contactsleutel intruder

MZintruder

MF veteraan
23 jun 2006
1.365
0
NH
Ik wil een extra contactsleutel laten maken voor mijn intrudertje (800). Ik heb er maar eentje en die is al een stukkie krom en om nou te voorkomen dat ik straks alleen 2 halve sleutels heb....
Maar, ik ben al bij verschillende sleutelmakers geweest, maar die hebben niet het goede sleuteltje om na te maken :( Wie weet waar ik het wel kan laten namaken?
 
Tja, of je koopt voor weinig een heel http://cgi.ebay.de/Intruder-VS-750-800-Zuendschloss_W0QQitemZ130085465341QQihZ003QQcategoryZ76124QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem (setje).
O-)
 
Op Ebay zie je ook geregeld setjes sleutels welke nog te frezen zijn.

van zuks dus:

http://cgi.ebay.nl/Schluesselrohling-Schluessel-Suzuki-VS-1400-800-750_W0QQitemZ300085224989QQihZ020QQcategoryZ49889QQrdZ1QQssPageNameZWD3VQQcmdZViewItem (universele sleutels)
 
Het contact slot verhuizen naar de zijkant, had ik ook, en toen er een setje van een GS 550 in gezet, is ook 3 draden, heb eventueel nog wel een nieuwe gratis voor je liggen (GS 550) zelfde als in mijn VS 750

Zaterdag ben ik in Beverwijk, zou ut voor je mee kunnen nemen als je daar nog komt
 
Als je het sleutelnummer hebt kan je de sleutel bestellen bij Suzuki.
Ben even wezen informeren bij een suzuki-dealer, maar daar wisten ze me te vertellen dat het niet via Suzuki zelf besteld kon worden. Hij gaf me wel een adres waar ik het eventueel wel kon laten doen. Daar maar eens gaan informeren.
 
Het contact slot verhuizen naar de zijkant, had ik ook, en toen er een setje van een GS 550 in gezet, is ook 3 draden, heb eventueel nog wel een nieuwe gratis voor je liggen (GS 550) zelfde als in mijn VS 750

Zaterdag ben ik in Beverwijk, zou ut voor je mee kunnen nemen als je daar nog komt
Hulzie, daar zit het contactslot standaard....
En bedankt voor het aanbod, maar de boel functioneert nog goed, ben alleen op zoek naar een reservesleuteltje. Heeft weinig nut de hele boel te gaan ombouwen voor een extra sleuteltje.
 
Vanmiddag op goed geluk nog een laatste sleutel/schoenmakerszaak binnengelopen (kwam er toevallig langs en zag heel groot SLEUTELS staan) en vroeg ik of hij mijn sleutel na kon maken, ik was al bij wat andere zaken geweest. Antwoord: had je ook gelijk naar mij toe moeten komen :Y Hij pakt mijn sleutel, loopt naar het rek, zet het in de machine en een halve minuut later was het kopietje klaar en ik 5 euro armer *O* Probleem opgelost dus! :]
 
Vanmiddag op goed geluk nog een laatste sleutel/schoenmakerszaak binnengelopen (kwam er toevallig langs en zag heel groot SLEUTELS staan) en vroeg ik of hij mijn sleutel na kon maken, ik was al bij wat andere zaken geweest. Antwoord: had je ook gelijk naar mij toe moeten komen :Y Hij pakt mijn sleutel, loopt naar het rek, zet het in de machine en een halve minuut later was het kopietje klaar en ik 5 euro armer *O* Probleem opgelost dus! :]

Enne, het past ook nog?
 
Ik vondt ut al zo raar
Heb vorige week nog een 1400 verkocht en twee ingekocht zoals je op mijn forum kunt zien
En meestal zit er 1 sleutel bij, maar ik laat ze altijd bij maken bij Van Rossum in Zwolle, dat is een gewone sleutelboer, dus dat moet regio Alkmaar ook wel hebben dacht ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan