quote:Op vrijdag 13 juni 2003 22:53 schreef ThunderSTreak het volgende:
Leuke fiets!Mooie kleur die ken ik ergens van. Maar waarom zit de Corbin van je oude brommert nog niet op je nieuwe??
Whatever, heel veel rijplezier. Hopelijk vlamt de uitlaat van deze minder dan je icoontje
quote:Op vrijdag 13 juni 2003 22:42 schreef EdVFR het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe Pan. Dat rijdt zeker wel als een trein?
heb geen pan maar toch een Pan

quote:Op vrijdag 13 juni 2003 23:06 schreef Idefix het volgende:
[...]
Corbin is al weer overgezet.
Zo'n "jong ding" stuurt en remt toch weer een stuk strakker.
Is de jouw ook groen?? (kleur is wat vertekend op de foto)
quote:Op zaterdag 14 juni 2003 09:12 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]
(Afbeelding)
Nee, een groene heb ik gehad. (ST1100 standaard). Ik heb nu een paarse zoals je ziet. Is niet de mooiste kleur uit de hele Honda lijn, maar ik kon deze motor niet laten staan gelet op zijn prijs, kilometerstand en het feit dat ie ABS/TCS had. Bovendien. Die kleur zie je toch nauwelijks als je erop rijd.![]()
Inmiddels is de mijne ook uitgerust met een Corbin. Iemand wilde zijn Corbin (om niey) ruilen tegen een standaard zadel. Vraag me niet waarom. Maar heel snel ja gezegd.
quote:Op zaterdag 14 juni 2003 09:18 schreef Idefix het volgende:
[...]
Wat is het verschil tussen jouw ABS en mijn ABS, is dat het CBS?
Ik heb van die grijze kappen op m'n voorspatbord zitten, dat zie ik bij jouw niet en ik heb ook andere remklauwen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2003 09:20 schreef janpan het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe idefix,aan een model dat niet meer nieuw op de markt gebracht wordt kan je zeker zoveel plezier beleven als op het laatste nieuwe spul. Om nog maar niet te beginnen over kinderziekten.
Ben voor de moment zelf aan't overwegen om van mijn pan op een cbr1000f over te stappen.Verander graag om de 3 jaar van motor en heb die altijd al wel willen hebben,lijkt me wat een sportiever gevoel te geven maar minder komfortabel voor 't vrouwtje.
quote:Op vrijdag 13 juni 2003 22:11 schreef Idefix het volgende:
Daar is ie dan eindelijk, m'n (bijna) nieuwe Pan.
Het is de rechtse (de groene).
Het is er een van 1998 met 20.000km op de teller.
Het is er een met ABS/CBS/TCS, en dat is toch wel een heel verschil met de ander.
Op het ogenblik ben ik dus even troste bezitter van 2 Pans.
De linkse moet nog worden opgehaald door de nieuwe eigenaar.
(Afbeelding)
quote:Op zondag 15 juni 2003 11:05 schreef Q_tjoeng het volgende:
[...]
1 Ding moet je me wel ff uitleggen, je bent ondertussen al Tekenaar maar naar al die jaren nogsteeds Idefix, ben je blijven hangen ofzo of hebben ze je terug gekicked?![]()
quote:Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef Pimmet het volgende:
Hele mooie motor!!!
Maar wie rijdt er nu in 5 jaar 20000 km met een Pan European?
quote:Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef Pimmet het volgende:
Hele mooie motor!!!
Maar wie rijdt er nu in 5 jaar 20000 km met een Pan European?
quote:Op zaterdag 14 juni 2003 22:20 schreef bb-king het volgende:
[...]
Waarom probeer je dan geen FJR 1300A ?
Heeft een goede kuip, cardan en zit comfortabel. Is daarnaast razendsnel en stuurt als een jacco.
Misschien een idee/![]()
quote:Op zondag 15 juni 2003 17:55 schreef ThunderSTreak het volgende:
[...]
D'r zijn er zelfs die vijf jaar over 8000 km doen! Was een aardige mevrouw uit Hamburg die mijn Pan als eerste eigenaar had gekocht. Toen ze het ding had bleek al snel dat het niets voor in de stad was. Ze heeft hem nog drie jaar tijdens vakanties (rundum Hause) gebruikt en daarna heeft ie braaf in haar garage op mij staan wachten.
quote:Op maandag 16 juni 2003 21:59 schreef Diddle007 het volgende:
Leuke foto overigens..
PS ben Zondag rondje westfriese omringdijk gereden
dit om een beetje te wennen aan deze mooie machine.
wel erg vreemd horen.
moet wel op je Kilometer teller letten want je hebt er geen erg in dat je 140/160 rijdt.....
groetjes Diddle007
volgt nog
quote:Op dinsdag 17 juni 2003 00:41 schreef Vlapie het volgende:
veel plezier met je nieuwe pan. Je hebt wel lef om op vrijdag de 13e om te gaan rijden daar. Mijn zwager is daar onderuit gegaan. Gebroken sleutelblad en 2 gebroken ribben.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1