Het Suzuki GSX-R750 topic! Part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
ZO.. das mooi, ben ik op zoek naar "mijn" 750 topic, is deel 2 al gestart.
@Post ..netjes en leuk om van iedereen foto-tje te doen!!

Rene H - Hoofddorp - 2006

full


Hyperpro achterveer op schokbreker
Hyperpro voorvering
Pirelli diablo's
Devil Magnum Exhaust system (high mount)
Double Bubble ruitje

full
 
ik moet zeggen dat ik het nog redelijk aan de prijs vind

Prijzen zijn niet verkeert :Y

Ik heb er alleen nog nooit wat bestelt

eerst weer eens een tijd sparen ,hoorde vanochtend dat m'n koekblik nogal wat mankementen had :X '(
ga ook weer redelijk wa kosten B|
 
Weten jullie hoe ik mn motor (lees zithoogte) kan verlagen? Ben namelijk 173, en dus een stuk kleiner dan de gemiddelde hollander. Ik rij een japanse motor, dus eigenlijk zou ik er wel op moeten passen (of worden de motoren verhoogt voor de europese markt?). Als ik op de motor zit, dan kan ik met beiden benen net op de bal van mn voet staan. Niet erg stabiel dus. En voor een stoplicht kan ik alleen op mn rechtervoet staan als ik mn linker op het steppie hou.
 
Mooi die blauwe ketting, je ziet het dus wel goed dat die blauw is. Mijn ketting is nog goed maar mn volgende ketting wordt ook zo'n blauwe. Dacht alleen dat je het misschien niet zo goed zou zien maar het is erg mooi :}


thanks! zat er gelukkig al op toen ik de motor kocht. alleen dat tandwiel is al 70 euro :o
 
Ik kreeg een uitnodiging van Mac om me hier ook weer eens ff te vertonen, dus bij deze ;)
Er volgen nog foto's van de SRAD met z'n nieuwe Laser *O* , die ga ik morgen ophalen *O*
Tot die tijd euhm... ja er staan foto's zat op MF van mij en m'n SRAD... ook zónder helm (enzo) :+
 
Ik kreeg een uitnodiging van Mac om me hier ook weer eens ff te vertonen, dus bij deze ;)
Er volgen nog foto's van de SRAD met z'n nieuwe Laser *O* , die ga ik morgen ophalen *O*
Tot die tijd euhm... ja er staan foto's zat op MF van mij en m'n SRAD... ook zónder helm (enzo) :+

Hoi Lenuzzz :W

wanneer ga je die demper erop gooien :?


ja inderdaad, lekker...... euuuhhh, ik bedoel.....euhhhhh, ...tsja :Y :Y rrrrrrrr :)

Terug in je mand jij B|


:+
 
Hoi Lenuzzz :W

wanneer ga je die demper erop gooien :?Terug in je mand jij B|


:+

Af, Maccie!
Als ik een waakhond nodig heb, roep ik wel :P

Ik hoop dat de demper er dit weekend ook meteen opkan, maarrrrr.... ik ben a-technisch, dus daar zal ik wel ff hulp bij nodig hebben...
Ik háát wachten tot m'n broer/vader/buurman tijd heeft B|
Hoog tijd om zelf es wat meer te leren prutsen...
 
Af, Maccie!
Als ik een waakhond nodig heb, roep ik wel :P

Ik hoop dat de demper er dit weekend ook meteen opkan, maarrrrr.... ik ben a-technisch, dus daar zal ik wel ff hulp bij nodig hebben...
Ik háát wachten tot m'n broer/vader/buurman tijd heeft B|
Hoog tijd om zelf es wat meer te leren prutsen...


eehh Woef :?

chiwawa blafje |( B|

moet nog effe oefen op dat blaffen merk ik :+
 
Laatst bewerkt:
Moet je nagaan... tegen jou ben ik nog altijd áárdig :X O-)

en dat noem jij aardig :? '(



:+

macmans gaat nou effe schutersputje graven en dekking zoeken O-)


PS :

voor zij die het willen weten :
Binnenkort heeft de aldi weer navigatie systemen in de aanbieding :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan