poor old jesse........

bikebouwer

MF'er
24 feb 2006
103
0
Roermond
Ik kwam onderstaand bericht net tegen:

Wat ik me daarbij afvraag: hoeven in the States die fietsen niet eerst gekeurd te worden door een of andere instantie, voordat ze de weg op mogen zoals wij hier door de RDW.
Vind dit emissie verhaal een beetje achteraf gelul.

Jesse James no longer an outlaw
From P-T wire reports.
Long Beach Press Telegram
Article Launched:01/26/2007 10:06:23 PM PST
LONG BEACH - "Monster Garage" TV personality and Sandra Bullock hubby Jesse James has agreed to pay $271,250 to settle violations of state air regulations by motorcycles he sold, officials said Friday.

James' Long Beach shop West Coast Choppers sold more than 50 new or custom-built motorcycles that did not meet California Air Resources Board emissions standards, Air Resources Board authorities announced in a statement.

James could not be immediately reached to comment, and an employee at West Coast Choppers said she did not know about the settlement and could not comment.

James, 37, wed Bullock in 2005. His Discovery Channel show, which first aired in 2002, follows him and a crew as they remake vehicles into one-of-a-kind creations.

The motorcycles being built by West Coast Choppers now comply with standards, according to the Air Resources Board.

Search Results for “ci_5099028” – Press Telegram
 
Laatst bewerkt:
Dat vraag ik mij dus ook al de hele tijd af.

Als je ziet wat er bij OCC gebouwd word, wat zomaar de weg opgaat, dan denk je idd bijna dat er geen enkele keuring aan te pas komt.
Vraag me af hoe ze dat daar regelen.

Lijkt me wel geinig interessant om te weten hoe de amerikaanse wetgeving daar te werk gaat.

Iemand enig idee hoe het daar gaat?

Hoe het hier gaat met de RDW hebben we nou wel zo'n beetje door en is ook aardig aan de prijs geworden!
Anyone?
 
OCC, daar noem je ook wat op.
Die vallen onder de noemer "No street legal bikes"


Volgens mij is dit afhankelijk in welke staat je woont.
Ik heb geprobeerd dat uit te zoeken, maar wordt daar echt niets wijzer.
Iemand eigenlijk een idee hoe die RDW daar heet.
Dan is het nl een stuk makkelijker zoeken.
 
in California zijn de milieuregels extreem streng, zelfs voor Europese maatstaven hanteren ze daar idiote richtlijnen. Zie onder andere al die "emission-canisters" die onder motorfietsen moeten hangen. Het verbaast me dan ook weinig...
 
laatst zag ik inderdaad die ouwe van occ zeggen dat het project waar ze mee bezig waren een "street-legal bike"moest worden.Is dan het grootste gros van die dingen die ze bouwen bedoeld voor in de etalage ofzo?
 
De meesten motoren die ze bij OCC (the serie) bouwen zijn inderdaad om in de toko te zetten.
Ze rijden wel, maar eigenlijk niet geschikt om langdurig mee te rijden.
Ze hebben wel bij OCC een afdeling waar men "streetlegal bikes" bouwen.
Die worden ook gekeurd.
 
................ waarom denk je dat ze van die fijne vrachtwagentjes hebben?

full
 
"Monster Garage", grappig hij heeft ook een motor gebouwd die zo heet.. maar die zullen ze er wel niet mee bedoelen..

jaa raar wat legal en niet legal is.. maar snap niet waarom hij boete krijgt.. toch rijden er een groot aantal celebs op die dingen van hem..
james hetfield, zanger van metallica, heeft er stuk of 5.. hem zie je ook vaak rijden op die dingen maar zullen hun dan ook boetes krijgen?
 
~
"Monster Garage", grappig hij heeft ook een motor gebouwd die zo heet.. maar die zullen ze er wel niet mee bedoelen..
quote]

dat is z'n TV programma... wordt hier helaas (nog) niet uitgezonden, is wel te downloaden natuurlijk... daar bouwen ze echt vette shit. occ is er niks bij.
 
in California zijn de milieuregels extreem streng, zelfs voor Europese maatstaven hanteren ze daar idiote richtlijnen. Zie onder andere al die "emission-canisters" die onder motorfietsen moeten hangen. Het verbaast me dan ook weinig...


In CA moeten motoren voldoen aan de zgn Clean Air Act. Dit houdt in dat ze inderdaad aan idioot strenge maatregelen moeten voldoen.

uhhhh...rijdt die idioot van een Oostenrijker niet in een Hummer ???? :?
 
Laatst bewerkt:
uhhhh...rijdt die idioot van een Oostenrijker niet in een Hummer ???? :?

Nee, reed. Die hummer is nu al een paar jaar de demo-auto van een niet nader te noemen car-audiomerk.

Ik zou hem eens ophalen uit Zweden voor een fijn weekje sturen en stoer doen hier in ons kikkerlandje, totdat we erachter kwamen dat je er een groot rijbewijs voor moest hebben....... _O- .
 
\
"Monster Garage", grappig hij heeft ook een motor gebouwd die zo heet.. maar die zullen ze er wel niet mee bedoelen..
quote]

dat is z'n TV programma... wordt hier helaas (nog) niet uitgezonden, is wel te downloaden natuurlijk... daar bouwen ze echt vette shit. occ is er niks bij.



ik vin OCC zowieso niet zoveel bijzonders.. ja er zitten wel een paar knappe dingen bij maar als ze die thema dingen bouwen, ben ik er ni zo weg van.. laatst maakten ze 1 voor een tuinman ofzo.. ja ik vin dat nix..

trouwens waar kun je monster garage downloaden dan? via torrents?
maar dat gaat toch alleen over auto's?
 
Laatst bewerkt:
_O- dat ding voor die "tuinman"was volgens mij die fiets voor bill murray , gebaseerd op de caddyshack-film.de meeste van die thema-fietsen worden volgens mij ook geveild voor het een of ander goed doel , en het lijkt me inderdaad stug dat lui die (in mijn ogen)een vermogen voor zo'n ding lappen er ook echt op rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan