Altes Elefanten treffen

Watjes genoeg daar zo op die foto's te zien... of is het echt sneeuw??? :P
Het is een klein laagje sneeuw op een dikke laag snoeihard ijs. Vooral erg lekker als je op een dun matje ligt en per vergissing 's nachts een been uitsteekt... Je bent echt ZO wakker.
 
Het is een klein laagje sneeuw op een dikke laag snoeihard ijs. Vooral erg lekker als je op een dun matje ligt en per vergissing 's nachts een been uitsteekt... Je bent echt ZO wakker.
Ja dat ken ik :Y :Y :Y

Nu bredere thermarest matrassen en ook wat dikker, een deken op de grond is ook erg prettig. Verder een goede winterslaapzak en je hebt het s'nachts lekker warm, en vergeet de pisfles niet! Hoef je niet zo vroeg in de ochtend de tent uit vanwege een volle blaas.
 
In ieder geval daar: wij rijden een dag eerder en blijven als het goed overnachten bij Duitse vrienden. (Ja, daar ontmoet)
 
Ja klopt, deze dacht ik al gezien te hebben maar kon hem niet meer terug vinden, ook Motorfreak zal er zijn met nog 2 anderen BasFZR en Peugot103, misschien komen er nog wat bij vanaf het ZMVC forum. Foto's van vorig jaar zijn ook te vinden op www.zmvc.nl *O*
 
Wanneer we vertrekken weet ik nog niet, zit aan vrijdag te denken maar we kunnen natuurlijk wel wat afspreken. Is ook leuker om met een groep te gaan, wellicht gaan er nog wat vrienden van mij ook mee.
 
Wij rijden trouwens heen de korste route vanaf Zeeland, Antwerpen, Luik, Eupen en een stukkie B258 alwaar het feest begint zomer en winter.
 
Ja ja Peugeot zal er ditmaal weer bij zijn op de Nurnburgring *O*

Na de trip van vorig jaar (Passau), weer ff ristig an!

ook f van onze zijde een impressie :9

Foto=VDRIIGBH


overigens voor de geinteresseerden, het verhaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan