foto's voor op de koffietafel

Koffietafel?

  • wie is er dood?

    Stemmen: 4 20,0%
  • melk en suiker alsjeblieft

    Stemmen: 4 20,0%
  • maak me gek

    Stemmen: 4 20,0%
  • is dat alles?

    Stemmen: 0 0,0%
  • veel teveel

    Stemmen: 0 0,0%
  • hebbie niks beters te doen?

    Stemmen: 8 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Was me dat even een actie.
Land er zomaar een heli in mijn tuin!!!

motor008oq3.jpg
 
Knap werk Brall

Ziet er erg mooi uit

Maar zit dat ok wel lekker? Het oogt mij zo van "ik zit in de houding en krijg een zere onderrug" op lange stukken.
Nou ben je zelf ook aardig lang, maar moet je niet een tikkie voorover zitten?
Raar stuur, maar wel mooi, oogt onhandig, maar kan zijn dat schijn bedriegt
de hoek van het stuur komt heel precies om lekker te zitten, te ver naar voren is niet goed en naar achteren ook niet...

in het begin moest ik heel erg wennen aan de zithouding maar nu gaat het eigenlijk prima, geen last van de rug enzo..

ik ben zondag ff naar groningen op en neer geweest, zonder onderweg te stoppen, dus zo'n 85 km aan één stuk,(en ook weer terug in één stuk) dat was me met die Guzzi's nog nooit gelukt zonder dove poten en weet ik wat meer...

het enige probleem is de werkelijk oorverdovende teringherrie, dar wordt je wel knettergek van, ook omdat het eigenlijk nog voor je oren de straat op knalt, maar ik heb een gebruikte Thunderheader gekocht, eens kijken of dat beter gaat...
 
Die van mij is ook niet echt stil, maar ik heb altijd meer last van het windgeruis dan van de motert zelf. Dus maar dopjes in... :9
 
Voor de liefhebbers van Bratstyle, Hipline, Radical, Cosmic, etc. heb ik een sectie Nippon_style toegevoegd.

Veel HD, XS en SR .... 8-)
 
Het blijft een mooie fiets die van Bral

Wat zou ik eraan wijzigen?
Eigenlijk niks

Zou een ander tasje proberen (ik heb nog een hele mooie, vindt ikzelf, liggen, echt een aftandse, staat wel ruig)
En dat slotje?? wat is dat? Dat messing kleurig blokje aan de voorkant? Bij het rempedaal, uit het zicht halen

Maar qua steil dus eigenlijk noppa
 
Ik gebruik ze ook altijd als ik op een treffen lig of uit de nachtdienst kom.
Maar ik heb dozen vol van mijn werk en gratis, zitten er een paar 100 in, krengen zijn anders nog vies duur ook, als je ze gewoon nodig bent i.v.m. slapen overdag
 
schop ..... weer wat plaatjes erbij (lees de update in de openingspost).
 
hebben jullie deze nog wel eens zien rijden op een treffen ?
sportstersa7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan