Het CBR1000RR Fireblade topic deel **20**

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W :W


Ik zal eens even een kort fotoverslagje van onze vakantie doen.

De eerste week hebben wij op het strand doorgebracht, en niet zonder resultaat zoals je ziet

[afbeelding]


full





kwas even geschrokken, welkom terug ouwe rummer *O* *O*
 
Zegt me niks, maar het feit dat jij dat wel weet zegt misschien weer wat over jou :+

Maarja, je rijdt al Zoefsuckie, je rijdt al op een twin, dusssss....anything is possible :P :9


ja dat weet ik van mijn vriendin, als we samen op de bank zitten _O- en er staat weer zo'n lelijk orgel in die rubriek, wordt hij meteen onder mijn neus gedrukt... :r
 
:W Swifty, jij ook welkom terug !!

Even over je foto......

GAT - VERE -DAMME .............. wat vies en akelig zwart zeg 8-) 8-)

Maar wat zie ik daar naast Bladerummer liggen.....de VIVA _O- _O- _O- _O- _O-

Hij is in de vakantie toch geen heumeu geworden toch :X :+
:N Toevallig lagen onze strandbedden naast elkaar, dus alle meuk er tussen in :Y
 
Anders ik wel, maar wat je zegt, ik heb geen haast. En nu ga ik effe hardlopen :W
Zijn net terug van de sportschool. Na 2 weken absoluut niets doen en 32 uur niet geslapen te hebben viel het erggggg zwaar :X Maar het is wel weer nodig na al die buffetten :9 :9 :9
 
kan eigenlijk niet dat je die overslaat , moet je eigenlijk gewoon doen!!!!!!!!!!
Ja is de Gavia een don't miss pas ? Lastige is dat je onderaan uitkomt en eigenlijk dan weer een heel eind moet rijden voor je weer echt lekker kan passen.

Ben nu een tweede alternatief aan het uitwerken, waarbij we helemaal niet in zwitserland komen. Via Noorden Oostenrijk naar binnen, dan timmelsjoch en dolomiten noord, dan Grossglockner, terug dolomiten (slapen in Campitello van jouw site) en via de silovretta hochstrasse weer terug naar het noorden. Misschien nog een nachtje Tivoli....

Het blijft leuk die voorpret, ik denk dat er nog wel wat routes voorbij komen. Kern is dat we veel passen willen pakken *O* *O* *O*
 
Gaviapas overslaan is niet zo heel erg hoor......

Vond em wel mooi, maar grote stukken zijn nog echt de pas zoals die vroeger was, dat betekent slecht asfalt, bijzonder smal waarbij zelfs een tegemoetkomende motor al lastig wordt ;) en op sommige stukken geen enkele vangrail oid bij zulke smalle stukken.

Ik was er niet heel rouwig om toen ik weer beneden was van die pas :P *D

Da's goede info :} , tot op heden heb ik hem in geen enkele route echt lekker in kunnen passen, ondanks dat Bormio me wel mooi lijkt.
 
Zeg is iedereen het foto bekijken aan het verleren ofzo :? dit is toch duidelijk een BT-015 :+
Ja hallo hoelang staan we al stil.............. :+ Ik zie de laatste tijd niet zoveel achterbanden meer, behalve dan van 15 km file waar ik insta. ZIJn trouwens behoorlijk afgeplat die autobanden :+
 
Ik zou als ik jou weas de gewone powers nemen.....

heb ze allebei gehad, en de 2CT slijt aanmerkelijk harder op de zijkanten, zeker na een circuitdag, waarop je op de uiterste wanden met een beetje pushen al het grootste gedeelte aan profiel wegrijd 8-) 8-)

Qua grip is er niet merkbaar meer vind ik. Sterker nog, de 2CT is naar mijn ervaring veel gevoeliger voor het afstellen van de band op gebied van bandenspanning. Iets te hoge bandenspanning en je gaat glijden met de 1000 :+ Dit had ik nooit eerder zo heftig meegemaakt met de gewone Powers.

Op zich is het een goede band, maar ik neem voortaan de normale, heb geen voordelen kunnen ontdekken aan de 2CT, behalve een aantal bijna highsiders op Zandvoort ;)
Dunlopjes rijden ook best lekker. Mooi neutraal en iets minder in de bocht vallend. Lekker slijtvast!
 
Zeg, anders kletsen jullie er even tussendoor B|

Daar gaat m'n zorgvuldig opgebouwde verhaal!






:+


Anyway, we hebben dus een fijne vakantie gehad!

Da's mooi, het ziet er lekkerrrrrr uit, welcome back in the real world! 8-) '(
 
:W Swifty, jij ook welkom terug !!

Even over je foto......

GAT - VERE -DAMME .............. wat vies en akelig zwart zeg 8-) 8-)

Maar wat zie ik daar naast Bladerummer liggen.....de VIVA _O- _O- _O- _O- _O-

Hij is in de vakantie toch geen heumeu geworden toch :X :+

Nog ff en er komt een foto met een heuptasje ...... :X ;)
 
Hee luitjes, even tussendoor: ik ben in de gelukkige omstandigheden dat ik over enkele weken m'n nieuwe blade mag ophalen *O* *O*, tricolor, exit cbr 954 rr '(, en zit nu al even te kijken hoe de kentekenplaat wat eleganter eraan kan worden geschroefd :Y. Standaard uitlaat hou ik erop en knippers gaan eraf, wordt een whitelight. Iemand ideëen of tips :?
Hoeft niet te scharnieren ;)
 
Hee luitjes, even tussendoor: ik ben in de gelukkige omstandigheden dat ik over enkele weken m'n nieuwe blade mag ophalen *O* *O*, tricolor, exit cbr 954 rr '(, en zit nu al even te kijken hoe de kentekenplaat wat eleganter eraan kan worden geschroefd :Y. Standaard uitlaat hou ik erop en knippers gaan eraf, wordt een whitelight. Iemand ideëen of tips :?
Hoeft niet te scharnieren ;)
Valter moto, maar dat zal niemand verbazen dat ik dat roep ;)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan