hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
dag allemaal de katoh heeft me dat hier laten zien damee ben ik hier ook



Sheldon dit is Andyken zin motoken *O*

Die Yamadrama :+ die mooie daarnaast is de mijne, maar da
wist he wel al zeker :?




full
 
Sheldon dit is Andyken zin motoken *O*

Die Yamadrama :+ die mooie daarnaast is de mijne, maar da
wist he wel al zeker :?




[afbeelding]

*O* Welkom Andyken *O* die naam heeft Katoh toch niet voor je verzonnen mag ik hopen,
die yamaha.... wat is dat voor type, ben nogal moeilijk in kontjes onderscheiden, of ze moeten..... :X
Maar goed.... je staat in het lijstje en neem aan dat je in de buurt van Katoh woont, dus zal ik je ook in hetzelfde lijstje zetten,


[me]Sheldon denkt: hopelijk leert die Katoh hem nog eerst wat te quoten,
anders staat het hier vol met topicvervuiling[/me]
 
Daarnet gemerkt bij het rondrijden dat de bochten er glad bij liggen... ook al regent het enkel en is het toch positief qua temperatuur... staan mijn banden nu te hard? of is het gewoon al die rotzooi en zout en ... op de weg die het zo gevaarlijk maken???
zijn nu wel "maar" bt020's (de banden) ma toch... anders weet ik dat het tussen men twee oren zit of de voorste band is gewoon bijna versleten... anyone: give me an opinion please...

ik weet niet of je banden te hard staan, normaal zit er 2,5bar voor en 2,9bar achter maar ik geloof ook inderdaad dat de hardheid van deze banden ermee te maken heeft,
ikzelf heb alleen BT20 achter, maar wil toch niet meer dan BT14 voor, is toch net dat extra grip als ik ff in moet sturen, maar goed.... slecht afgestelde vering kan je ook laten zwabberen.... dus niet te comfortabel instellen, anders krijg je zeer slechte stuur eigenschappen, een beetje minder comfortabel kan geen kwaad
 
ik weet niet of je banden te hard staan, normaal zit er 2,5bar voor en 2,9bar achter maar ik geloof ook inderdaad dat de hardheid van deze banden ermee te maken heeft,
ikzelf heb alleen BT20 achter, maar wil toch niet meer dan BT14 voor, is toch net dat extra grip als ik ff in moet sturen, maar goed.... slecht afgestelde vering kan je ook laten zwabberen.... dus niet te comfortabel instellen, anders krijg je zeer slechte stuur eigenschappen, een beetje minder comfortabel kan geen kwaad


Mja, t is nu wel zo dat ik normaal ook met bt14 voor en bt20achter rijdt, en das wel zeker een verschil, ben gewoon niet meer gewoon een bt20 vooraan te hebben denk ik... volgende zullen zoiezo wel pilot powers worden, nog nooit mee gereden maar naar t schijnt even goed als bt14 en gaan pak langer mee...
Vering staat bij mij vooraan op hardste en achteraan ook bijna hardste dus harder kan ik hem niet zetten... (is wel nog de originele vering... nogal slapjes... Hyperpro komt er later wel op)
maar toch... als ik andere moto's zie rondrijden (tourders dan meer) die gaan precies wel zonder problemen de bocht rond, ach... mayb its all just in my head, hehe, zien wat de volgende bandenset zal zeggen over x aantal km
 
*O* Welkom Andyken *O* die naam heeft Katoh toch niet voor je verzonnen mag ik hopen,
die yamaha.... wat is dat voor type, ben nogal moeilijk in kontjes onderscheiden, of ze moeten..... :X
Maar goed.... je staat in het lijstje en neem aan dat je in de buurt van Katoh woont, dus zal ik je ook in hetzelfde lijstje zetten,


[me]Sheldon denkt: hopelijk leert die Katoh hem nog eerst wat te quoten,
anders staat het hier vol met topicvervuiling[/me]





De moto van Andyken is een R1 :Y
En hij woont in Erembodegem is inderdaad tegen Aalst *O*







Wat vind je van dit kontje Sheldon :?




full


:9~ :9~
 
Mja, t is nu wel zo dat ik normaal ook met bt14 voor en bt20achter rijdt, en das wel zeker een verschil, ben gewoon niet meer gewoon een bt20 vooraan te hebben denk ik... volgende zullen zoiezo wel pilot powers worden, nog nooit mee gereden maar naar t schijnt even goed als bt14 en gaan pak langer mee...
Vering staat bij mij vooraan op hardste en achteraan ook bijna hardste dus harder kan ik hem niet zetten... (is wel nog de originele vering... nogal slapjes... Hyperpro komt er later wel op)
maar toch... als ik andere moto's zie rondrijden (tourders dan meer) die gaan precies wel zonder problemen de bocht rond, ach... mayb its all just in my head, hehe, zien wat de volgende bandenset zal zeggen over x aantal km


het zit idd tussen je oren, dat heb ik ook met kd'en, misschien een keer een joint nemen en dan proberen B|


De moto van Andyken is een R1 :Y
En hij woont in Erembodegem is inderdaad tegen Aalst *O*







Wat vind je van dit kontje Sheldon :?




[afbeelding]

:9~ :9~


is veranderd..... en dat kontje is inderdaad beter :9~





zie ik daar 4 Yamaha's naast elkaar :X
 
Der zat vandaag weer geen ritje in (KUT regen, KLOTE natte/slibbere/"slechte" wegen)

moest k effe kwijt, ah ja, volgend weekend beter zullen we maar hopen.
 
Der zat vandaag weer geen ritje in (KUT regen, KLOTE natte/slibbere/"slechte" wegen)

moest k effe kwijt, ah ja, volgend weekend beter zullen we maar hopen.

morgen schijnt het een mooi motor weertje te worden, we zullen zien, heb de ochtend, dus sta om 14 uur in de startblokken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan