Chopper rijders

Senora Diablo

Rookie
6 nov 2006
16
0
Amstelveen
Hoi ik wil een keer met een paar mensen die uit de omgeving van Amsterdam (mag ook verder weg) komen en Chopper rijden gaan :] toeren :] . Onderweg kunnen we even ergens gaan stoppen om wat te drinken/eten (en elkaars choppers bewonderen ;) ) enige kosten die je dus hebt zijn benzine en drankje/patatje. Zelf heb ik een Yamaha Virago XV 250 :] , mijn kleine schatje :] :P Lijkt het je wat laat me het dan even weten.
 
full
 
Hoi ik wil een keer met een paar mensen die uit de omgeving van Amsterdam (mag ook verder weg) komen en Chopper rijden gaan :] toeren :] . Onderweg kunnen we even ergens gaan stoppen om wat te drinken/eten (en elkaars choppers bewonderen ;) ) enige kosten die je dus hebt zijn benzine en drankje/patatje. Zelf heb ik een Yamaha Virago XV 250 :] , mijn kleine schatje :] :P Lijkt het je wat laat me het dan even weten.
Solly woon wel in Amsterdam maar heb geen choppert :N :N
 
hallo,

heb ook 250 choppertje alleen geen virago, a'dam is nu weer net iets te ver weg; met 250 is dit niet te doen je waait alle kanten op

fijne tocht alvast
 
Doe maar geen moeite
Ben pas nog ziek geweest. _O-

En Senora, welkom hier in Choppertown.
Het is dat ik zo ver weg woon en dat mijn brommert uit elkaar ligt.
 
Als je ooit richting het oosten gaat hou ik me aanbevolen, altijd weer gezellig met andere bikers te toeren. Ik heb zelf een 750ace shadow maar echt snel is die niet en dus voor een virago 250 geen probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan