Chopperstyle low budget build forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooperboy

MF veteraan
6 feb 2006
1.146
2
Zuid-Holland
Na een opmerking van Bugeater in Mattstyle ben ik gaan nadenken over een eigen forum voor de chopperbuilders neer te zetten. Dit alles omdat ik van mening ben dat een hoop fanaten hier niet helemaal hun ei kwijt kunnen. Een groot aantal chopperaars die ook het gevoel hebben om behalve over techniek te babbelen, ook eens off-topic te kunnen gaan zonder dat hun topic is verdwenen of is verplaatst. Op Chopperstyle kan je dit wel zonder rekening te houden met waar je het bericht straks terug gaat vinden.
Nu hoor ik een aantal zeggen: Hmm, alweer een forum erbij.
Klopt. Maar dit forum is helemaal bedoeld voor chopperbuilders en liefhebbers voor de chopper. Plastic fantastic is niet welkom.
Voel jij je aangesproken? Surf dan even naar:
Chopperstyle - Low budget chopper build forum.
 
ziet er toch al goed uit..
zal me vanmiddag als ik thuis ben ook ff aanmelden :D kan ik lekker meelezen enzo.

niet dat ik een eigenbouwer ben hoor haha maar beetje kennis opdoen is nooit weg..

ga zo door..
enne het volk komt vanzelf wel.
heb ook een eigen forum en ik weet niet hoe ze erop komen maar ze komen erop..
 
Na een opmerking van Bugeater in Mattstyle ben ik gaan nadenken over een eigen forum voor de chopperbuilders neer te zetten. Dit alles omdat ik van mening ben dat een hoop fanaten hier niet helemaal hun ei kwijt kunnen. Een groot aantal chopperaars die ook het gevoel hebben om behalve over techniek te babbelen, ook eens off-topic te kunnen gaan zonder dat hun topic is verdwenen of is verplaatst. Op Chopperstyle kan je dit wel zonder rekening te houden met waar je het bericht straks terug gaat vinden.
Nu hoor ik een aantal zeggen: Hmm, alweer een forum erbij.
Klopt. Maar dit forum is helemaal bedoeld voor chopperbuilders en liefhebbers voor de chopper. Plastic fantastic is niet welkom.
Voel jij je aangesproken? Surf dan even naar:
Chopperstyle - Low budget chopper build forum.
hoi copperboy ik heb me al aangemeld ik heb er zin in hoooooor
nu wachten tot mijn account is aangemaakt (wel opschieten he` ;) ;) ;) )
in iedergeval s6 er mee
 
krijg drie keer een melding dat de code niet klopt, nou dan maar niet, maak dat dan gewoon leesbaar voor een blanke..........
 
letters worden onderscheiden door hoofdletters
als het dan nog niet lukt even een mailtje naar gasoline.aftershave@gmail.com en dan laat ik je wel toe.

Succes.
 
En helaas is dit dus spam voor je eigen forum en dat is niet welkom op MF.

Slotje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan