hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
eveneens hier een belg :p

21 jaartjes, rij sinds vandaag op een gele ducati 851 met termi's
woonachtig in klerken, sinds 6 maand afgestuurd aan het KHBO oostende, en nu werkende in Ichtegem bij het automatiseren van machines ..

grtz!
 
eveneens hier een belg :p

21 jaartjes, rij sinds vandaag op een gele ducati 851 met termi's
woonachtig in klerken, sinds 6 maand afgestuurd aan het KHBO oostende, en nu werkende in Ichtegem bij het automatiseren van machines ..

grtz!



full
Reeva *O*

En weer wachten op Sheldon :(

Sheldonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn _O- _O- _O-
 
eveneens hier een belg :p

21 jaartjes, rij sinds vandaag op een gele ducati 851 met termi's
woonachtig in klerken, sinds 6 maand afgestuurd aan het KHBO oostende, en nu werkende in Ichtegem bij het automatiseren van machines ..

grtz!

*O*Welkom Reeva *O*
ik heb weer moeten zoeken naar foto's van de moto, maar toch gevonden ;-)
en lees hier dat je nog je rijbewijs A moet halen..... dus we rijden nu zonder A???? :?
Maar goed..... veilige km's alvast toegewenst

@kato74: ik blijf maar rennen, maar zie jou altijd als eerste staan hij flikt het weer -O-
full
 
<== Belgske, west vlaanderen, nu nog op een XR600.


eveneens hier een belg :p

21 jaartjes, rij sinds vandaag op een gele ducati 851 met termi's
woonachtig in klerken, sinds 6 maand afgestuurd aan het KHBO oostende, en nu werkende in Ichtegem bij het automatiseren van machines ..

grtz!

mikey en Reeva zonder plaat ben je hier natuurlijk ook welkom, maar een kleine glimp van je moto-kenteken is al genoeg om in het lijstje te komen,
dit is de enigste voorwaarde, niet teveel gevraagd toch??? :9
 
mikey en Reeva zonder plaat ben je hier natuurlijk ook welkom, maar een kleine glimp van je moto-kenteken is al genoeg om in het lijstje te komen,
dit is de enigste voorwaarde, niet teveel gevraagd toch??? :9


_O- _O- _O- niet meer normaal gewoon, ik lach me hier een breuk :} heil to Katoh
king of the newbie's :}
hahahaha

dus jij moet daarom lachen |( :(





:+ ik ook wel hoor
 
*O*Welkom Reeva *O*
ik heb weer moeten zoeken naar foto's van de moto, maar toch gevonden ;-)
en lees hier dat je nog je rijbewijs A moet halen..... dus we rijden nu zonder A???? :?
Maar goed..... veilige km's alvast toegewenst

Neenee, sinds vandaag de moto, en deze week m'n rijbewijs gaan afhalen in het gemeentehuis, heb m'n voorlopige A behaald :+
 
Kheb een vraagje, hoe zit het nu eigelijk met een autorijbewijs hebben en 125cc? Moet je voor een bepaald jaar je autorijbewijs gehaald hebben om met een 125 te rijden?
 
Kheb een vraagje, hoe zit het nu eigelijk met een autorijbewijs hebben en 125cc? Moet je voor een bepaald jaar je autorijbewijs gehaald hebben om met een 125 te rijden?

Om met je autorijbewijs met een 125cc te rijden moet dit rijbewijs dateren van voor 09/2001.

Er is eens sprake geweest om dit terug te veranderen, maar tussen "sprake van " en "uitvoering" zit wel een paar jaar hier in belgie.

Je moet maar eens kijken op de site www.goca.be
 
[afbeelding]


mijn kenteken want ik ben een
ECHTE BELG
en aan alle belgen een
VROLIJKE KERST EN GELUKKIG NIEUWJAAR

de foto staat nu achter je naam in de beginpost als je tenminste op zx-6 klikt :Y


Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar want kerst is (gelukkig :P ) al voorbij *O*
Sheldon voor 125€ mag je ook achter die band komen (ff factuur gechekt hoeveel zo'n achterband precies kost en 130 is eigenlijk 'te' veel ;) *D
Maar waneer nu :?

ik weet het.... ik weet het.....
wilde idd dit weekend alles geregeld hebben, maar mijn vriendin nam beslag op me B|
de volgende dag had is sowieso geen tijd,
wist niet dat ie zo in de weg lag, maar het is de factor tijd die ik je ff schuldig blijf,
hopelijk dit weekend meer succes al is het weer een druk weekend :Z
 
de foto staat nu achter je naam in de beginpost als je tenminste op zx-6 klikt :Yik weet het.... ik weet het.....
wilde idd dit weekend alles geregeld hebben, maar mijn vriendin nam beslag op me B|
de volgende dag had is sowieso geen tijd,
wist niet dat ie zo in de weg lag, maar het is de factor tijd die ik je ff schuldig blijf,
hopelijk dit weekend meer succes al is het weer een druk weekend :Z




Sheldon :( krijg ik hier een foto van jou , en jij maar zeggen dat je het druk hebt })




full

 
de foto staat nu achter je naam in de beginpost als je tenminste op zx-6 klikt :Yik weet het.... ik weet het.....
wilde idd dit weekend alles geregeld hebben, maar mijn vriendin nam beslag op me B|
de volgende dag had is sowieso geen tijd,
wist niet dat ie zo in de weg lag, maar het is de factor tijd die ik je ff schuldig blijf,
hopelijk dit weekend meer succes al is het weer een druk weekend :Z
Ahja hij ligt niet erg in de weg maar wil vlug centjes hebben :Y en ik vroeg 130€ eerst maar ik heb nu gekeken watie kost en als ik 130 vraag dan zit ik een beetje over de 5€ extra per band dus omdat ik mijn banden nu kwijt wil en omdat ik jou een goeie deal zou kunnen geven 125€ ;)
Wordt volgend weekend ook weer druk voor mij gelukkig wel minder als vorig week wan dat was niet normaal meer B|
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan