Motorpleisterplaatsen: een overzicht

Schoonhoven, restaurant Lekzicht, bij de pont. Als het mooi weer is stikt het er van de motoren.
 
Sticky gezet.


Dank!

Ik ben het lijstje nu aan het uitbreiden met een link naar google maps, te zien aan het
full
wereldbolletje



Edit: damn dat gaat helemaal niet :( mf verhaspeld de url als er een comma in zit....

Edit again: :} :} MF crew! Nu gaat het goed met die link. Er staat er nu1, maar de rest werk ik ook bij. Vinnik leuk *D
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je Cochem pleisterplaats :?
Niks te doen daar.
[afbeelding]

ze wisten zeker dat jij kwam _O-

ALS het lekker weer is, dan staan daar echt wel motoren, als er geen terrassen staan tenminste. (Denk dat op geen enkele vermelde pleisterplaats er nu veel motoren zullen zijn, maar dat weet jij nartuurlijk ook wel, hoop ik)

Je hebt tenminste wel het juiste pleintje te pakken ;) afgelopen jaar heeft mijn motor zo ongeveer op dezelfde plek gestaan waar nu die Remi-motor staat
 
Laatst bewerkt:
ze wisten zeker dat jij kwam _O-

ALS het lekker weer is, dan staan daar echt wel motoren, als er geen terrassen staan tenminste. (Denk dat op geen enkele vermelde pleisterplaats er nu veel motoren zullen zijn, maar dat weet jij nartuurlijk ook wel, hoop ik)

Je hebt tenminste wel het juiste pleintje te pakken ;) afgelopen jaar heeft mijn motor zo ongeveer op dezelfde plek gestaan waar nu die Remi-motor staat
Remi is niet altijd alleen :W
 
nog wat lokale pleisterplaatsen. Hier komen dus wel motorrijders samen , maar wel iets minder dan de "grote" pleisterplaatsen. Kijk maar of je ze opneemt ;)
(er staan nu ook al andere van deze lokale pleisterplaatsen in, waar je met wat pech (minder weer en niet in weekend) ook geen enkele andere motorrijder treft)

- zeedijk/bierkade in centrum Blokzijl (kop van overijssel)
- restaurant "de weerribben" in Kalenberg (kop van overijssel) , kruispunt van hoogeweg en meenteweg
- Diverse horeca rond (enige) stoplichten in centrum Balkbrug
- friettent biij Assel (pomphuisweg bij spoorwegovergang) , een gehucht ten westen van Apeldoorn
 
Zo, weer even bijgewerkt! Overgigens bedankt BigBouko voor het meeleveren van een google-maps link! Dat scheelt een hoop werk. Ik was aan de rest niet eens toegekomen in het weekend.....
 
;) ik denk dat de Sint Jan (Kathedraal) duidelijker is :)

Haha ik kom dagelijks in Den Bosch (werk in de Vliert) dus dat wist ik best. Ik dacht dan ook eigenlijk dat "Domtoren" een of andere ontmoetingsplek was.....

Hewel het plein bij de Sint Jan mooi is en de kroegen gezellig, is het op zich niet echt een aan de defenitie voldoenende pleisterplaats.....

Misschien moeten we sowieso iets van een waardering mechanisme hebben ofzo....? Ik bedoel veel andere plekken ken ik ook niet!
 
Ted schreef op 23 januari 2007 12:44
en waar kom je dan langs ???
Welsum (gemeente wijhe-olst, thv Olst, maar dan aan de westelijke zijde van de ijssel), Cafe Bijsterbosch :P

Dat klopt ja, maar het beste kun je afslag Heerde pakken, hierna loopt de dijk de soep in (slecht wegdek, 24/7-zondagsmiddaghouding dorpsbewoners, 30km/h zone's etc....) Dus bij afslag Heerde gewoon omdraaien en een nieuwe poging tot recordtijd wagen ;). Aan het eind van de dijk, in Deventer, kun je ergens links af een 'parkeer'plaats op die doorloopt tot een pond-iets. Daar mag ik altijd graag een sigaretje roken op het gekke pleintje met bankjes :P.

Anywayz, altijd mooi rijden op de IJseldijk!!
 
Laatst bewerkt:
Toegevoegd, Berg en Dal. Ik kom er wel eens door gereden op een dagje dat ik wel zin heb om te rijden maar niet echt een forse toer. Berg en Dal is niet zo ver vanaf Oss dus daar ben ik zo. De omgeving is sowieso al de moeite waard. Als je vanaf Nijmegen, via de Heiliglandstichting naar Berg en Dal rijd, en dan bijvoorbeeld door naar Ubbergen dan heb je zelfs heuse hairpins (wel slecht wegdek dus opletten).

Enniewee als je in Berg en Dal aan komt vanaf de Heiliglandstichting, dat is de Clarenbeekseweg, dan zie je iets rechts van de kruising met de Oude kleefsebaan een terrasje waar je bij mooi weer meestal wel andere motorrijders aantreft. Op heel mooie dagen is dat wel een mooi gezicht, al die fietsen op een rijtje haha.

Er tegenover ligt amusementspark Tivoli, zeg maar "a poor man's Efteling" ;)

Mensen uit de regio Nijmegen kennen dit ZEKER.

Ook toegevoegd google-maps link naar de postelse abdij.

Wie maakt helpt er even met het maken van de overige maps-links? De sport is natuurlijk het pijltje precies goed te krijgen. Kun je doen door in de link (bij link naar deze pagina) de gps coordinaten te pakken en die als zoekterm op te geven. Dan steeds inzoomen en door steeds het nummertje wat op te hogen of te minderen het pijltje verplaatsen. Effe werk maar dan heb je ook wat :-)
 
Laatst bewerkt:
Apeldoorn:

Woudenberg tankstation aan de aflsag Apeldoorn-zuid van de A1 (bij de Mac)

ook bekend als KBB WB (klaverblad beekbergen woudenberg)
 
Terug
Bovenaan Onderaan