De zoektocht begint..

Wat te doen?!?!?!

  • Shadow

    Stemmen: 6 18,2%
  • Magna

    Stemmen: 1 3,0%
  • Virago

    Stemmen: 4 12,1%
  • Intruder

    Stemmen: 12 36,4%
  • Vulcan

    Stemmen: 4 12,1%
  • Iets anders

    Stemmen: 6 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Honda Shadow VT 700

ik weet ook dat ik eigenlijk meer proefritten had moeten maken, in plaats van de eerste de beste motor te kopen... maar helaas :]

de man waar ik hem van heb gekocht was ontzettend sympatiek en kwam erg vertrouwd over, dit heeft voor mij wel de doorslag gegeven...
de motor rijdt als een zonnetje... super geluid van die V-twin... zo goed als geen roest (heeft altijd binnen gestaan)... en ik zit er prima op met mijn 1,97 m...

gisteren en vandaag ben ik door de wind en regen heen gewoon lekker gaan rijden en ik ben helemaal gelukkig!

kort gezegd, missie geslaagd!
 
ik ben 1,97 m. lang en heb een redelijk groot postuur... welke motor is het meest geschikt voor de grotere bestuurder??
In ieder geval GEEN VT500 shadow.... die heb ik, ik ben 1.60 en ik zit er perfect op.... precies een brommert voor niet zo grote mensen....
 
gefeliciteerd en trouwens mijn motor was ook de eerste de beste die ik vond dus dat zegd niks gewoon op je gevoel afgaan je koopt ten slote geen ding maar een motor waar je verliefd op bent groetjes Erik
 
Gefeliciteerd met je aankoop. Een vriend van me heeft ook de 700, prima fiets. mag ik even aan je vragen wat je onder "bijna geen roest" verstaat?

groet

B
 
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Honda Shadow VT 700

ik weet ook dat ik eigenlijk meer proefritten had moeten maken, in plaats van de eerste de beste motor te kopen... maar helaas :]

de man waar ik hem van heb gekocht was ontzettend sympatiek en kwam erg vertrouwd over, dit heeft voor mij wel de doorslag gegeven...
de motor rijdt als een zonnetje... super geluid van die V-twin... zo goed als geen roest (heeft altijd binnen gestaan)... en ik zit er prima op met mijn 1,97 m...

gisteren en vandaag ben ik door de wind en regen heen gewoon lekker gaan rijden en ik ben helemaal gelukkig!

kort gezegd, missie geslaagd!

Gefeliciteerd! Heb je een foto van jouw nieuwe aanwinst?
 
full


dit is hem

ik heb al een nieuwe highwaybar besteld, dat zit namelijk wel relaxed

want de highwaysteps zoals ze er nu op zitten blijven ze niet goed zitten met het gewicht van mijn benen...

(op deze foto heb ik de steps er al af geschroeft...) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan