hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
bij qms kga er binnen 10min naartoe das op de steenweg in melle daar zul je uw gedacht wel vinden :W
Hebben ze daar veel handschoenen/laarzen van alpinestars :?
Tis omdat hier in de buurt NERGENS of niemand alpinestars verkoopt B|
Dichtste adres dat ik wist was St pieters leeuw in Brussel :X
Dus als het daar een beetje de moeite is kan ik daar mss ééns gaan :Y
Mijn huidige sidi's zien er niet meer zo goed uit na 2jaar +20 000km all weather rijden + heel veel wandelen :P
 
Hebben ze daar veel handschoenen/laarzen van alpinestars :?
Tis omdat hier in de buurt NERGENS of niemand alpinestars verkoopt B|
Dichtste adres dat ik wist was St pieters leeuw in Brussel :X
Dus als het daar een beetje de moeite is kan ik daar mss ééns gaan :Y
Mijn huidige sidi's zien er niet meer zo goed uit na 2jaar +20 000km all weather rijden + heel veel wandelen :P
ik help daar int weekend soms hij heeft alles van alpinestars en arlen ness *O* *O*
 
Hebben ze daar veel handschoenen/laarzen van alpinestars :?
Tis omdat hier in de buurt NERGENS of niemand alpinestars verkoopt B|
Dichtste adres dat ik wist was St pieters leeuw in Brussel :X
Dus als het daar een beetje de moeite is kan ik daar mss ééns gaan :Y
Mijn huidige sidi's zien er niet meer zo goed uit na 2jaar +20 000km all weather rijden + heel veel wandelen :P

vroeger hadden ze in de hein gericke shop op de kortrijksesteenweg net buiten gent veel alpine stars...ben het toen ook te laat tewetengekomen...nadat ik mijn botten en handschoenen al had :(


cyah!
 
na eindelijk (bijna) genezen te zijn moet ik morgen op stage gaan *O*
en nog beter, het is in een motor winkel *O*

dus als mensen hun lieftallig stalen ros eens met zachte handjes willen laten verzorgen door mij 8-) *D

dan moet je de komende 2 weken bij schokeart motor service gaan in aalst op de lion d'or weg ;)

greetz
 
na eindelijk (bijna) genezen te zijn moet ik morgen op stage gaan *O*
en nog beter, het is in een motor winkel *O*

dus als mensen hun lieftallig stalen ros eens met zachte handjes willen laten verzorgen door mij 8-) *D

dan moet je de komende 2 weken bij schokeart motor service gaan in aalst op de lion d'or weg ;)

greetz

wat moet je daar doen dan, onderhoud of verkooptechnieken leren,
en wat scheelt het als ik een onderhoudsessie bij je laat doen,
of krijg ik ook korting op kleding en helmen..... zo nee..... da's jammer,
 
wat moet je daar doen dan, onderhoud of verkooptechnieken leren,
en wat scheelt het als ik een onderhoudsessie bij je laat doen,
of krijg ik ook korting op kleding en helmen..... zo nee..... da's jammer,
ik sta in de garage,
ik weet zelfs nog niet wat ik moet doen maar dat zal allerhande werken zijn aan motoren en scooters
morgen mijn eerste dag dan zal ik wel weten wat ik moet doen

en eeuh kortingen :? :? :? daar vrees ik voor :+
 
Yo menskes, ik sta al in de startpost maar de TS mag er ook aan toevoegen dat ik nu een Suzuki Bandit GSF 600S heb

Men eerste beestje vorig weekend gekocht en opgehaald :)

d.jpg

e.jpg


Zou normaal dinsdag verzekering en platen in orde moeten hebben, hopen dat het weer beter wordt zodat er wat :] kan worden


Iemand trouwens nog goede tips om die onnozel dealer stickerkes te verwijderen ?
 
Yo menskes, ik sta al in de startpost maar de TS mag er ook aan toevoegen dat ik nu een Suzuki Bandit GSF 600S heb

Men eerste beestje vorig weekend gekocht en opgehaald :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Zou normaal dinsdag verzekering en platen in orde moeten hebben, hopen dat het weer beter wordt zodat er wat :] kan worden


Iemand trouwens nog goede tips om die onnozel dealer stickerkes te verwijderen ?

done.......

enne stickertjes verwijderen doen je met een haardroger, ff opwarmen en dat pulken,
enne gebruik geen verfbrander..... dan hou je niets meer over |( ,
zag tijdens het veranderen van de openingspost dat je ook nog niet je woonplaats ingevuld had, of hou je dat liever privé....... al hebben de meeste hier geen privé :9


edit: Monsterman was me net voor |(
 
Laatst bewerkt:
Niets met motorrijden te maken, maar hoor hier net op tv dat de begroting afgerond is.
Vanmiddag was er nog een tekort van 250miljoen.
Momenteel hebben ze een kleine overschot.

Zou graag die techniek onder de knie krijgen.

S middags geen geld voor een nieuwe demper ofzo,
S avonds een volledig nieuwe lijn, en nog wat wisselgeld terug 8-)
 
Niets met motorrijden te maken, maar hoor hier net op tv dat de begroting afgerond is.
Vanmiddag was er nog een tekort van 250miljoen.
Momenteel hebben ze een kleine overschot.

Zou graag die techniek onder de knie krijgen.

S middags geen geld voor een nieuwe demper ofzo,
S avonds een volledig nieuwe lijn, en nog wat wisselgeld terug 8-)

heeft dan wel niets met motorrijden te maken idd,
maar en goede techniek willen we ook graag leren....... :Y
 
heeft dan wel niets met motorrijden te maken idd,
maar en goede techniek willen we ook graag leren....... :Y
Dat heet creatief boekhouden. We zullen beginnen met "sell and lease back" De overheid heeft deze techniek al meermaals gebruikt om hun begroting in evenwicht te krijgen. Eerst verkoop je een gebouw en dan sluit je een huurcontract af van 20 jaar voor het gebouw dat je juist verkocht hebt. Dat is een makkelijke manier om (op papier) je begroting in evenwicht te krijgen.


Als je dit op een motor toepast wordt dit: Jij verkoopt je motor naar mij en daarna maken we een huurcontract op waardoor jij de motor voor de rest van de levensduur van de motor zult huren van mij.
Jij bent tevreden want jij hebt een som geld gekregen voor je motor, en je mag er nog steeds mee rijden. En ik ben tevreden want ik krijg maandelijks een huurgeld van de motor. En zelfs als de motor helemaal is afbetaald blijft de huurder mij maandelijks betalen.
 
Ok is vooral moeilijk om een winkel te vinden die ook handschoenen heeft van alpinestars :Y
Ga deze week nog ééns passeren in winkel waar ze alleen maar laarzen hebben ervan (gwn om mijn maat te weten zodat ik ze voor veel minder online kan bestellen O-) )
Kunnen ook oxtars worden de laarzen tis te zien wat er best past (sidi's worden het niet omdat ik het nieuwe model beetje TE starwars achtig vind :P )
Heb ook al een paar handschoenen van alpinestars (winter) in maat Medium maar van andere merken heb ik maat Smal :? ga dus gewoon moeten passen ergens :Y
 
Yo menskes, ik sta al in de startpost maar de TS mag er ook aan toevoegen dat ik nu een Suzuki Bandit GSF 600S heb

Men eerste beestje vorig weekend gekocht en opgehaald :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Zou normaal dinsdag verzekering en platen in orde moeten hebben, hopen dat het weer beter wordt zodat er wat :] kan worden


Iemand trouwens nog goede tips om die onnozel dealer stickerkes te verwijderen ?



deja vu? lol
 
na eindelijk (bijna) genezen te zijn moet ik morgen op stage gaan *O*
en nog beter, het is in een motor winkel *O*

dus als mensen hun lieftallig stalen ros eens met zachte handjes willen laten verzorgen door mij 8-) *D

dan moet je de komende 2 weken bij schokeart motor service gaan in aalst op de lion d'or weg ;)

greetz


Ha ha dan zal ik deze week eens binnenspringen :Y
er liggen daar nog 4 pinkers en een achterlicht van mijnen brommer _O-

Doe de groetjes aan Kris van Vital :Y


:W
 
Niets met motorrijden te maken, maar hoor hier net op tv dat de begroting afgerond is.
Vanmiddag was er nog een tekort van 250miljoen.
Momenteel hebben ze een kleine overschot.

Zou graag die techniek onder de knie krijgen.

S middags geen geld voor een nieuwe demper ofzo,
S avonds een volledig nieuwe lijn, en nog wat wisselgeld terug 8-)


_O- _O- _O-

Moet ik ook eens proberen :Y :+
 
Niets met motorrijden te maken, maar hoor hier net op tv dat de begroting afgerond is.
Vanmiddag was er nog een tekort van 250miljoen.
Momenteel hebben ze een kleine overschot.

Zou graag die techniek onder de knie krijgen.

S middags geen geld voor een nieuwe demper ofzo,
S avonds een volledig nieuwe lijn, en nog wat wisselgeld terug 8-)

Moet ik ook dringend eens leren, die technieken. Vandaag kom ik nog een paar duizend euro te kort voor een deftige(re) motor, morgen heb ik er één en betaalt de garagist mij er zelfs voor om er op te rijden. Klinkt idd nie slecht...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan