Shadow of Magna

Er wordt hier allemaal gesproken over het feit dat een magna minder mooi is dan een shadow. Ik vind de shadow ook een prachtige motor laat daar geen misverstand over bestaan, maar ik dacht dat het uiterlijk van een magna toch ook niet mis is: (zie hieronder)


97magna.jpg


groeten
Magna-Hill :}
 
Ziet er best leuk uit ja!

Ik heb hier wel es op gereden, dus bij magna denk ik altijd aan zoiets en dat is toch niet helemaal mijn smaak:

v65magna13.jpg
 
Als we zo gaan beginnen gooi ik er effe een shadow vt600 tegenaan:

res61674.jpg


(ben de mijne aan het verbouwen richting deze, gaat wel een 100-jarenplan worden hoor)
 
Nou, dat is wat ik bedoelde. Zoals je hierboven ziet zijn zowel de shadow als de magna prachtige motoren.

groeten
Magna-Hill :}
 
Ja, :9~ :9~ :9~ de supermagna is en blijft de mooiste magna om te zien. De V65 vind ik echter het lekkerste rijden (POWERRRRRRRRR). Het is jammer dat honda nooit een 1100 versie van de super heeft gemaakt, dat zou pas echt :} :] :} zijn.
Op www.supermagna.com staat een fotoserie van iemand die een 1100 blok in een super heeft gelepeld, maar dat vind ik persoonlijk een lelijke bak geworden.
alan_seagrave_20.jpg

alan_seagrave_19.jpg

Hij is natuurlijk nog niet af zo te zien, maar ik vind het zo zonde dat hij het front van een V65 heeft genomen en niet het klokkenwerk van de super.
 
Als we zo gaan beginnen gooi ik er effe een shadow vt600 tegenaan:

(Afbeelding)

(ben de mijne aan het verbouwen richting deze, gaat wel een 100-jarenplan worden hoor)

LOL, ik ben een beetje aan het bouwen richting de 2e magna pic die ik poste,..
Ben al een jaar bezig en heb er al helemaal niks aangedaan.... ;)

Eerst huis in orde,.. hoop dat er daarna meer schot in komt...


Op vrijdag 16 januari 2004 12:43 schreef magnamaniac het volgende:
Ja, :9~ :9~ :9~ de supermagna is en blijft de mooiste magna om te zien. De V65 vind ik echter het lekkerste rijden (POWERRRRRRRRR). Het is jammer dat honda nooit een 1100 versie van de super heeft gemaakt, dat zou pas echt :} :] :} zijn.
Op www.supermagna.com staat een fotoserie van iemand die een 1100 blok in een super heeft gelepeld, maar dat vind ik persoonlijk een lelijke bak geworden.

Wow, gaaf, wil wl het blok van mijn 700 vervangen,.. zou dat veel werk zijn zon 1100 erin,. lijkt me wel super,... Waar zou je allemaal aan moeten denken,.. de bevestingingspunten aan de frame en het moeilijkst,.. de cardan as,... iemand ervaring mee ???

//edit

zit net te kijken op die site,.. frame moet enorm veel aan worden aangepast,..
Cardan as hebben ze het niet over
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 30 januari 2004 20:21 schreef Boefje het volgende:

zit net te kijken op die site,.. frame moet enorm veel aan worden aangepast,..
Cardan as hebben ze het niet over

Ja, ik vond de omschrijvingen bij de foto's ook al ERG summier........




moet je nog bijna alles zelf uitvogelen. (de cardans zijn overigens (wat aansluiting op het motorblok tenminste) uitwisselbaar tussen de diverse magna's (en shadows ook btw) maar ik denk dat het blok wel uit het midden komt te liggen aangezien het bijna 5 cm breder is)
 
hoe zit het met de grootte van de magna en de shadow?

ik ben ook aa het twijfelen tussen deze 2 maar ik ben 1,97 lang en ik begreep dat de shadow wat groter is...

correct me if i'm wrong...


groet Thijs
 
Er wordt een vergelijking tussen een magna v45 en een shadow 600 gemaakt. Naar mijn mening helemaal niet te vergelijken.
Als je een ze wilt vergelijken vergelijk ze dan van hetzelfde bouwjaar. Een magna van bijvoorbeeld 1985 ziet er qua uiterlijk bijna net zo uit als een shadow van 1985. Persoonlijk vind ik de magna v45 eel beter rijden dan de shadow. Dan heb ik het nog helemaal niet over een magna v65, die gaat echt als de brandweer. Is zelfs veel sneller dan een Sportster 1200. (en zelfs sneller als een Roadking :+ )
De keuze in een 2de handse v65 is alleen niet zo groot. Voor een mooie v65 betaal je de hoofdprijs.
 
motor%201%2050.jpg


ik ga voor de shadow 1100 c2 ace

ik krijg na ruim 1 jaar nog steeds een strak gevoel als ik hem weer zie
 
ps ik heb eigenlijk nog nooit op een andere gereden maar de schadow is geen zgn gooi en smijt brommer, maar meer een rustige jongen voor mooi zitten en dom kijken maar vooral voor heel veel genieten.

dat wilde ik eigenlijk nog kwiijt. geluk
 
Terug
Bovenaan Onderaan