effuh voorstellen

11 nov 2006
68
0
Ik volg dit forum al een tijdje, en het wordt zo langzamerhand mischien wel eens tijd om er zo nu en dan een bijdrage aan te leveren.
Ben op dit moment bezig m'n ouwe Shovel van een nieuw uiterlijk te voorzien.
deze verkeerd nu nog in de mock-up fase.
wat ga ik eraan doen:
* de koplamp wordt vervangen door een traktor armatuurtje ( oogt dikker en ouder als de gebruikelijke bates)
* voorpoten Shaven en waarschijnlijk poedercoaten (als ik tegen een interresant geprijsd springertje aan loop wordt deze vervangen)
* andere olietank, deze sluit nu niet mooi aan, ga waarschijnlijk wel weer voor een horseshoe model.
* midcontrols, niet omdat deze nu zo in zijn, maar puur om mijn onderrug wat te ontlasten. (en ja het ziet er nu eenmaal ook cool uit)
* nieuwe (ouwe klassieke) tas, heb een norton exemplaar op de kop getikt, deze moet nog wel door de lederdoktor hersteld worden, maar ziet er uniek uit.
* frame her en der weer strak zetten, mischien zwart laten poedercoaten of zwarte lak.

kijken of het lukt om een piccie te posten.

en ja kommetaar is altijd welkom, maar het moet wel hout snijden.....(hint voor Ultra)

Bijlage: shovel 0011.JPG
 
was het bijna vergeten, maar het stuur moet ook wijken, of een smal dragbarretje of een narrow apehanger.
Hier moet de looks wijken voor het comfort.
 
thanx, ik ben ook niet ontevreden. maar je weet wel hoe het gaat na elke verandering zie je weer iets wat je weer wil veranderen. Zo blijf je toch altijd bezig maar dat is dan ook weer het mooie van onze hobby.
 
Ik volg dit forum al een tijdje, en het wordt zo langzamerhand mischien wel eens tijd om er zo nu en dan een bijdrage aan te leveren.
Ben op dit moment bezig m'n ouwe Shovel van een nieuw uiterlijk te voorzien.
deze verkeerd nu nog in de mock-up fase.
wat ga ik eraan doen:
* de koplamp wordt vervangen door een traktor armatuurtje ( oogt dikker en ouder als de gebruikelijke bates)
* voorpoten Shaven en waarschijnlijk poedercoaten (als ik tegen een interresant geprijsd springertje aan loop wordt deze vervangen)
* andere olietank, deze sluit nu niet mooi aan, ga waarschijnlijk wel weer voor een horseshoe model.
* midcontrols, niet omdat deze nu zo in zijn, maar puur om mijn onderrug wat te ontlasten. (en ja het ziet er nu eenmaal ook cool uit)
* nieuwe (ouwe klassieke) tas, heb een norton exemplaar op de kop getikt, deze moet nog wel door de lederdoktor hersteld worden, maar ziet er uniek uit.
* frame her en der weer strak zetten, mischien zwart laten poedercoaten of zwarte lak.

kijken of het lukt om een piccie te posten.
full


en ja kommetaar is altijd welkom, maar het moet wel hout snijden.....(hint voor Ultra)

je kan het
O-)
 
jazekers alles goed, ben net terug uit Rosmalen.
Heb daar maar een kleine vangst kunnen doen, achterlichtje.
 
als eerste ga ik mijn achterspatbord aanpakken, de vorige eigenaar heeft er een uitsparing voor de ketting ingeslepen en heeft dit zo lomp en slordig gedaan dat ik het niet meer kan aanzien.

full
D:\Mijn Documenten\Mijn afbeeldingen\shovel 019.jpg[/imgatt]

passtuk gemaakt welke ik er van het weekend in ga lassen. Daarna weer mooi strak slijpen en op maat maken. ook ga ik de bestaande bevestigingsgaten dichtlassen,

full
Documenten\Mijn afbeeldingen\shovel 021.jpg[/imgatt]
 
Terug
Bovenaan Onderaan