hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi. Antwerpen hier.

En het stickertje zit ongeveer net zoals op de Nederlandse platen.
kenteken.jpg
 
Laatst bewerkt:
gixxerfreak.... mocht het zover zijn dat we allemaal samen gaan, dan wil ik ook wel mee,
natuurlijk het liefst opeen zondag...... ik hoor het wel van je,
hopelijk zijn de wegen dan niet ondergesneeuwd B|
Ok ik hou iedereen wel op de hoogte wanneer ik van plan ben om te gaan
(zeker een zondag want anders kan ik zaterdag geen centjes verdienen :P )
PS op het salon is er en gratis bewaakte motorparking waar je je kleren en helm enz zelf mag achterlaten *O*
 
Laatst bewerkt:
Je raakt er wel eens... Maar wil je dat wel??? :p

en als je er eenmaal op zit.......
denk je.........
.........
hoe kom ik hier nou weer vanaf |(



Hoi. Antwerpen hier.

En het stickertje zit ongeveer net zoals op de Nederlandse platen.
[afbeelding]

*O*Welkom OlafOnline *O*
het heeft lang geduurd voordat je jezelf hier aanmeldde,
of ben je net als mij ook aangespoeld hier in België. :X
Blijft dat stickertje nog zitten zo :?
anyway..... als je een foto van je stalen ros plaatst kan ik die
achter je naam zetten in de openingspost :Y

greetzzz
 
Laatst bewerkt:
mmm paar weken geleden zag ik hier plots dat men wat meer moet weten van de belgen... :P en nie veel tijd gehad dus nu maar effe posten :)

ik ben Sam, 19 jaar
studeer facilitair management (1ste jaar)
woon in Temse...
hobbies: voetbal en ja motorijden :+ (laatste tijd meer regenrijden :( )
kinderloos :+
en rij met kawasaki zx6-r van 2004 (oorspronkelijk blauw maar nu met ietsie meer kleurtjes :j ) 18 jaar beginnen lessen, in april dit jaar rijbewijs gehaald..

foto van de oorspronkelijke kleur staat hier nog...nu een recente foto :+

x1pg8vwLHn2a4t3sRf15FulWlHrycr1TkFDwUKOfyldHMi2tG_Aa31AkNiQ9RMdsInC7ClemQWubmkAAf0vVIvIef9M4pxKderQlaDjG9y3dTA
 
Laatst bewerkt:
mmm paar weken geleden zag ik hier plots dat men wat meer moet weten van de belgen... :P en nie veel tijd gehad dus nu maar effe posten :)

ik ben Sam, 19 jaar
studeer facilitair management (1ste jaar)
woon in Temse...
hobbies: voetbal en ja motorijden :+ (laatste tijd meer regenrijden :( )
kinderloos :+
en rij met kawasaki zx6-r van 2004 (oorspronkelijk blauw maar nu met ietsie meer kleurtjes :j ) 18 jaar beginnen lessen, in april dit jaar rijbewijs gehaald..

foto van de oorspronkelijke kleur staat hier nog...nu een recente foto :+

[afbeelding]
Nu moet je iemand met een groene gecrashte zx6r vinden die er een blauwe tank heeft opgezet kun je ruilen :P ;)
 
Nu moet je iemand met een groene gecrashte zx6r vinden die er een blauwe tank heeft opgezet kun je ruilen :P ;)

haha _O- mja gaat moeilijk worden, heb er nog niet veel in deze combinatie zien rijden :+ mensen herkennen me direct :Y

maar deze zomer wordt ie helemaal herspoten, in welke kleur is nog niet helemaal duidelijk, maar tijd genoeg om na te denken *O* ondertussen rijden we lekker verder :Y
 
haha _O- mja gaat moeilijk worden, heb er nog niet veel in deze combinatie zien rijden :+ mensen herkennen me direct :Y

maar deze zomer wordt ie helemaal herspoten, in welke kleur is nog niet helemaal duidelijk, maar tijd genoeg om na te denken *O* ondertussen rijden we lekker verder :Y
Ik vind zilver erg mooi (in combinatie met dat zilver frame :9~ ) maarja elk zijn smaak ;)
Mij herkennen ze ook direct op mijn sm maar dat ligt niet aan de kleur mensen zeggen altijd ja om zo laat hebben wij jou daar HOREN passeren _O- })
 
ik kom zo ff op alles reageren, ben net op mijn werk, als het zometeen wat rustiger is zal ik eens iedereen antwoord geven, Gixxerfreak..... door de weeks heb ik geen auto, die heeft vriendin dan mee naar haar werk, maar ben ook de hele dag thuis, tenminste eerst ff uitslapen tot een uur of twee :Y
 
of ben je net als mij ook aangespoeld hier in België. :X
Blijft dat stickertje nog zitten zo :?
anyway..... als je een foto van je stalen ros plaatst kan ik die
achter je naam zetten in de openingspost :Y

greetzzz

Aangespoeld. Stickertje zit er voorlopig nog op... En anders moet ik de MF kas weer spekken. :P
full


:)
 
hallooo, hier nog een belg en reed met dit stuk ijzer..staat nu te koop bij dealer..inruil voor de k7 black }) voor geintreseerden zie link..
http://www.2dehands.be/suzuki-gsxr1...g=moto&locale=all&p=all&winkel=nl_BE/jacqmaer


[afbeelding]

*O* Welkom rex66 *O*
en weer een belg erbij, zou wel eens de k7 willen zien..... wanneer heb je hem in bezit,
en zijn er veel andere modificaties dan eentje uit 2006???
Waar kom je overigens vandaag???? Weet alleen dat het Limburg is -O-


Geen probleem *O* Maar het is altijd wachten op SHeldon, voor de openingspost
bijtewerken, maar ik denk dat hij weer :z


altijd wachten op mij..... ??????
Zeg... ik heb ook nog een ander leven buiten MF :+
En ja... je was me weer voor, lijkt wel of ze jou eerst bellen voordat ze zichzelf aanmelden _O-


Mooi stuk ijzer :Y (vind die zelf mooier dan de k7 :X )


PS Sheldon waneer kom je achter dat bandje? (ben morgen een hele dag thuis)
:W

ik had al geschreven dus dat is de auto door de weeks niet heb, maar mocht je in de buurt van Knokke-heist komen, dan ben ik thuis :Y


Aangespoeld. Stickertje zit er voorlopig nog op... En anders moet ik de MF kas weer spekken. :P[afbeelding]

:)


nice.... very nice.... en het houdt een keertje op hé, om telkens de MF kas te spekken O-)
 
Laatst bewerkt:
ik had al geschreven dus dat is de auto door de weeks niet heb, maar mocht je in de buurt van Knokke-heist komen, dan ben ik thuis

Dat zal moeilijk gaan want heb gisteren net mijn wielen uit mijn sm gehaald :Y
En de band vervoeren op mijn naked doe ik niet
(band die hele tijd tegen mijn tank zit te wrijven enz :N -O- )
Heb ook geen auto rbw dus kan de band echt niet komen brengen :N
Waneer past het wel voor je om de band te komen halen?
(vanaf morgen zal ik maar weinig thuis zijn tot achter de vakantie behalve op woensdag)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan