Het foto aanhanger ACHTER je motor topic

full
 
ik heb ook ooit met motogoodies op de motorbeurs rond gereden op een TDM.
ging goed stoep op en af ook, volgde netjes.

Maar bovenstaande foto is ook echt mooi, deze heb ik nog niet elders gezien.
 
ik ben niet zo moeilijk met een aanhanger
mijn 3e aanhanger heb ik nu sinds 1991 en is 33 jaar oud.
gewoon een auto-aanhanger =1.38 mrt. breed en heeft met de disselbak meegerekend een inhoud van 850 liter.(vandaar dat er dus nog wel eens een berg rotzooi op het imperial ligt)
de aanhanger weegt leeg 170 kg. en met bagage max. rond de 450kg.
ik heb er in de 15jaar nu ongeveer 80.000km. mee gereden en het deksel begint nu door te roesten
hij staat dan ook altijd buiten en wordt ook achter de auto gebruikt.

 
ik vind het nog al een bak. Ik dacht dat er wetgeving voor was met maten maar geen max. laad gewicht kunnen vinden. Ik kies er voor om mijn sleurbak iets meer op de motor af te stemmen, omdat het toch al raar uitziet en een sportieve look wel op zijn plaats is. (wel een andere plaat monteren he)
 
Kijkt makkelijker
full


Die van mij heb ik ook al 10 Jaar, begint ardig te rotten.
Ik wil hem van Aluminium naabouwen maar dan iets grooter.
 
De aanhanger van Motogoodies is (nog?) in de aanbieding in verband met de introductie van een nieuw model (200 liter). Dus als je snel bent...

Ik ga er een achter een GSXR hangen en hoop er redelijk mee te sporten op de rijksweg en in de bergen.

MG geeft op dat ie ook bij hoge snelheden heel stabiel is... :Y
 
De aanhanger van Motogoodies is (nog?) in de aanbieding in verband met de introductie van een nieuw model (200 liter). Dus als je snel bent...

Ik ga er een achter een GSXR hangen en hoop er redelijk mee te sporten op de rijksweg en in de bergen.

MG geeft op dat ie ook bij hoge snelheden heel stabiel is... :Y

Met als toevoeging dat de wet 80 voorschrijf.
regels zijn er om te overtreden.
:]
 
je zou eens kunnen kijken of je de aanhanger met een vaste constructie aan een niet-demontabel gedeelte van het motorframe kan monteren.
dan is de aanhanger namenlijk een accessoire(net als een zijspan=óók een twee-wielig motorvoertuig ! ) en geldt de max. snelheid niet.
ik vraag me af of zo'n constructie gekeurd moet worden , zijspannen hoeven dat tenslotte ook niet. ;)
 
een vaste kruiskoppeling zoals eerder hier staat afgebeeld, zal denk ik ook als een aanhanger worden gezien en net als goodies die aan het frame DEmontabel zijn. Ik kan mij zo niks bedenken welke contructie geschikt zou zijn. Anders was dat al wel op de markt.

Aan wie moet ik vragen om dit topic te verplaatsen :?
Zou het beter passen bij algemene motorpraat? Immers net als bij mij hangt de motor achter een sport motor. Maar kan ook weer achter en shadow enz.
 
Zelf-fabrikaat is aslt goed is toegestaan,
heb hier ook gezien dat er mensen zijn die ook daadwerkelijk zelf zijn wezen bakken en braden.

vraagje:
Hoe hebben jullie de wielen/assen gefabriceerd?
of zijn deze van bestaande (kleine) aanhangwagentjes afgesloopt oid?
 
met de MF MM in veenendaal heb ik voor het eerst 160 gereden met 2 stoeptegels er in en dat ging goed, doe dat normaal nooit, rij gewoon 120.

rob
 
ik vind het wel geinig maar ik vraag me af wat je nou vervoerd.
als ik met de motor op vakantie ga,meen ik alleen het noodzakeijke mee.

maar ik wil wel wel eens zo,n vouwwagentje zien *O* 8-)
 
Vraagje;

hoe zit het met de elektra ?

aftappen van de motor en naar de stekker leiden ?

of zijn daar kits voor te krijgen ?

Grtzzz Simon. 8-)
 
Vraagje;

hoe zit het met de elektra ?

aftappen van de motor en naar de stekker leiden ?

of zijn daar kits voor te krijgen ?

Grtzzz Simon. 8-)

Heb het net als bij de auto afgetakt van de bestaande kabelboom aan de achterzijde van de motor, die doorgetrokken en aangesloten op een autoaanhanger stekker, die bij mij gemonteer is onder de nummerplaat op het spatbord. Ik heb gekozen voor een 12 polige draai-klik multistekker ipv de standaard 7 polige stekkersets. Op deze manier kan nog een een extra 12V kabel trekken voor een extra accu oid in de aanhanger, voor vakantiedoeleinden zeg maar :+

[gepost door Giz]
 
Hé Giz,

bedankt voor de info.

Nog ff een teaser... moet je nu ook het verplichte mistachterlicht

er op zetten ? het is nu wel een aanhanger geworden.... en met de nieuwe regels...

Oké, nu heeft een motor standaard geen mistachterlicht....

Grtzzz Simon. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan