleppen acht ik niet waarschijnlijk want alles is redelijk nieuw of ik moet ze niet goed afgesteld hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan