Welke frame's zijn goed geschikt voor een project?

BJansen

MF'er
8 jan 2007
62
0
Coevorden
Hey man,

Welke motoren hebben een goed frame voor een zelf bouw project? Bijvoorbeeld een hardtail frame..

Voor mooi geld natuurlijk..
 
Fabrieksaf hardtails? Dan kom je bij echt oud spul

Kijk ook 's naar bolt-on (of weld-on) starre achterframes ;)

En anders, tja, de slijptol er in *O*
 
ik zeg dat je van een oud 4 bak hd frame best wel iets moois kan maken, is maar een ideetje hoor maar goed, je vraagt het ......
 
ik zeg dat je van een oud 4 bak hd frame best wel iets moois kan maken, is maar een ideetje hoor maar goed, je vraagt het ......


Idd door sommigen wel................ moet jij trouwens niet met je veel te witte reet ergens op een tochtig eiland aankomende medelanders pesten?
 
ik heb bedacht dat ik daar ook maar eens een motor ga huren...

thebikeshop.nl - de beste bron van informatie over thebikeshop.

Hmm, als ze tegen die tijd niet verboden zijn, tenminste............ er schijnen nogal wat overeenkomsten te zijn met bepaalde bikers daar, en dan bedoel ik niet alleen het logo...

zijn die lui die tegenover ons zaten te eten in Harlingen vorig jaar toen we met de boot op pad waren, remember ?
............... god jongen, hou toch eens op met dat gezuip; ik ben nog nooit met jou naar Harlingen geweest, laat staan op een boot....
 
Laatst bewerkt:
Bral die gaat toch pas naar dat tochtig eiland

Als ik naar dat andere tochtig eiland ga? (Texeltreffen volgend weekend)
 
Hmm, als ze tegen die tijd niet verboden zijn, tenminste............ er schijnen nogal wat overeenkomsten te zijn met bepaalde bikers daar, en dan bedoel ik niet alleen het logo.................. god jongen, hou toch eens op met dat gezuip; ik ben nog nooit met jou naar Harlingen geweest, laat staan op een boot....
oh, dan was het die lelijke breur van oe... 8-)

en het zijn inderdaad angels ja....
 
Ik ben daar nooi geweest Brall.

Maar ik heb van horen zeggen, ook het kijken van verlengde achterbruggen moet daar de moeite waard zijn, veel dragraces op dat bultje zand, elke avond, en ze vogelen daar overal van die lange bruggen in, busa's Vmaxies en meer van dat PK geweld
 
dus henke, dat wordt wel gezellig, als je over een paar weken een neger ziet lopen moet je hem niet neertikken want dan ben ik het, te lang in de zon gezeten.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan