zelfbouw in belgië?

shoveltje

Rookie
3 feb 2007
11
0
Dit onderwerp werd al wel eens behandeld, maar is al een hele tijd geleden, vandaar.
Kan er mij iemand vertellen hoever we huidig staan in België ? Wat mag er ? (waarschijnlijk niet veel) wat mag er niet ? Hoe toch wettelijk en mooi/origineel rijden ?
Mag er meer gesleuteld en veranderd worden aan een oldtimer ?
Iemand ervaring ?
bedankt
Jean
 
Als U een inschrijvingsbewijs heeft en niet opvalt door brulpijpen of een extreem lange voorvork zal niemand uw veranderingen "verbaliseren".
full
 
Als U een inschrijvingsbewijs heeft en niet opvalt door brulpijpen of een extreem lange voorvork zal niemand uw veranderingen "verbaliseren".[afbeelding]
Ja, dat had iedereen wel kunnen bedenken.
Dat is hetzelfde als in Nederland. Als je wilt opvallen, krijg je vanzelf aandacht.

Je zou het eens aan Oerman kunnen vragen, maar die Bels heb ik al een hele tijd niet meer gezien hier op het forum.
Zijn mailgegevens staan volgens mij in zijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
is er niet iets als een belgische RDW, waar de gegevens te vinden zijn?

als je niet teveel opvalt heb je inderdaad niet zo snel problemen (over het algemeen)
 
Hey, bedankt voor uw reakties, maar idd het is de bedoeling om zelfs met iets opvallends in regel te zijn. Ik bedenk gewoon dat je moet ok zijn, want ingeval van accident ....
dus indien er iemand meer nieuws heeft ...
groeten
Jean
 
Je moet eens bij Poechy's Classics gaan horen in Dilsen-Stokkem op de Rijksweg. Ze doen daar niets anders dan custom bikes bouwen. De eigenaar is trouwens ook de grote bezielr achter de acties tegen de wetten die de overheid wil invoeren.

Tot op heden is er wettelijk nog niet gewijzigd en kan je dus wel een beetje doen en laten wat je wil. Maar neem zeker eens contact op met hem. Hij an je veel meer vertellen daarover.

Succes ermee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan