Het CBR1000RR Fireblade topic deel **20**

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ff heel kort verslagje want ik ben moe na 1100 km rijden ,

Vakantie ; Helemaal superduper :}

Lichamelijk ; Helemaal naar de klote , pink gekneusd , stuitje gekneusd , nek verdraaid , knieeen geschaafd en overal blauwe plekken B|

Thuiskomst ; Helemaal ongelovelijk motherfucking waar dit , mijn auto stond op de inrit van de garage van mijn broer , gevolg rechter zijruit ingeslagen en mijn auto verplaatst , deur van garage van mijn broer opengebroken , en zijn Honda motorscooter gejat :( :( :( auto die er ook in stond zijkant helemaal gekrast door die !@#$#$%^#$% :(


morgen het hele verhaal want ik ben er klaar mee :(


wat een tering honden :( :( :(

gaat lekker daarzo :N :X

lijkt wel of je alles tegenwoordig moet boobytrappen B|
 
Weg met dat grote slot....past wel aan de zijkant hoor :Y :Y

En anders heeft MaRRio wel een tip om em aan de binnenkant van je kuip te doen :P


Als jij mijn motor tegen diefstal verzekerd, dan zal ik het slot wel weg doen. Want hier in België is een diefstalverzekering op de motor nog steeds niet te betalen :N
 
Denk dat de heren van Ten Kate daar heel anders over denken, maar ach, wat weten die er ook van :X :+

Zoals gezegd bij mij behoorlijk wat vermogenswinst hoor 8-)


Vorig jaar een test in een duits blad met als resultaat dat arrow het meeste vermogenswinst gaf! En dan hebben we het idd nog niet eens over kwaliteit!
 
Zo ff heel kort verslagje want ik ben moe na 1100 km rijden ,

Vakantie ; Helemaal superduper :}

Lichamelijk ; Helemaal naar de klote , pink gekneusd , stuitje gekneusd , nek verdraaid , knieeen geschaafd en overal blauwe plekken B|

Thuiskomst ; Helemaal ongelovelijk motherfucking waar dit , mijn auto stond op de inrit van de garage van mijn broer , gevolg rechter zijruit ingeslagen en mijn auto verplaatst , deur van garage van mijn broer opengebroken , en zijn Honda motorscooter gejat :( :( :( auto die er ook in stond zijkant helemaal gekrast door die !@#$#$%^#$% :(


morgen het hele verhaal want ik ben er klaar mee :(
das mooi ruk man suc6 we lezen het straks allemaal wel verder.
 
Zo ff heel kort verslagje want ik ben moe na 1100 km rijden ,

Vakantie ; Helemaal superduper :}

Lichamelijk ; Helemaal naar de klote , pink gekneusd , stuitje gekneusd , nek verdraaid , knieeen geschaafd en overal blauwe plekken B|

Thuiskomst ; Helemaal ongelovelijk motherfucking waar dit , mijn auto stond op de inrit van de garage van mijn broer , gevolg rechter zijruit ingeslagen en mijn auto verplaatst , deur van garage van mijn broer opengebroken , en zijn Honda motorscooter gejat :( :( :( auto die er ook in stond zijkant helemaal gekrast door die !@#$#$%^#$% :(


morgen het hele verhaal want ik ben er klaar mee :(

Gloeiende gloeiende :( :( :( :( :(

Ik zou zeggen, verhuizen uit dat klote Den Haag en de eeuwige vinketering voor die gasten...ik hoop dat je ze ooit in handen krijgt }) })
 
wat een tering honden :( :( :(

gaat lekker daarzo :N :X

lijkt wel of je alles tegenwoordig moet boobytrappen B|

En dan te bedenken dat ik gewoon mn auto de hele nacht kan laten staan zonder op slot te zetten....hier geen hond die iets uitvreet zoals dat....

Wat een concentratie aan klootviolen en hoe kun je zooooveel pech hebben zeg B| B|
 
Zo ff heel kort verslagje want ik ben moe na 1100 km rijden ,

Vakantie ; Helemaal superduper :}

Lichamelijk ; Helemaal naar de klote , pink gekneusd , stuitje gekneusd , nek verdraaid , knieeen geschaafd en overal blauwe plekken B|

Thuiskomst ; Helemaal ongelovelijk motherfucking waar dit , mijn auto stond op de inrit van de garage van mijn broer , gevolg rechter zijruit ingeslagen en mijn auto verplaatst , deur van garage van mijn broer opengebroken , en zijn Honda motorscooter gejat :( :( :( auto die er ook in stond zijkant helemaal gekrast door die !@#$#$%^#$% :(


morgen het hele verhaal want ik ben er klaar mee :(



vuile honden :( :(
 
verkoopt de beste man zelf ook uitlaten? of werkt hij samen met een bedrijf wat
uitlaten verkoopt maar toevallig geen arrow?
arrow kwalitatief minder als een laser? kijk alleen maar eens naar de lasnaden
bij een arrow of een laser! :Y
Red heeft een laser en ik moet zeggen dat de afwerking nou niet echt super is. De ophangbeugel is al een keer gescheurd en de demper mooi lukt nauwelijks doordat de voering van de uitlaat door de naden "zweet". Wat dat aangaat vond ik de Leo een mooiere afwerking hebben, maar ook akra en arrow zijn erg mooi. Bij mij komt er geen laser meer op. Alhoewel de twee killers erbij wel handig zijn, eentje legal voor buitenland eentje race tussen open en legal in en uiteraard gewoon open.
 
Zo ff heel kort verslagje want ik ben moe na 1100 km rijden ,

Vakantie ; Helemaal superduper :}

Lichamelijk ; Helemaal naar de klote , pink gekneusd , stuitje gekneusd , nek verdraaid , knieeen geschaafd en overal blauwe plekken B|

Thuiskomst ; Helemaal ongelovelijk motherfucking waar dit , mijn auto stond op de inrit van de garage van mijn broer , gevolg rechter zijruit ingeslagen en mijn auto verplaatst , deur van garage van mijn broer opengebroken , en zijn Honda motorscooter gejat :( :( :( auto die er ook in stond zijkant helemaal gekrast door die !@#$#$%^#$% :(


morgen het hele verhaal want ik ben er klaar mee :(

Wat een buttheads, ze moet je ook wel hebben. Ik zou maar eens naar een hele andere stad gaan verhuizen. Succes met alle afwikkeling -O- , je vakantie is in ieder geval goed geweest *O*

Gloeiende gloeiende :( :( :( :( :(

Ik zou zeggen, verhuizen uit dat klote Den Haag en de eeuwige vinketering voor die gasten...ik hoop dat je ze ooit in handen krijgt }) })

Dus.........
 
Laatst bewerkt:
Zo ben gisteren avond bezig geweest met de vakantie route. De week is gepland en het wordt week 25 (18-23 juni), zijn de passen tenminste allemaal open *O* . We gaan van zondag t/m zaterdag. 1 dag extra ten opzichte van vorig jaar.

Qua route haal ik het plan van vorig jaar uit de kast. Kortom Oostenrijk, Italie en via Zwitserland weer terug. Door de dag langer wil ik een rondje dolomiten erin plakken. Iemand tips voor een route? Planning is dat we vanaf Sölden richting Italie komen over de Timmelsjoch.

Nu gepland maar vermoedelijk te lang voor 1 dag(300km): Timmelsjoch, Jaufenpass, Penserjoch, dan halverwege de afdaling via Collalbo (van het WK schaatsen) doorsteken richting Ortisei over de Panidel Sattel naar de Grödnerjoch, vervolgens de Valparolapass, passo di Falzarego, dan richting Cortina d'Ampezzo, terug via de Giaupass naar de Passo di Pordoi of via de ferdaiapass.

Iemand een beter idee?

Op deze manier rij je vanaf de oostkant de stelvio op en da's volgens mij de mooiste om te zien. Goed brand maar los met tips!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan