Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook de beste wensen uit Herwijnen
full
 
Dat ligt dan niet aan jou want ik loop ook te kwakkelen en ik hoor om me heen ook allemaal mensen die zicht niet zo fit voelen


Kids hier hebben het ook al gehad, de vrouw ligt nu ziek op bed en op
het werk ook al enkele zieken.
 
Griep griep hoera -O-

lekker begin van 2007, voor allen die nog wel fris en vrolijk zijn -> *O*

Véél hebben de griep....maar ja wat wil je ook met dat weer '( , 't moet gewoon ff voor een korte periode winter worden, dat je ook echt iets hebt aan je warme trui en dan snel weer de lente *O*

Er staan zelfs al bomen in bloei |(
 
Pluto wanneer staat je nieuwe in de showroom zodat we er allemaal een keer
op kunnen gaan zitten :+
 
@ Peerke: hoe is het met je compleet nieuwe uitlaatsysteem, wat speciaal op
maat gemaakt zou worden voor je motor :?

@ Gawaine: polletje maken voor bowlen?
 
@ Peerke: hoe is het met je compleet nieuwe uitlaatsysteem, wat speciaal op
maat gemaakt zou worden voor je motor :?

@ Gawaine: polletje maken voor bowlen?

superpole blijkt oplicht pool :P (in het kort " JA, wij wisten niet dat de GSR 2 eindpijpen heeft" (terwijl Peerke dat echt 4x gezegd heeft terwijl ik erbij stond, omdat de prijs nogal scherp was zeg maar) )
 
Laatst bewerkt:
superpole blijkt oplicht pool :P (in het kort " JA, wij wisten niet dat de GSR 2 eindpijpen heeft" (terwijl Peerke dat echt 4x gezegd heeft terwijl ik erbij stond, omdat de prijs nogal scherp was zeg maar) )

:o

Frustrating dat mensen dan gewoon niet luisteren en dat zelfs na 4 keer :P

:^

Dus nu werd het ineens veel duurder, en daar ga ik niet mee akkoord natuurlijk.

Duidelijk !

Wel jammer natuurlijk -O-
 
waarom hoor ik toch zovaak slechte berichten over die uitlaten boer ??

had er nog nooit iets slechts van gehoord, maar dit is wel meteen een ervaring die echt goed tegenvalt.

Het lijkt er op dat ze alles zelf maken, maar ook dat is niet zo, want de 'linkpijp' die van onder het blok naar het zadel loopt (bij de GSR dan) die 'was net binnen' dus dat maken ze ook niet zelf, ze doen alleen dempers, toen peter voor de 5e keer vertelde dat er dan waarschijnlijk ook een Y pijp bij moest, WANT DE GSR HEEFT 2 DEMPERS oh, ja dat moest ie dan effe nakijken maar nee, het was echt voor die prijs, compleet.
 
dat is mooi ruk dan :( denk je een unieke uitlaat te krijgen |(



vandaag een infrarood temperatuurmeter binnen gekregen *O* kan ik mooi uitlaatbochten, banden, motor, en allerlei andere dingen meten *D

122301_LB_00_FB.jpg


hij is mooi compact dus kan hem gemakkelijk meenemen :)
 
Laatst bewerkt:
is dat zo'n 'wijzen is meten' ding? ben benieuwd hoe en of dat werkt :)



uiteraard al uitgebreid getest :o het is wijzen knopje indrukken en binnen 1 seconde gemeten, de afwijking is +/- 1 graden. ideaal om uitlaatbochten te meten of de verbranding gelijkmatig is, zo niet dan moeten er kleppen gesteld worden.

en wat mij helemaal handig lijkt is het meten van de temperatuur van de banden *D ben best benieuwd hoe dat met regen en kou gaat. :Y
 
uiteraard al uitgebreid getest :o het is wijzen knopje indrukken en binnen 1 seconde gemeten, de afwijking is +/- 1 graden. ideaal om uitlaatbochten te meten of de verbranding gelijkmatig is, zo niet dan moeten er kleppen gesteld worden.

en wat mij helemaal handig lijkt is het meten van de temperatuur van de banden *D ben best benieuwd hoe dat met regen en kou gaat. :Y


*O* techno *O*


Kun je er ook een zelfgebakken cake mee temperaturen >> dan bak ik misschien ook eens een keer een cake die wel gaar is van binnen :+
 
Laatst bewerkt:
had er nog nooit iets slechts van gehoord, maar dit is wel meteen een ervaring die echt goed tegenvalt.

Het lijkt er op dat ze alles zelf maken, maar ook dat is niet zo, want de 'linkpijp' die van onder het blok naar het zadel loopt (bij de GSR dan) die 'was net binnen' dus dat maken ze ook niet zelf, ze doen alleen dempers, toen peter voor de 5e keer vertelde dat er dan waarschijnlijk ook een Y pijp bij moest, WANT DE GSR HEEFT 2 DEMPERS oh, ja dat moest ie dan effe nakijken maar nee, het was echt voor die prijs, compleet.


Es zoeken hier; dr is zelfs een topic van geweest..........had ook iets te maken met motoren die last hadden van vermogens terugval en verbrandingsproblemen sinds ze een SP uitlaat hadden gemonteerd :? Ik weet alleen niet of dit topic nu op MF was?
 
Laatst bewerkt:
*O* techno *O*


Kun je er ook een zelfgebakken cake mee temperaturen >> dan bak ik misschien ook eens een keer een cake die wel gaar is van binnen :+




vast wel :o bevroren brood, gekookt eitje, poes die voorbij loopt :+ is getest, heb zelfs het water waarin de eieren gekookt werden gemeten :P en het werkt prima.

ik had hem gisteren al moeten hebben dan had ik ook het op de motor kunnen testen.
al ziet het er nu ook droog uit, dus misschien straks nog even rijden :]
 
vast wel :o bevroren brood, gekookt eitje, poes die voorbij loopt :+ is getest, heb zelfs het water waarin de eieren gekookt werden gemeten :P en het werkt prima.

ik had hem gisteren al moeten hebben dan had ik ook het op de motor kunnen testen.
al ziet het er nu ook droog uit, dus misschien straks nog even rijden :]

Voor de buitentemperatuur hoef je 'm iig niet te gebruiken :P, warm genoeg
om te kunnen rijden :+

Gebruikt op een voorbij lopende poes :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan