Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Kawasaki GPZ 500S rijders deel 4

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
14 sep. 2004
Heej Aliss, je heb weer een hoop ellende verkocht :P

Niet startende FT500
"Ben je al op je bek gegaan?"

Reg. datum:
08 dec. 2005
Jesus Kevin... ik schik me dood... ik zat echt met 'hartkloppingen' naar je text te kijken (dat regeltje) ik dacht dat die motor was ontploft of erger...

Ik lees dat hij heeft gelopen zelfs... dus dat mag je best wel subtieler brengen de volgende keer...

Ik zou het heus erg vinden hoor als er iets naars gebeurde met mijn ex-motor/zijn nieuwe baasje.

Ik heb ook aan die jongen gevraagd of hij een beetje handig was, anders wilde ik de motor niet aan hem verkopen...

Dus!

Nothing but the Kwaak

Reg. datum:
14 okt. 2005
http://www.totallycrap.co...es_scariest_crash_ever/NL

:+
"You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime."
[Burt Munro]
GPZ 500 S 1993
Kawasaki ZX-6R Ninja 636 2002

Reg. datum:
08 dec. 2005
Hihi.. al die wrakstukken beneden...

motorlife ends here........

Reg. datum:
04 jan. 2003
je zult maar als reddingswerker naar zo'n klus gestuurd worden (pinty is blij bij het zien van deze beelden dat hij gestopt is als brandweerman)
***de tering-tukker met herriepijpen***
>>>rood is snel, maar blauw is mooier<<<
NEVER drive faster, than your angels can fly

GTR1400

Reg. datum:
24 feb. 2005
quote:
pinty schreef op 08 januari 2007 @ 00:12:
je zult maar als reddingswerker naar zo'n klus gestuurd worden (pinty is blij bij het zien van deze beelden dat hij gestopt is als brandweerman)

hebben jullie ook van deze afstapjes in het verzorgingsgebied dan? O-) :W
je kunt niet alles hebben: waar moet je het laten :-)

Reg. datum:
04 jan. 2003
hahaha, nee gelukkig niet, maar het gaat om het idee

Reg. datum:
08 dec. 2005
quote:
Hansss schreef op 08 januari 2007 @ 10:01:

[...]

hebben jullie ook van deze afstapjes in het verzorgingsgebied dan? O-) :W

Hoi Hans :W

Reg. datum:
08 dec. 2005
Pinty, reed jij vanmiddag op de A13? Ik reed op de A4 vlak voor prins claus plein... Ik d8 dat ik de lichten en kuipruit van een GPZ zag, met blanke uitlaten. In die über-bocht Forepark in had ik aan het eind groen, dus wilde niet wachten, maar jij/een willekeurige motorrijder kwam er ook aan...

Nou?

:z

Volgens mij doet je motor het niet

:z

Reg. datum:
04 jan. 2003
klopt _O-

Afb024.jpg

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
wat een zooitje :P

Ik wil ook een garage ;(
Birdy birdy in the sky, dropped a poopy in my eye. I'm not angry, I won't cry, I'm just glad that cows can't fly!

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
kan iemand me misschien helpen met wat info....moet voor mijn project wat info hebben over lagers. En wel, het gebruik van enkele of dubbele lagers, en het gebruik van lagers die maar 1 kant op lopen, naar één kant zit een blokkering (weet alleen zo ff niet hoe die stomme lagers heten)
Als iemand iets heeft, thnx!
Birdy birdy in the sky, dropped a poopy in my eye. I'm not angry, I won't cry, I'm just glad that cows can't fly!

Reg. datum:
04 jan. 2003
quote:
Envy schreef op 09 januari 2007 @ 12:04:
wat een zooitje :P

Ik wil ook een garage ;(

tis van mijn baas, ik mag er werken/sleutelen/parkeren/winterstalling :}

quote:
Envy schreef op 09 januari 2007 @ 13:10:
kan iemand me misschien helpen met wat info....moet voor mijn project wat info hebben over lagers. En wel, het gebruik van enkele of dubbele lagers, en het gebruik van lagers die maar 1 kant op lopen, naar één kant zit een blokkering (weet alleen zo ff niet hoe die stomme lagers heten)
Als iemand iets heeft, thnx!

ik weet wel iets van lagers, waar is het voor?
en anders gewoonkevin of Wuf :P

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
het is voor een verslag/scriptie. Ik ben bezig om voor een opdrachtgever een rolschaats te ontwikkelen. Mijn leraar had gevraagd of ik er ook info bij wilde doen over lagers. Om te kijken/adviseren welke er gebruikt kunnen worden. Aangezien je door de manier van afzetten elke keer verkeerd rolt, omdat je 'schaats' achteruit schiet had de opdrachtgever het idee om een lager te gebruiken met een 'stop'. Vrijlooplager. Dus nu moet ik daar wat info over hebben. Ik heb wel wat producten, maar nu moet ik nog het gebruik hebben.

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
quote:
pinty schreef op 09 januari 2007 @ 15:02:

[...]

tis van mijn baas, ik mag er werken/sleutelen/parkeren/winterstalling :}

ideaal, ik moet het doen met een klein tochtig schuurtje zonder redelijke verlichting :(

Reg. datum:
04 jan. 2003
jij hebt zeker nooit geschaatst ???
een vrijloop lager op een rolschaats :? en wat als je achteruit wilt schaatsen??? dat kan niet met een vrijloop lager
ik denk niet dat je dat probleem oplost met een andere lager, eerder met een andere rolschaatser

advies aan de opdrachtgever: veel oefenen met schaatsen, dan komt het vanzelf wel goed :P

Reg. datum:
20 mrt. 2006
Heb thuis een heel boekje met wel 10 verschillende soorten lagers, maar eentje die maar één kant op draait staat er niet in... misschien staat er iets op de site van skf.com

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
quote:
pinty schreef op 09 januari 2007 @ 16:03:
jij hebt zeker nooit geschaatst ???
een vrijloop lager op een rolschaats :? en wat als je achteruit wilt schaatsen??? dat kan niet met een vrijloop lager
ik denk niet dat je dat probleem oplost met een andere lager, eerder met een andere rolschaatser

advies aan de opdrachtgever: veel oefenen met schaatsen, dan komt het vanzelf wel goed :P

Je moet eens weten wat ik allemaal al geprobeerd heb die kerel wijs te maken. Maar idd, je kunt niet achteruit schaatsen, maar dat vond ie dan niet zo erg, want je kon dan in elk geval (in mijn ogen misschien) wel vooruit schaatsen.
Het is zowieso een raar idee...bedenk je voet, en zet er aan elke kant 1 wieltje naast, net iets achter je tenen. En schaatsen maar....

Reg. datum:
08 dec. 2005
Hmzzz... :z volgens mij is er weer een back-up geval verstunken.... :z

En ik wilde nog wel iets tegen Eef-erwt zeggen.... :z

Oeh!!Oh ja: dat ik morgen wel ga rijden, zei ik tegen mezelf.
Ze zeggen dat het windkracht heel veel wordt met 110 km p/h stoten...
Ik kan het me haast niet voorstellen, op slot is het nu wind stil...

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
zie je, ik miste al stukjes, hier niet direct, maar bij een ander topic wel.

Nothing but the Kwaak

Reg. datum:
14 okt. 2005
Goddamn, mijn post is weg. :(
"You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime."
[Burt Munro]
GPZ 500 S 1993
Kawasaki ZX-6R Ninja 636 2002

Reg. datum:
26 apr. 2004
dan maak die posts opnieuw. ik had een link gepost over lagers, deze dus:

http://www.tribologie.nl/

ikke ben gewoon naar mijn werk gegaan, maar moest het wat rustiger aan doen op de A12, omdat ik niet netjes meer tussen de lussen kon rijden bij de trajectcontrole.

ik heb nu wind mee, maar dat is nog verradelijker, omdat je soms zomaar ineens vooruit schiet.
Wuf wijzigde dit bericht op donderdag 11 januari 2007 12:57 (56%)

twitter.com/0Nans0

Reg. datum:
28 feb. 2005
nog thnx, de link had ik voor de zekerheid al opgeslagen ;)

super-KAWA-gpz500s-mario

Reg. datum:
20 jun. 2004
quote:
bewtjuh schreef op 06 januari 2007 @ 16:59:

Vanochtend wilde ik optrekken, pats boem, de kwaak slaat af. Nog een keer starten, koppeling op laten komen en hij sloeg weer af (3x). Natuurlijk denk je dan.....je hebt de jiffy nog uitgeklapt. Niet dus, ben inmiddels al een gevorderde rijder en die overkomt dat niet meer :o . Na de jiffy een peer keer in en uit geklapt te hebben, ging het goed en kon ik gaan jakkeren naar mijn werk. :]

Eenmaal van mijn werk gekomen, sloeg de kwaak af in rijdende toestand (2e versnelling), motor was al warmgestookt. Weer jiffy in en uitgeklapt en weer jakkeren....totdat ie op de A28 wat begon te horten en stotteren alsof ie weer wilde afslaan. Voor de zekerheid ff gestopt op de vluchtstrook, ff gewacht (motor sloeg niet af) toen maar weer verder gereden zonder problemen.

Vraag: Zou er een mankement zijn aan mijn jiffy-beveiliging. Vind het zo raar dat mijn motortje al rijdend afsloeg. Hoe werkt die beveiliging???? Kevin this one goes out to you (denk ik) :W

He dit klinkt al;s wat ik ook al de laatse tijd heb gehad. Ook als motor warm is en ik chocke uit doe dan viel die ook echt uit en ook als ik afrem voor stoplicht en terug schakkel viel motor ook uit. kon hem wel meteen weer starten maar is toch klotte. Gebeurt volgens mij bij het koppelen.

maar stomme vraag wat is fiffy? :? waar zit het en wat doet het en wat doe je er aan? ik heb niet zo veel klus ervaring en weet er ookk niet vele van af dus
:N -O-

super-KAWA-gpz500s-mario

Reg. datum:
20 jun. 2004
ps bewtjuh voor die mat waar schuwing. ben z enog niet tegen gekomen, maar word extra op letten in het donker als er in eens zo'n mat licht. zijn alleen koekblikkers die zoiets kunnen bedenken.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True