kilometertellers cruisers

13 nov 2006
1
0
Hallo,

Ik ben een echte cruiserfreak en rij zelf een kawa 1600 classic tourer.
Waar ik naar opzoek ben zijn foto,s plaatje,s van de kilometertellers die op de tank geplaatst zijn zoals op mijn eigen bike.
Waarom ik daar naar op zoek ben heeft de volgende reden,ik wil graag in kaart brengen wat voor type,s er in al de jaren gebruikt zijn en op welk type motoren.
Wat ik daar mee wil doen is het volgende,ik heb op mijn motor een stuurklokje gemonteerdt,deze zijn uitgerust met een standaard cijferplaat "wit met zwarte cijfers"niet echt passend bij de motor.
Ik heb het klokje nu voorzien van een cijferplaat met de zelfde kleuren en look als mijn kilometerteller met als resultaat dat het klokje nu echt bij de motor hoort.
Dus als je ook voor perfektie gaat wat betreft de look van je cruiser en in de toekomst ook een dergelijk klokje wilt bezitten stuur mij dan een foto van je kilometerteller en de gegevens van je motor;bouwjaar ,type ,merk.
 
ik snap het niet helemaal...

bedoel je zon ding??

IMG_7994.jpg
 
Ik ben gek op klokjes.Ik wil ook de percecte cruiser-look op mijn cruiser daar ik naar perfectie streef.De vraag is natuurlijk wat dat gaat kosten.Maar als ik daar mijn bike helemaal "af' kan maken mag dat wat kosten.
 
een bike is nooit af ;) heheheh...
ohg stuur klokkies...
loop weer lekker scheel te lezen..!!!!

vind ze wel mooi alleen denk ik niet dat ze bij mijn motor passen..
 
Hallo,

Ik ben een echte cruiserfreak en rij zelf een kawa 1600 classic tourer.
Waar ik naar opzoek ben zijn foto,s plaatje,s van de kilometertellers die op de tank geplaatst zijn zoals op mijn eigen bike.
Waarom ik daar naar op zoek ben heeft de volgende reden,ik wil graag in kaart brengen wat voor type,s er in al de jaren gebruikt zijn en op welk type motoren.
Wat ik daar mee wil doen is het volgende,ik heb op mijn motor een stuurklokje gemonteerdt,deze zijn uitgerust met een standaard cijferplaat "wit met zwarte cijfers"niet echt passend bij de motor.
Ik heb het klokje nu voorzien van een cijferplaat met de zelfde kleuren en look als mijn kilometerteller met als resultaat dat het klokje nu echt bij de motor hoort.
Dus als je ook voor perfektie gaat wat betreft de look van je cruiser en in de toekomst ook een dergelijk klokje wilt bezitten stuur mij dan een foto van je kilometerteller en de gegevens van je motor;bouwjaar ,type ,merk.

Oftewel....

Ik ben lid geworden van motor-forum om te proberen klokkies te verkopen.

Wees dan gewoon zo eerlijk he.....
:r
 
Hallo,

Ik ben een echte cruiserfreak en rij zelf een kawa 1600 classic tourer.
Waar ik naar opzoek ben zijn foto,s plaatje,s van de kilometertellers die op de tank geplaatst zijn zoals op mijn eigen bike.
Waarom ik daar naar op zoek ben heeft de volgende reden,ik wil graag in kaart brengen wat voor type,s er in al de jaren gebruikt zijn en op welk type motoren.
Wat ik daar mee wil doen is het volgende,ik heb op mijn motor een stuurklokje gemonteerdt,deze zijn uitgerust met een standaard cijferplaat "wit met zwarte cijfers"niet echt passend bij de motor.
Ik heb het klokje nu voorzien van een cijferplaat met de zelfde kleuren en look als mijn kilometerteller met als resultaat dat het klokje nu echt bij de motor hoort.
Dus als je ook voor perfektie gaat wat betreft de look van je cruiser en in de toekomst ook een dergelijk klokje wilt bezitten stuur mij dan een foto van je kilometerteller en de gegevens van je motor;bouwjaar ,type ,merk.


Mijn favoriete bike is de Boss Hoss met deze schitterende klokjes. Moooi !!!!! :}



gr. HD4ever.
 
Laatst bewerkt:
Oftewel....

Ik ben lid geworden van motor-forum om te proberen klokkies te verkopen.

Wees dan gewoon zo eerlijk he.....
:r
Nou pepe,op jouw cruiser zou zo;n klokje ook niet misstaan.Of wil je de looks soms niet helemaal af hebben?

Klokjes!!!
WhahahahaHhahja........................................................................... en whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa111111 _O- _O- _O- :r :r
 
Ik mis een echt klokje....met al die klokjes weet je nog steeds niet hoe laat het is....
Wat ik zie zijn allemaal metertjes.

Pepe, heeft geen klokje nodig, die mag wat later thuiskomen :Y
 
..goh, laat ik nou juist dat gat in mijn tank waar dat stomme klokje half in moet zitten dicht gelast laten hebben... fuck die cruiser-look! Althans wat mij betreft dan he... jedem das seine of zo...
 
nee, dat gaat pas aan als je mach twee bereikt. bij mijn tellers (ik heb twee savages) staat er niks bij dat lampje. ik weet niet eens of dat wel brand, eerlijk gezegd
 
Mannen, de droeftoeter topicstarter probeert klokjes te verkopen waar je de tijd op ziet. Niet kilometers en zo....
 
Zelfs in het tekoop forum worden dit soort commerciele dingen niet op prijs gesteld.

En als je jezelf daarnaast speciaal aanmeld op een forum, een naam als Hadlebarwatch aan neemt en prcies 1 (een) posting doet...

En hij weet donders goed dat als er dit soort zaken voorkomen onze mod's daar razendsnel op reageren met een slotje. Dus doet tie het onder het mom van "Kijk mij is lekker knutselen" maar ondertussen...

Nu er een aantal puristen van het forum verdwenen is (jammer maar helaas) denk ik dat we een gezellig clubje hebben dat elkaar helpt en steunt waar nodig.

Als iemand zich daar dan op zo'n manier tussen wringt vind IK hem een droeftoeter. En dan zeg ik het nog netjes :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan