powerfilter

lock

Die hard MF'er
5 jul 2004
605
0
Den Haag
wat is de werking van een powerfilter.. heeft het enige nut en wat kan je het beste nemen. (voor een intruder vs 750)
 
het nut is nul komma niks als je verder niets aanpast..

als je open uitlaten hebt en je moet toch de sproeierbezetting aanpassen kan het enig voordeel hebben maar dan moet je wel een echte K&N hebben, zo'n el cheapo ding doet sowieso niks...
 
meestal moet je ook een dynojet stage 1 kitje installeren om een
power (open air) filter te laten werken.

heb er niet veel verstand van maar weet wel dat het weinig nut heeft als je hem er gewoon op knalt en verder niks.,.
ziet er alleen cool uit :D
 
het nut is nul komma niks als je verder niets aanpast..

als je open uitlaten hebt en je moet toch de sproeierbezetting aanpassen kan het enig voordeel hebben maar dan moet je wel een echte K&N hebben, zo'n el cheapo ding doet sowieso niks...
dus die handel van highwayhawk kan niet dus????
en er komen open uitlaten onder met db killers...
 
het nut is nul komma niks als je verder niets aanpast..

als je open uitlaten hebt en je moet toch de sproeierbezetting aanpassen kan het enig voordeel hebben maar dan moet je wel een echte K&N hebben, zo'n el cheapo ding doet sowieso niks...

Helemaal mee eens. :Y Open uitlaten, open K&N luchtfilter en sproeiers aanpassen. Meer sound en meer power. :}
Als je alleen een open filter gebruikt en verder niets aanpast, loop je tevens nog het risico dat je motor 'te arm' gaat lopen met alle gevolgen van dien.
 
Je hebt twee K&N luchtfilters, sproeiersetjes nodig en moet de uitlaten aanpassen.
Tevens moet je de carbs afstellen en synchroniseren.
Maar het vermogen wat je er mee wint, is niet de moeite waard tegenover de kosten die je maakt.
Wil echt voor meer vermogen gaan, dan moet je ook de cilinderkoppen flowen, carbs flowen en andere nokkenassen er in zetten.

grt Cooperboy
 
voornamelijk voor het gezicht. niet om de pk's vind die plastic zooi nu noet mooi en het geluid ook niet. of kan ik als ik dat wil ook cheap spul gebruuiken
 
ik ben het wel met je eens dat je dan van de luchtfilterhuizen af ben en wat meer ruimte hebt.
nadeel is (ook mijn ervaring) bij hevige regen er water in het voorste luchtfilter komt waardoor hij nog maar op 1 pit rijdt.
 
als het regent kom je toch niet buiten zeker
is toch wel een manier op te bedenkendat hij niet nat wordt ( de filter dan) of is het mogelijk je bestaande filter aan te passen naar k&n. dus de bouten kant behouden
 
Terug
Bovenaan Onderaan