Zaanstad Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
van morgen Nugster gespot op de A8 je kruiste voor mij langs ik zat in de auto.

Waarschijnlijk Zaterdag naar Utrecht met vader en broertje, dus niet op de motor!


oh ja ook Mogguh *O*
 
Hmm, als dat uitkijkt op de zilverschoonlaan dan kan dat heel goed kloppen ja!! Rij daar minstens 3x per week langs
*D

hehe ja dus, kijkt inderdaad uit op de zilverschoonlaan
ik hoor/zie die R6/R1? van je vriend heel vaak rijden.
lijkt veel op de mijne, maar kan effe niet peilen wat het nou psies is.
Ik vermoed een R6 uit 2002 met een omgebouwd kontje?

mooi iig die richtingaanwijzers in de achterlichten. :}
 
van morgen Nugster gespot op de A8 je kruiste voor mij langs ik zat in de auto.

Waarschijnlijk Zaterdag naar Utrecht met vader en broertje, dus niet op de motor!


oh ja ook Mogguh *O*

Hehe, tweede keer alweer :)


Ik ga trouwens met stumoto, stumota en turbotommie donderdag al naar de beurs, in verband met het wat rijkelijker aanwezig zijn van de artikelen. Misschien dat ik zondag ook nog wel zin om nog een keer te gaan maar dat zie ik dan nog wel weer effe.
 
hehe ja dus, kijkt inderdaad uit op de zilverschoonlaan
ik hoor/zie die R6/R1? van je vriend heel vaak rijden.
lijkt veel op de mijne, maar kan effe niet peilen wat het nou psies is.
Ik vermoed een R6 uit 2002 met een omgebouwd kontje?

mooi iig die richtingaanwijzers in de achterlichten. :}

Nee, is een R6 uit 2001 met gewoon standaard tail... Nouja, dat hele knipperlichtunit heeft ie er inderdaad vanaf gesloopt.

Ennuh, je hoort hem vaak langsrijden? Volgens mij bedoel je dat je mij hoort langskomen, en als je dan naar buiten kijkt ben ik al uit zicht en komt hij er nog eens achteraan _O-

Nee geintje, die pijpen van hem mogen er ook wezen *O*
 
Laatst bewerkt:
Hehe, tweede keer alweer :)


Ik ga trouwens met stumoto, stumota en turbotommie donderdag al naar de beurs, in verband met het wat rijkelijker aanwezig zijn van de artikelen. Misschien dat ik zondag ook nog wel zin om nog een keer te gaan maar dat zie ik dan nog wel weer effe.


Wie weet komen we jullie ook daar tegen ;)
Want we gaan ook op donderdag a.s. naar de beurs toe!
 
Wie weet komen we jullie ook daar tegen ;)
Want we gaan ook op donderdag a.s. naar de beurs toe!

Hey, heb je trouwens gezien dat als je je toegangskaartje op de site van de motorbeurs uitprint €2,50 korting krijgt? Ik weet, het is niet héél véél geld...maar wel makkelijk verdiend toch?? Dan moet je het overigens wel doen voordat de beurs echt begint.
 
Hey, heb je trouwens gezien dat als je je toegangskaartje op de site van de motorbeurs uitprint €2,50 korting krijgt? Ik weet, het is niet héél véél geld...maar wel makkelijk verdiend toch?? Dan moet je het overigens wel doen voordat de beurs echt begint.


Ja dank je, ja dat weet ik ;) . Dat moet ik nog wel snel doen!!!

Enne ik weet ook dat je de kaartjes bij ANWB voor 10,50 euro kan kopen. Alleen heb ik geen tijd om naar de stad gaan in Zaandam...dan maar via de site doen.
 
Nee, is een R6 uit 2001 met gewoon standaard tail... Nouja, dat hele knipperlichtunit heeft ie er inderdaad vanaf gesloopt.

Ennuh, je hoort hem vaak langsrijden? Volgens mij bedoel je dat je mij hoort langskomen, en als je dan naar buiten kijkt ben ik al uit zicht en komt hij er nog eens achteraan _O-

Nee geintje, die pijpen van hem mogen er ook wezen *O*

Haha toen ik net mijn bike had, had ik nog slapeloze nachten of hij wel veilig stond.
toen hoorde ik op een avond mijn geluidjelangsrijden, ik kijk uit het raam en zie mijn achterlichten (dacht ik dus) wegrijden.
ik ben dus als een malle naar beneden gerend om te kijken of mn liefje er nog stond _O-
Maarja dat waren jullie dus :)

Maar ik herkende hem dus niet omdat ik het bouwjaar van R6-en meestal aan de achterlichten aflees.
en deze achterlichten lijken het meest op die van het 2004 model, maar aan de rest zag ik aan dat het geen 2004 model was.

vandaar dat ik confused was wat het nou was :)
 
Laatst bewerkt:
Hehe, tweede keer alweer :)


Ik ga trouwens met stumoto, stumota en turbotommie donderdag al naar de beurs, in verband met het wat rijkelijker aanwezig zijn van de artikelen. Misschien dat ik zondag ook nog wel zin om nog een keer te gaan maar dat zie ik dan nog wel weer effe.

Hoe laat gaan jullie op donderdag?Zit wel wat in dat je dan wat ruimere keuze hebt.En moet/wil nog wat nieuwe spulletjes scoren. *O*
 
Ik ben om half zes in amsterdam met werken klaar en pak direct trein naar utrecht. Hoop daar om half 7 te zijn. Weet niet of we dan aan 2,5 uur genoeg hebben, maar dat merken we gouw genoeg ;)
 
Ik ga misschien ook donderdagavond ff met me oom. Zondag ga ik ook nog ff erheen vanuit Den Helder O-) .

@ Nicole: Wat voor kleur pak heeft je vriend? Zag vanmiddag een, volgens mij, blauwe R1 of 6. Iemand met een zwart pak, of alleen jas. Was rond een uur of kwart over 4. Als het 'm was issie bij deze gespot.

Vandaag ook nog een rode SV met passagier gespot en een zwarte CBR???RR
 
Ik ga misschien ook donderdagavond ff met me oom. Zondag ga ik ook nog ff erheen vanuit Den Helder O-) .

@ Nicole: Wat voor kleur pak heeft je vriend? Zag vanmiddag een, volgens mij, blauwe R1 of 6. Iemand met een zwart pak, of alleen jas. Was rond een uur of kwart over 4. Als het 'm was issie bij deze gespot.

Vandaag ook nog een rode SV met passagier gespot en een zwarte CBR???RR


Allemaal met MF sticker erop ?
 
Nee, we hebben allebei geen sticker.
En hij heeft een voornamelijk zwart pak, met een beetje grijze en witte strepen erop, pak is van Rev'it. Maar ik denk niet dat je'm gespot hebt, want anders heeft ie me wat uit te leggen _O-
 
Ik ga misschien ook donderdagavond ff met me oom. Zondag ga ik ook nog ff erheen vanuit Den Helder O-) .

@ Nicole: Wat voor kleur pak heeft je vriend? Zag vanmiddag een, volgens mij, blauwe R1 of 6. Iemand met een zwart pak, of alleen jas. Was rond een uur of kwart over 4. Als het 'm was issie bij deze gespot.

Vandaag ook nog een rode SV met passagier gespot en een zwarte CBR???RR


morgen met het motortje naar school :9~ *O* ?
 
Zaterdag reed ik trouwens met m`n vriendin in de auto achter een splinternieuwe zx6 of 10.. en een gsx (blauw) dingen waren volgens mij hagelnieuw! reden beetje speels door zaandam .. over de provinciale weg. die kawa had een mf sticker
 
Ik ga misschien ook donderdagavond ff met me oom. Zondag ga ik ook nog ff erheen vanuit Den Helder O-) .

@ Nicole: Wat voor kleur pak heeft je vriend? Zag vanmiddag een, volgens mij, blauwe R1 of 6. Iemand met een zwart pak, of alleen jas. Was rond een uur of kwart over 4. Als het 'm was issie bij deze gespot.

Vandaag ook nog een rode SV met passagier gespot en een zwarte CBR???RR

die rode SV komt uit wormer volgens mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan