Hyusong Trend-Killer gezien op MBU?

Hyusung trendkiller; gezien? mooi?

  • Prachtig!!

    Stemmen: 5 31,3%
  • mooi, maar koop liever 2de hands bekend merk.

    Stemmen: 1 6,3%
  • Lelijk!!

    Stemmen: 6 37,5%
  • Niet gezien, maar lijkt wel leuk.

    Stemmen: 1 6,3%
  • Niet gezien, moet er ook niks van hebben.

    Stemmen: 2 12,5%
  • Deze hele poll doet me weinig ;)

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Hoi

Eerlijk gezegd vindt ik het een mooie motor. Ik heb um gezien.
Ik zou alleen het achter spatbord wat langer maken, maar dat is smaak. Het achterwiel van de standaard cruiser oogt ook wat klein door de achterpartij.

Enige nadeel: een ECHT shoppertblok draait niet veel meer dan 5000 toeren.

Sorry. dat is de grens , 9000rpm is voor toermotoren en racers.

Wim
 
Ik vind hem wel vet!
Het lijkt heel wat meer motor dan zomaar een 6 en halfje.

Vooral leuk voor degene die niet zo'n grote boom op hun rug hebben groeien en die een sportscruiser willen rijden.

Ik heb er ook op gezeten en t voelde toch allemaal wel degelijk aan, hetzij dat verschrikkelijk goedkoop ogende digi-dashje. B|
En een doorontwikkeld SV-blok klinkt mij vertrouwenswekkend in de oren.

Alleen die naam hè,.. ik zou meteen die plak letters van de tank af trekken. :Y

Misschien is ie wel een V-rod/Roadstar Warrior rip-off maar daar is de prijs dan ook naar..
 
Oepss.. ik had het over die standaard Hyosung (Aquila)?

Die Trendkiller vind ik helemaal vet! MAAR,

Ik had ff met een van die Hyosung verkoper staan te babbelen, Tering wat een stuk lauwe stront was die gast! Het leek wel of hij niks wou verkopen.. |(

Maar hij kon nog net wel vertellen dat de prijs voor die TrendKiller van 7789 euries dan wel naar een dikke 16.000!! gaat, met alle accesoires zoals daar getoont.

Tsja,.. das dan toch wel erg veel geld voor een Koreaan.
 
jep, maar hij wilde mij zo al 20% op de onderdelen geven. Beetje aan het rekenen gegaan en voor 12.000 moest het wel mogelijk zijn.
Beetje creatief shoppen moest het zelfs voor 10.000 kunnen. Je moet dan alleen wel zelf alles monteren, maar het zijn allemaal makkelijk te monteren onderdelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan