foto's van omgebouwde intruders 700/750/800

Yeps 23.05 uur had jum binnen

Ja dat is van belang, voor de krachten
En bij voorkeur geen RVS bouten, dat gaat vreten in Alu
Ik doe zelf altijd zwarte imbussen, die gaan via mijn werk, zijn gewoon 8.8 qua hardheid, voordeel van imbus is , is dat je ze meestal weer los krijg in tegenstelling tot sterren enzo (wel beetje vet aandoen voor het indraaien, daar heb je 15 jaar later weer gemak van)gaan ze maklijker weer los

Met name de lengte is van belang voor het houden van de kracht
 
heeft er iemand ervaring met het spuiten van de onderste delen van je voorvork?
zoja ziet dat er een beetje mooi uit.
 
heeft er iemand ervaring met het spuiten van de onderste delen van je voorvork?
zoja ziet dat er een beetje mooi uit.
Opschuren met 400 of 600 korrel met water, daarna zeer goed ontvetten, primer erop spuiten (LET OP primer voor aluminium gebruiken) daarna terug schuren met 800 of 1000 korrel met water en daarna de lak erop spuiten. Afhankelijk van hoe goed je kan spuiten is het wel mooi maar het moet wel bij de rest van je motor passen
 
Opschuren met 400 of 600 korrel met water, daarna zeer goed ontvetten, primer erop spuiten (LET OP primer voor aluminium gebruiken) daarna terug schuren met 800 of 1000 korrel met water en daarna de lak erop spuiten. Afhankelijk van hoe goed je kan spuiten is het wel mooi maar het moet wel bij de rest van je motor passen
wou het net zoals de rest spuiten metallic zwart. ervoor de rest wou ik alles laten zoals het is. heb ook weinig trek om ze op tegaan poetsen. en denk dat het wel staat, de onderpoten zwart. en alles daarboven chroom.
 
ff een update

achterbrug zit erin en het achterwiel. voorvork zit erin. bezig met spuiten van de onderpoten.
probeer nog ff een foto te plaatsen maar wil niet echt lukken grgrgrgrgr
 
Laatst bewerkt:
kan iemand mij helpen aan het kruisstukje dat je motorblok met je cardan verbind?????
 
181891945.jpg
 
Cooperboy, erg leuke fiets, grappig met die Z-bar en kleine sissy! Nog geen last van de pliesie zo zonder knippers?
 
Is niet mijn fiets.
Ik kwam deze tegen op "The Board" van The Jocky journal.
Maar mijn eigen fiets (zie topic Home made) heeft ook geen knippers.
Die hoeven er niet op te zitten ivm het bouwjaar van mijn fiets. (1986)
De verplichting geldt pas vanaf 1992.
Zelfde geldt ook voor het geluid van mijn uitlaten.
Omdat het een importfiets is (Amerikaansmodel) mag deze iets meer produceren.
 
Erg gunstig om te horen, mijn Trudie komt nl ook uit '86 (USimport) en wilde ze er ook afslopen maar iedereen raad dit af...
 
Ik rijd dagelijk met dat verhicle van mij en moet zeggen dat het in het donker wel eens link is met inhalen tijdens file rijden, maar een klauw uitsteken gaat ook hoor.
Vooral straks als mijn fiets handgeschakeld is wordt dat waarschijnlijk een gewoonte.
Andere mogelijkheid is een led in de sissybar.
Ik zag dit op een treffen. Eén enkel simpel led valt in het donker erg goed op.
 
Is niet mijn fiets.
Ik kwam deze tegen op "The Board" van The Jocky journal.
Maar mijn eigen fiets (zie topic Home made) heeft ook geen knippers.
Die hoeven er niet op te zitten ivm het bouwjaar van mijn fiets. (1986)
De verplichting geldt pas vanaf 1992.
Zelfde geldt ook voor het geluid van mijn uitlaten.
Omdat het een importfiets is (Amerikaansmodel) mag deze iets meer produceren.


kan je meer vertellen over dat verhaal van je uitlaten. mijne is uit 85. wist niet dat je dan meer herry mag maken.
 
Dat ie echt zwart is. :)

Ik heb vandaag ook even met de RDW gebeld ivm aanvraag van een keuring ivm wijzigen van het frame naar hardtail.
Mijn motor is een import uit de VS van het bj 1986.
Wanneer ik van uit onder zitting het frame aanpast en hierbij de wielbasis niet veranderd en tevens de achterbrug in de originele staat laat, dan mag het frame aangepast worden zonder deze opnieuw te hoeven keuren.
Dit komt omdat er nergens in het voertuigreglement iets bekend is over de vering.
Tevens dat er over de import motor ook niets bekend is bij de RDW.

Dat is dus boffen.
Heb een vermoeden dat mijn motor binnenkort hardtail gaat worden.
 
ik heb me pakkingen binnen en ze liggen onder de kerst boom naast de zuigerveren. :P

met dank aan bike center culemborg
mooie zaak overgens
 
Terug
Bovenaan Onderaan