Altes Elefanten treffen

ijsbeer%20treffen%203.jpg


hoi allemaal,

Ik ben ongeveer 14 jaar lang naar het Elefantentreffen in het Beierse woud geweest. Afgelopen jaar bestond dit treffen 50 jaar. Ik vond het langzaam welletjes en was op zoek naar een Alternatief, dit heb ik tot heden nog niet gevonden. ooit heb ik een paar jaar geleden een ijsbeertreffen georganiseerd.
Dus dacht ik in het begin van 2006 waarom niet weer op nieuw organiseren In mei heb ik de camping gereserveerd ik ben het hele jaar bezig geweest met hout sprokkelen,Glühwein maken, de weergoden aanbidden ( dit doe je door 1 uur voor de diepvries te zitten met met de deur open dit kan eventueel met je partner ) voor sneeuw enz .

Het ijsbeer treffen word 2007 weer georganiseerd bij de een na hoogste plek in de Ardennen 625 meter. Elke avond is er een kampvuur waar je onder genot van een glas Glühwein kunt genieten van de verhalen die om het kampvuur worden verteld. (de Gluwein is gratis zo lang de voorraad strekt) de route naar de camping is te vinden onder de volgende route:

Via A2 richting Luik/Liége
dan over de E25 richting Bastogne
Afslag 50 richting Vielsalm na 9km ( bij bushalte en tankstation)links af richting "Camping les trois Sarts"
Tegenover die camping zitten wij.
LINK: http://www.boelesplace.be
 
Laatst bewerkt:
... jammer voor je! Hoop dat het niets ernstigs moet wezen!

We drinken nog wel een biertje op allen die niet mee konden :Y

Het zijn de Gevolgen van een Ongeluk dat ik in 1988 had.
Op mijn Rug en een paar Ribben na, was zowat alles gebroken.
Mijn linker Heup is niet goed gezet, waardoor mijn Been nu3,5cm korter is!
Zij gaan kijken of er iets aan te doen valt, maar de Verzekering vind mij nog te jong voor een nieuwe Heup |(
Ben nu 57 hoe oud moet ik in Gods Naam zijn :?
 
Het zijn de Gevolgen van een Ongeluk dat ik in 1988 had.
Op mijn Rug en een paar Ribben na, was zowat alles gebroken.
Mijn linker Heup is niet goed gezet, waardoor mijn Been nu3,5cm korter is!
Zij gaan kijken of er iets aan te doen valt, maar de Verzekering vind mij nog te jong voor een nieuwe Heup |(
Ben nu 57 hoe oud moet ik in Gods Naam zijn :?

154. Dan is het percentage mensen dat ze moeten vergoeden het kleinst :+
 
Ik wou het eigendlijk bij 100 laten maar nou wacht ik nog even :Y



Hahaha.... ik hoor het alweer, jullie zijn gewoon een stel ouwe "(censuur)" :)

Iedergeval... die verzekeringen, tja.. Je kan maar beter ervoor zorgen dat een arts achter je staat en het dringend maakt!! Dan moet de verzekering wel over de brug komen })



Oh ja; Dat ijsbeertreffen lijkt me op zich wel leuk! Zijn er nog meer geinteresseerden?
 
eeuuuhhh Jozef ik lees dit;

Bij aankomst meldt u zich aan de receptie. Hier ontvangt u de sleutel
van de caravan en wordt u tevens de plaats gewezen waar deze zich
bevindt.

Ik neem aan dat dit een foutje is want we kruipen toch niet in een sleurhut B|
 
ja, hé, da`s niet de bedoeling... Kou lijden, fik poken en bier en en ... sneeuwballengevecht, carbid schieten.. en

das wintertreffen!!
 
ja, hé, da`s niet de bedoeling... Kou lijden, fik poken en bier en en ... sneeuwballengevecht, carbid schieten.. en

das wintertreffen!!

Ik wil daar wel heen, en vergeet die caravan maar. Die route beschrijving is van de camping zelf :Y
Gewoon op een veldje ver van de caravans. lekker warm in een tentje *O*
 
Dus er zijn meer gegadigden?

Ik ga eens polsen bij ons Clubje hiero. Misschien dat er nog meer mee willen!

@Motorfreak & BasFZR, jullie trouwens ook dan?
 
Ik heb dan de kids volgens mij dus rekenen er maar niet op ook gezien dat Elefantentreffen ook een kids weekeind is wat ik wel mag verzetten, ook de centen zijn weer eens niet aanwezig.

Evengoed kan zoiets op de vrijdag nog veranderen :Z
 
Hoi allemaal,

als ik een alternatief organiseer voor het elefanten treffen dan wil ik beslist niet tussen de sleurhutten staan. de link die er bij staat is voor de route beschrijving het treffen is op een apart veldje, gedeeltelijk door een dennen bos omringd. komend weekend ga ik hout brengen voor het kampvuur. Ik hoop dat er al een beetje sneeuw ligt misschien wel erg optimistisch. :Y

groet Jozef
 
Hoeveel mensen verwacht je?

Probeer nog wat vrienden mee te krijgen dus het wordt best wel gezellig.
 
Jammer, het laatste weekend van Januari kan ik niet, had me wel leuk geleken. Maar het Elefantentreffen moet lukken.
@Bachus, succes in het ziekenhuis
 
Als ik jullie dan een kleine maar zeer waardevolle tip mag geven ga dan naar Boele's Place!! Een motorcamping/café in Lierneux (vlakbij Vielsalm) wat gerund wordt door een nederlands stel en hun zoon en schoondochter. Een absolute aanrader!!!

http://www.boelesplace.be
 
Als ik jullie dan een kleine maar zeer waardevolle tip mag geven ga dan naar Boele's Place!! Een motorcamping/café in Lierneux (vlakbij Vielsalm) wat gerund wordt door een nederlands stel en hun zoon en schoondochter. Een absolute aanrader!!!

http://www.boelesplace.be


Ja dat is ook een toffe plek! :Y :Y

trouwens gaan jullie nog naar hexenketel treffen komend weekend?
 
Als ik jullie dan een kleine maar zeer waardevolle tip mag geven ga dan naar Boele's Place!! Een motorcamping/café in Lierneux (vlakbij Vielsalm) wat gerund wordt door een nederlands stel en hun zoon en schoondochter. Een absolute aanrader!!!

http://www.boelesplace.be
Voor het Elefanten treffen? Wij gaan dan op de camping zelf staan; supergezellig!
 
Het ijsbeertreffen gaat helaas niet lukken. Heb dan al andere afspraken staan. Zowieso het Elefanten ff aanhouden. Dat is toich wel een beetje een MUST! :)

Hexeketel... wee`k nog nie.... als ik niets te doen heb a.s. weekend, misschien (lekker vaag weer ) :lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan