Betreft !Pepe!

De trike plannen zijn van de tafel helaas.

Ik denk dat het handiger is om een zijspan aan de truder te maken.

Iets zodat ik met de rolstoel er op kan rijden en dan overstappen.

Als er hier nog creatieve breinen zijn die zoiets uit kunnen tekenen.....
 
mooi dat je weer eens thuis bent pepe,

Ik ben niet zo'n tekenaar, maar een zijspan, lijkt me minstens zo leuk als een trike hoor
(ben zelf oo ksteeds meer over een spannetje aan t denken)
 
Op een beetje frame kan je wel een gemodificeerd bakkie plaatsen. Achterkant open met oprijplaten. Rolstoel vastzetten, oprijplaten omhoog en zo overstappen op het zadel van je intruder. Heb zelfs ooit een foto van een zijspan gezien waar de complete bediening was overgebracht naar het zijspan zodat je vanuit je rolstoel kan sturen. Dan nog de bediening aanpassen en eventueel een aangepaste voorvork en een lesje zijspanrijden.
Autobandje achterom en gaaaaaaaan!

Misschien ook iets om te overdenken. Wat dacht je van een achteruit erop. Je kan zelf zo moeilijk afstappen om het span even achteruit te duwen niet? O-) En altijd je span in de versnelling laten staan als je parkeert, anders kan je hem onderaan de helling gaan oprapen :z
 
De trike plannen zijn van de tafel helaas.

Ik denk dat het handiger is om een zijspan aan de truder te maken.

Iets zodat ik met de rolstoel er op kan rijden en dan overstappen.

Als er hier nog creatieve breinen zijn die zoiets uit kunnen tekenen.....
arie ness heeft ooit zo'n ding gemaakt waarbij je in het bakkie kon sturen en gas geven enzo..

PhotoID6458.jpg


is dit wat ?
 
Op een beetje frame kan je wel een gemodificeerd bakkie plaatsen. Achterkant open met oprijplaten. Rolstoel vastzetten, oprijplaten omhoog en zo overstappen op het zadel van je intruder. Heb zelfs ooit een foto van een zijspan gezien waar de complete bediening was overgebracht naar het zijspan zodat je vanuit je rolstoel kan sturen. Dan nog de bediening aanpassen en eventueel een aangepaste voorvork en een lesje zijspanrijden.
Autobandje achterom en gaaaaaaaan!

Misschien ook iets om te overdenken. Wat dacht je van een achteruit erop. Je kan zelf zo moeilijk afstappen om het span even achteruit te duwen niet? O-) En altijd je span in de versnelling laten staan als je parkeert, anders kan je hem onderaan de helling gaan oprapen :z

Nog een dak erop en je kan net zo goed met de auto gaan.....

Is er niet een systeem te bedenken dat je een stuk frame met blok en voorvork vooraan je rolstoel vastmaakt? Heb je ook een trike.. een jongen hier uit Ede heeft dat ook op z'n rolstoel maar dan als fiets.. moet je wel wat dikkere banden op je rolstoel zetten..
 
Even een kleine update zodat jullie me niet vergeten ;)

Ik ben dit weekend voor het eerst weer even thuis. Op mijn billen tree voor tree naar boven....viel niet mee maar ik ben er. Heerlijk weer met zijn alle eten en naast mijn eigen meissie slapen. We kamperen op matrassen in de woonkamer omdat ik de trap naar boven dus helaas niet op kan.

Alles is wel vreemd als je weer in je eigen omgeving bent. Behoorlijk confronterend en ook emotioneel.

De fantoompijn is jammer genoeg nog steeds niet over en ik ga komende week een afspraak maken bij een speciale pijn poli in het Erasmus. Hopen maar dat die wat kunnen doen.

Al met al gaan we toch vooruit al is het stapje voor stapje.Vergeet niet langs te komen als je in de buurt van Rotterdam bent he?

Gr. Pepe
*O* *O* *O* *O* *O*

Nu die fantoompijn nog onder controle zien te krijgen !


:W
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan