het grote Ebay Tip Topic

is dat de fiets van Theike?"in onderdelen'?"
tijdje terug stond ie nog als complete motor te koop...
 
Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaarrrrrrggggghhhhhh

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-CHICA-CHROME-INVADER-WHEEL-WHEELS-21-16-PAIR_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35578QQihZ004QQitemZ140044836071QQrdZ1QQsspagenameZWD1V

dat is toch godverdomme geen prijs meer man !!!!
 
De $ staat best laag, hoor! |(

................... maar daarom hoef je nog niet alles te kopen wat er in de US of A te koop wordt aangeboden, sommige dingen blijven gewoon belachelijk http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Evel-Knievel-X-2-Skycycle-Snake-River-Rocket_W0QQitemZ330071419482QQihZ014QQcategoryZ10062QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem (duur)......... hoe graag ik 't ook zou willen hebben staan, achter in de tuin.

_O- :N
 
Heerlijk kitscherige http://cgi.ebay.nl/Zusatz-Rueckleuchten-verchromt-Pentagramm-Chopper-AME_W0QQitemZ140088783072QQihZ004QQcategoryZ101891QQrdZ1QQcmdZViewItem (lampjes).
 
Laatst bewerkt:
Een vraag, wie van jullie (Noorderlingen) gaat kijken bij die veiling in Zwolle??

Kan hij of zij dan verslag uitbrengen van kavel 249 - 2159?
Hij heeft wel geen kenteken (shit!), maar zou hem dan toch moeten invoeren in België, met alle ellende vandien!

Hoor het graag :} :} :}
 
@Bug,

dank je! Heb me reeds laten registeren bij die mensen, wil toch de mogelijkheid bekijken om "eventueel" mee te kunnen doen........

Laat me maar iets weten als je bent gaan kijken, bedankt alvast!!! ;) ;)
Ga af op jouw expertisie, c.q. heb er wel vertrouwen in :9 :9
 
Swagman, begin je spaarvarken maar vast af te borstelen.

full


Ding is helemaal goed, op 1 klein detail na; er zit geen kenteken bij, en ook geen nummer in het frame. Heeft wél gelopen, en zit vol met allerlei 'gimmicks'.

Maak je geen illusies; bij deze verkoop gaat waarschijnlijk niks voor een koopje weg. Het is namelijk de gehele voorraad nieuwe & gebruikte onderdelen, werkplaats (dus met alle gereedschappen, incluis een tot aan de nok toe gevulde, 2 meter hoge TengTools verrijdbare werkkast :9~ :9~ ), kleding lijn en reclame-meuk van (waarschijnlijk wijlen) Speedhouse. Dus kwaliteitje, meneertje.
 
Ik zou dan eigenlijk liever 'gaan' voor het projectje wat ernaast stond; een on-affe bobber, met Selinas tank, 6 speed Baker en een origineel HD-frame (met nummer), springer een een verschrikkuluk dikke reet (330 op een hand-made verbreed gietwiel).

full
 
Er was trouwens keuze zat; het nadeel echter van dit soort veilingen is dat de kavels altijd erg groot zijn. Dus als je interesse hebt in zeg eens, een Supertrapp, dan kun je dus gaan voor een pallet vol uitlaten, waarvan de helft (zo'n stuk of 10) Supertrapp's zijn, en de rest "allerlei".

Maar jongens, wat een pret om daar eens lekker rond te neuzen.
Echt van alles..............

full




'k Heb nog wel een paar nummers opgeschreven om eens te kijken wat de prijzen doen, maar let op: er komt (ongeveer) nog de helft overheen qua kosten.
 
ja joh sufferd, ga nog ff wat meer slapende honden wakker maken, ik had het hoogste bod maar nu dus mooi niet meer............en bedankt hè.....
 
Bug,

bedankt voor alle informatie en uiteraard de foto's!!

Ben reeds het hele weekend aan het masseren van moeder de vrouw :9 :9 :9

We volgen het geheel en als het te duur wordt dan is het jammer maar helaas.
:9~ :9~ :9~ ;( ;( ;(
 
ja joh sufferd, ga nog ff wat meer slapende honden wakker maken, ik had het hoogste bod maar nu dus mooi niet meer............en bedankt hè.....

Trek die muil van je dan eens open als ik je een tip geef, ipv die quasi nonchalante houding van "Mwoah, 'k zal wel'es zien".

:N
 
Terug
Bovenaan Onderaan