Dit onderwerp is gesloten.
quote:pinty schreef op 08 januari 2007 @ 00:12:
je zult maar als reddingswerker naar zo'n klus gestuurd worden (pinty is blij bij het zien van deze beelden dat hij gestopt is als brandweerman)
quote:Hansss schreef op 08 januari 2007 @ 10:01:
[...]
hebben jullie ook van deze afstapjes in het verzorgingsgebied dan?![]()
quote:
quote:Envy schreef op 09 januari 2007 @ 13:10:
kan iemand me misschien helpen met wat info....moet voor mijn project wat info hebben over lagers. En wel, het gebruik van enkele of dubbele lagers, en het gebruik van lagers die maar 1 kant op lopen, naar één kant zit een blokkering (weet alleen zo ff niet hoe die stomme lagers heten)
Als iemand iets heeft, thnx!
quote:pinty schreef op 09 januari 2007 @ 15:02:
[...]
tis van mijn baas, ik mag er werken/sleutelen/parkeren/winterstalling![]()
quote:pinty schreef op 09 januari 2007 @ 16:03:
jij hebt zeker nooit geschaatst ???
een vrijloop lager op een rolschaatsen wat als je achteruit wilt schaatsen??? dat kan niet met een vrijloop lager
ik denk niet dat je dat probleem oplost met een andere lager, eerder met een andere rolschaatser
advies aan de opdrachtgever: veel oefenen met schaatsen, dan komt het vanzelf wel goed
quote:bewtjuh schreef op 06 januari 2007 @ 16:59:
Vanochtend wilde ik optrekken, pats boem, de kwaak slaat af. Nog een keer starten, koppeling op laten komen en hij sloeg weer af (3x). Natuurlijk denk je dan.....je hebt de jiffy nog uitgeklapt. Niet dus, ben inmiddels al een gevorderde rijder en die overkomt dat niet meer. Na de jiffy een peer keer in en uit geklapt te hebben, ging het goed en kon ik gaan jakkeren naar mijn werk.
![]()
Eenmaal van mijn werk gekomen, sloeg de kwaak af in rijdende toestand (2e versnelling), motor was al warmgestookt. Weer jiffy in en uitgeklapt en weer jakkeren....totdat ie op de A28 wat begon te horten en stotteren alsof ie weer wilde afslaan. Voor de zekerheid ff gestopt op de vluchtstrook, ff gewacht (motor sloeg niet af) toen maar weer verder gereden zonder problemen.
Vraag: Zou er een mankement zijn aan mijn jiffy-beveiliging. Vind het zo raar dat mijn motortje al rijdend afsloeg. Hoe werkt die beveiliging???? Kevin this one goes out to you (denk ik)
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1