Doe-het-zelf garage voor motorrijders

In etten-leur zit er the Motorcycle workshop. www.motorcycleworkshop.nl
Da's nog een echt ouderwetsch sleutelhok, met goed materiaal, schappelijke prijzen, veel spares, mogelijkheden zelf te sleutelen of te sleutelen onder begeleiding en erg goede koffie. kom er nu een jaar naar volle tevredenheid. Alleen zulke mogelijkheden maken brikkenrijden al de moeite waard.
 
Zijn hier al mensen geweest ?

Hoe waren de ervaringen ?

Bestaat het uberhaupt nog :?
 
Hier ff een late reactie!

Ik ben wel bekend bij motorcycleworkshop in etten-leur,
ging er altijd naartoe met m'n zx-6r en m'n vader nog steeds mee z'n moto guzzi.

We zijn alleen alletwee glad nie technisch dus laten alles doen,maar vind het
een goeie vent die Willempie (de eigenaar) en volgens mij heeft ie er ook best wel
verstand van en natuurlijk zijn de tarieven een stuk gunstiger als bij een "echte"
motorzaak :)

Het is dat m'n SV nu vanwege garantie bij de dealer in onderhoud is maar daarna ga ik
weer terug naar etten-leur! *O*
 
De site is nog open... bel even ofzo als je daar interesse in hebt....
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar zo spectaculair nieuw is dat nou ook weer niet hoor ... :N
Hier in Langedijk hebben we bv MadRacing.
Leuke tent, gezellig & goed ...
Al kom ik er nooit ... daarom misschien _O- )?
 
Ik heb zelf heel veel gereedschap. maar er zijn van die dingen die ik niet heb omdat ik ze of zelden nodig heb, of geen ruimte ervoor heb, of beide. Zo zou ik hier in de IJmond graag een zaak zien waar je kunt:
-stralen
-ultrasonen
-ontvetten
-draaien
-spuiten in een cabine
-nog wel iets waar ik zo gauw niet op kom.

En daar wil ik (uiteraard) best voor betalen.
 
Laatst bewerkt:
jaren geleden zat hier in groningen aan de rijksweg een grote loods waar men auto`s en motoren kon repareren voor 5 gld p.u. maar helaas is dat er niet meer, zou toch ideaal zijn als er in elke provincie zo`n loods beschikbaar was.
 
Heb eens op de motor sites gekeken maar ik vind het een beetje misleidend wat de prijzen betrefd. Als je naar de huurprijzen van de garages gaat kijken komt dit op een gemiddelde van 15 euro per uur.

FF een makkelijk reken sommetje voor de Brabanders onder ons...
Bij DP motoren te Breda word een uurloon gerekend van 30 euro.
Dat wil dus zeggen : motor brengen en voor 15 euro meer dan dat jezelf bezig bent word alles vakkundig gedaan.

In de uren dat er aan je motor gesleuteld word, kan je zelf bij je baas gaan werken waar je dan weer een paar euro verdiend. Er vanuit gaan dat het gemiddelde uurloon voor een 18 plusser rond de 10 euro ligt. Wil dit dus zeggen dat je 25 euro per uur kwijt ben in de doe het zelf garage.

Verschil blijft dus maar 5 euro en dan heb je nog een garantie van een motorzaak dat als zij iets defect draaien/maken dat ze dat voor je kostenloos vergoeden.

Dusssss....
 
topickickje!!

Ik zag dat ze bij de doe het zelf garage in Oss ook een motorbrug hebben, iemand ervaring mee daar?
 
Dikke kick! Zitten er nog doe het zelf garages (die geschikt zijn voor de motorfiets!) in de buurt van Amsterdam?
 
Heining in westpoort zijn motoren ook welkom en er zitten er 2 in Noord, die moet je ff bellen of dat kan.

Anders MAD Racing in Noordscharwoude.
 
Oke top! Had even bij Heining rond gekeken en op internet zag ik alleen autobrugen staan, zal ze eens een keer een belletje geven dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan