www.howardshorns.com

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Howard's Horns Home Page, motorcycle air horns, air horns

Ik ken iemand die zo'n ding op zijn motor heeft, de kleinste uitvoering..

Dat maakt een herrie, net een vrachtwagen......dus ik dacht, ik bestel ook ff zo'n ding...

Kost ie 100 dollar, is al leip, maar ze vragen ook nog 100 dollar shippin and handling...dus zegt Bral, ajo idioten.....

Maar de vraag is nu of iemand misschien de weg weet om er niet via deze site aan te komen ?
 
Laatst bewerkt:
Je kunt www.fromus2eu.com eens proberen ivm verzendkosten. Ik heb geen idee of dit een optie is, heb er zelf nooit gebruik van gemaakt.
 
beter idee ? > www.tourtoeter.nl ??? (ooit eens een zwarte CX-break gehad met zo'n toeter erin....)

Maar goed er is ooit op MF een topic geweest over claxon's en toeters, en is een of andere hoorn, welke eigenlijk voor scheepvaart is, maar die draait op 12V, met ingebouwde compressor. Een enorme teringherrie in ieder geval, weet zo even niet meer hoe 'ie heet of de naam van het topic, .... edit/ was iets met ''nautulus' ofzo
 
Laatst bewerkt:
beter idee ? > www.tourtoeter.nl ??? (ooit eens een zwarte CX-break gehad met zo'n toeter erin....)

Maar goed er is ooit op MF een topic geweest over claxon's en toeters, en is een of andere hoorn, welke eigenlijk voor scheepvaart is, maar die draait op 12V, met ingebouwde compressor. Een enorme teringherrie in ieder geval, weet zo even niet meer hoe 'ie heet of de naam van het topic, .... edit/ was iets met ''nautulus' ofzo

zie me post een paar posts hierboven...

:W
 
beter idee ? > www.tourtoeter.nl ??? (ooit eens een zwarte CX-break gehad met zo'n toeter erin....)

Maar goed er is ooit op MF een topic geweest over claxon's en toeters, en is een of andere hoorn, welke eigenlijk voor scheepvaart is, maar die draait op 12V, met ingebouwde compressor. Een enorme teringherrie in ieder geval, weet zo even niet meer hoe 'ie heet of de naam van het topic, .... edit/ was iets met ''nautulus' ofzo

Dat is een Stebel Nautilus, en idd met ingebouwde compressor ...
Je kan ze vinden als je op Marktplaats zoekt of op http://www.valkmotorparts.com/nlindex.htm (Producten (GB) | Valk Motive)
 
Ik zeg CHERRY BOMB.
ook lekker, die had een maatje van me onder zijn vette, volgens mij liggen ze nu in zijn schuur.

maar ja, mijn kinderen vonden die toeters hierboven zo leuk, dat ik er nog maar een paar heb gezocht
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=wO5&q=airhorn+audio+clip&btnG=Zoeken&meta= (klik)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan