Storm; waar staat de motor?

Mijntje

Rookie
10 feb 2006
29
0
Amsterdam
Een aantal weken terug is tijdens een stormachtige nacht mijn motor opgevallen en daarbij op een hekje gespietst. -O- Nu vroeg ik me af hoe jullie de motor hebben staan buiten; met of zonder doek, op middenbok of zijstandaard? Heeft iemand nog omblaas-veilige suggesties (behalve stalling)?
 
Binnen in de schuur. Weinig tot geen wind en regen daar! :D

Volgens mij kwam het erop neer dat zonder doek stabieler staat en liever op standaard dan op middenbok. En proberen uit de wind te zetten, als dat mogelijk is.
 
Binnen in de schuur. Weinig tot geen wind en regen daar! :D

Volgens mij kwam het erop neer dat zonder doek stabieler staat en liever op standaard dan op middenbok. En proberen uit de wind te zetten, als dat mogelijk is.
:^ idd zeiltje eraf, op de standaard, liefst met de kant zonder standaard zo dicht mogelijk bij muurtje, beperkt de kans op omvallen ook ietsje.
 
Mijn motor staat OF tussen mijn benen OF in de garage, dus omwaaien zal ie niet.
Maar mij lijkt het met storm beter zonder hoes er over, omdat zoeen hoes erg veel wind vangt.
 
Daar:
full
 
Bedankt allemaal voor de reacties :} , maar nog even voor de duidelijkheid: Ik woon dus in Amsterdam op 4 hoog. Dus geen tuin, schuur , garaga o.i.d. :N
 
geen berging dan? ik woon ook in een flat maar hij kan echt precies in mijn berging, heb voor en achter <5cm over :) is wel minder om hem eruit te halen....
 
heel simpel:

touw aan het stuur vastmaken en straktrekken aan je balkon,
nu kan het nog zoveel waaien, omvallen doet ie zo niet :+


niet vergeten weer los te maken als je naar je werk/school moet
 
heel simpel:

touw aan het stuur vastmaken en straktrekken aan je balkon,
nu kan het nog zoveel waaien, omvallen doet ie zo niet :+


niet vergeten weer los te maken als je naar je werk/school moet

Met de balkons van tegenwoordig :X Als het waait neemt je motor gewoon je balkon mee naar de vlakte denk ik ;) Neem dan de balkon van de buren;)
 
Laatst bewerkt:
heel simpel:

touw aan het stuur vastmaken en straktrekken aan je balkon,
nu kan het nog zoveel waaien, omvallen doet ie zo niet :+ _O-


niet vergeten weer los te maken als je naar je werk/school moet
_O- _O-

in de garage heel weinig plaats woon nog thuis maar wordt tijd dat me zus uit huis gaat of me vriendin snel klaar is met der opleiding
 
Links en rechts een grondanker, en dan een spanband,
dan staat ie ook goed stevig.

Zo werkt het op veerboten ook.
 
Ik heb met de rijles geleerd dat dus op de zijstandaard, met het stuur naar links en even optrekken zodat hij op de vering hangt ( ?! ;) ) en dan kan je hem ook nog in zijn 1 laten staan....
Is dat dan niet vast genoeg ? ( Ik weet niet of de wind hem dan als nog om kan laten slaan ? )
 
beide kanten een matraje leggen.
Hoef je 's morgens alleen maar je spiegeltjes goed te zetten en de zwervers aan de kanten kicken
 
Terug
Bovenaan Onderaan