tips yamaha XJ 650

9 aug 2006
54
0
Delfzijl
wie heeft er nog tips voor mn ouwe fietsie? (nee, niet nr de sloop!!)
staat nu op mn brug en sta er al n tijdje nr te kijkuh! aan de ene kant vink n bobberstyle wel wat, maar n beetje lowrider vink ook wel wat!
heb al de overtollige troep er al af gehaald en geslepen, maar mis de uiteindelijke beslissing over hoe ie dr uit moet komen te zien.
moet wel betaalbaar blijven en makkelijk om te bouwen zijn eigenlijk omdat ik 8 mnd per jaar uit het land ben!

greetz

full
 
Bad, zoals ik ut zie MOET dit wel een bobber worden. Hij heeft al de looks en de bobberstyle zit er al helemaal in.

Dus doe het maar. :P
 
dat tankie is nie origineel (kawasaki), maar zit er nog los op (gekregen)
en de koplamp heb ik er tijdelijk zo opgezet, maar misschien zet ik er wel 2 kleine halogeen pitjes op.
Kan dus nog alle kanten op!
wilde het frame achter de tank wel veranderen om de zitpositie wat te verlagen.
 
Sluit ik me bij aan.
Weet niet hoe jullie er een bobberstyle in zien.
Of jullie weten niet wat een bobber is.
In ieder geval geen fiets zonder spatbord. _O- :W :W
 
Heren, heren...

hopelijk bent u ontvankelijk voor een klein beetje " waar het hart vol van is,...". Dus neem het niet al te serieus.... :+
 
Ja hallo Bral....ik vindt bobbers nou eenmaal het mooiste O-)
ik vind het prima jonge, ik snap alleen niet waar je vandaan haalt dat dit afgeragde tuinhekkie zelfs maar in de buurt komt van iets wat op een bobber lijkt maar goed, die eindeloze discussie....... :Z
 
zat eraan te denken om er n apies hanger op te pleuren en zoals eerder gezegd om de zitpositie te verlagen.
ook wilde ik er foreward controls op zetten, maar die wilde ik eigenlijk zelluf fabriceren, dus heeft iemand nog tekeningen van origineel ogende foreward controls? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan