Dit onderwerp is gesloten.
quote:Katoh 74 schreef op 06 januari 2007 @ 11:16:
[...]
Heb ik ook mee gereden , model 2001maar een blauwe, die gele vond
ik teveel op een mus trekken
quote:Stray schreef op 06 januari 2007 @ 21:07:
[...]
En wat zijn Xenon lookalike lampen?
En zeg nu niet "Lampen die op Xenon lampen lijken", en zeg het nu ook niet omdat ik gezegd heb het niet te zeggen. Jullie stelletje betweters.![]()
quote:Stray schreef op 06 januari 2007 @ 21:07:
[...]
En wat zijn Xenon lookalike lampen?
En zeg nu niet "Lampen die op Xenon lampen lijken", en zeg het nu ook niet omdat ik gezegd heb het niet te zeggen. Jullie stelletje betweters.![]()
quote:Nelizzz schreef op 06 januari 2007 @ 20:09:
Shit zeg, even druk en alweer deel 19!!
Na een drukke periode ben ik nu op het moment dat ik dan eindelijk aan mijn Blade ga beginnen met pimpen..
Nou mis ik echter nog een paar dingen..
Naar de volgende zaken ben ik driftig op zoek; velgen (meer spaaks), zweetbandjes om reservoirs (HRC of Honda) en een rem schakelsetje..
Iemand nog ideeen en of tips..
Mvg Neal.

quote:Onewheel schreef op 06 januari 2007 @ 12:59:
[...]
Heeeee, hoe kom je hier nu weer aan![]()
Maar zoals ik zei, ik lig niet alleen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:P.Nis schreef op 07 januari 2007 @ 09:45:
Hallo, ik heb een vraagje. Ik wil mijn orginele demper van mijn cbr1000rr vervangen door een andere niet orginele demper. Nu is het best wel even werk, maar gisteren kwam ik even niet verder. Ben namelijk niet zo technisch. Net voor de demper zit een klein kastje met een kabeltje etc. erin. Volgens mij is dit voor de klep in de uitlaat te regelen. Wat moet ik hiermee? Hoort deze niet op de vervangingdemper? Hoe haal ik hem dan weg, de kabeltjes lopen naar de linkerkant van het blok. Ik wil het namelijk wel zo doen, zodat het ook weer in orginele staat terug gebracht kan worden. Wie kan mij helpen?
quote:Jeronimerel schreef op 06 januari 2007 @ 22:07:
Jeroen,
Wat denk je van een nieuwe ambassadeur van de BBS?
Jules Deelder ZWART
Stray.......... Wil je de laatste tekst
"Wat zwart is moet zwart blijven"
toevoegen aan de spreuken van de BBS?
Voortaan was ik mijn bike alleen nog maar met robijn.
quote:Bladerummer schreef op 07 januari 2007 @ 09:49:
[...]
Kan er volgens mij allemaal zo af, Heb het namelijk hier allemaal op zolder liggenMaar er gaat vast wel iemand antwoorden met een meer gedetailleerde uitleg
quote:Bladerummer schreef op 07 januari 2007 @ 09:49:
[...]
Kan er volgens mij allemaal zo af, Heb het namelijk hier allemaal op zolder liggenMaar er gaat vast wel iemand antwoorden met een meer gedetailleerde uitleg
quote:
quote:
quote:Bladerummer schreef op 07 januari 2007 @ 09:42:
[...]
En jij kan lekkere drankjes meenemenJe moet er alleen zo'n stuk voor reizen
quote:

Hallo, ik heb een vraagje. Ik wil mijn orginele demper van mijn cbr1000rr vervangen door een andere niet orginele demper. Nu is het best wel even werk, maar gisteren kwam ik even niet verder. Ben namelijk niet zo technisch. Net voor de demper zit een klein kastje met een kabeltje etc. erin. Volgens mij is dit voor de klep in de uitlaat te regelen. Wat moet ik hiermee? Hoort deze niet op de vervangingdemper? Hoe haal ik hem dan weg, de kabeltjes lopen naar de linkerkant van het blok. Ik wil het namelijk wel zo doen, zodat het ook weer in orginele staat terug gebracht kan worden. Wie kan mij helpen?
quote:Nelizzz schreef op 06 januari 2007 @ 20:09:
Shit zeg, even druk en alweer deel 19!!
Na een drukke periode ben ik nu op het moment dat ik dan eindelijk aan mijn Blade ga beginnen met pimpen..
Nou mis ik echter nog een paar dingen..
Naar de volgende zaken ben ik driftig op zoek; velgen (meer spaaks), zweetbandjes om reservoirs (HRC of Honda) en een rem schakelsetje..
Iemand nog ideeen en of tips..
Mvg Neal.
quote:
quote:

quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2