Dempers uitboren?

Kas

MF'er
23 okt 2005
72
0
Ik ben in het bezit van een Night Train 2007 96cui. Er is nog weinig op de markt voor dit model aan aftermarket dempers. Ophanging is weer anders dan 2006 model.
Is er wat uit te boren in de standaarddemper aan de achterkant. Aan de voorkant van de demper zit volgens mij de katalysator (zacht metaal gaasachtig materiaal). :Y
 
Dan klinkt ie als een Virago aan de diarree en goed lopen wil ie ook niet meer door die injectie.....

Bij die nieuwe dingen is de enige juiste optie, alles eraf gooien, goed spul erop schroeven en de injectie opnieuw af laten regelen of een power commander o.i.d. ertussen...

Vraag Marcel even, www.bikehospital.nl , die weet van de hoed en de rand.
 
Ik heb een Techlusion EFIbox gemonteerd. Injectie is nu volledig handmatig af te stellen zoals bij een carburateur. Werkt perfect. Standaard al veel meer power.
Goede scheten kunnen ook een diepe sound geven!
 
Ik heb een Techlusion EFIbox gemonteerd. Injectie is nu volledig handmatig af te stellen zoals bij een carburateur. Werkt perfect. Standaard al veel meer power.
Goede scheten kunnen ook een diepe sound geven!
dan ben je een heel eind denk ik, maar gewoon een beetje neuzem voor een paar dempers tot je iets tegenkomt wat je bevalt


tip: www.thunderheader.net

ik heb ook zo'n ding, supersound en super lopen....
 
Bedankt. Die zien er mooi uit.
Met een rondzaag het achterste dempertje eruitzagen is ook geen optie?
 
Bedankt. Die zien er mooi uit.
Met een rondzaag het achterste dempertje eruitzagen is ook geen optie?
nee, want die doet al niks meer, de echte demping kun je niet bij zonder de boel echt te mollen....

dit gaat gewoon geld kosten jonge..... *O*
 
Die 2007 street legal mufflers van screamin eagle, zouden die een mooi geluid geven?
 
Die 2007 street legal mufflers van screamin eagle, zouden die een mooi geluid geven?
jawel, maar niet echt laag en hard ofzo, een thunderheader gaat veel harder en lager....

die se dingen is nauwelijks verschil met stock dempers, wel iets maar niet zoveel geld waard.....lijkt mij dan hè.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan