hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
(nie gelijk die dikke bmw-zondagrijders/goldwing/chopper/25kwcbr1000/macho-ikrijdgraaginmijnentshirt rijders.... (lol gefrustreerd??? neeeeuh) )

Haha, ben er zondag ook weer enkele tegengekomen. Zie je in de verte een Japanse chopper afkomen met een oudere vent erop in een deinen bruine vest, een jethelm en een jeans, wees dan maar zeker dat hij niet terug zal groeten. Waarschijnlijk omdat ze vallen als ze hun stuur los laten...
Zijn echt zo van die mensen die indertijd hun motorijbewijs bij dat voor de auto hebben gekregen en dan ook een motor hebben gekocht als ze vijftig werden. Rijvaardigheid nul. En ik kan het weten want mijn pa was enkele jaren geleden ook zo iemand en die mag echt dringend eens een cursus motorrijden volgen!
 
heb ik idd goed gevonden........
wat ik eigenlijk bedoelde was de speeltuin waar we gister waren,
maar snap dat je eroverheen wil lezen.... _O-
 
heb ik idd goed gevonden........
wat ik eigenlijk bedoelde was de speeltuin waar we gister waren,
maar snap dat je eroverheen wil lezen.... _O-



B| B| B| B|

Ik WOU dat we al 22april waren

full

 
Wie gaat er naar de Megameeting :?
en mag ik mee achterop O-) heb geen zin om met sm te gaan :N
Wil eventueel wel de helft v/d benzinkosten betalen :Y


wat is er zo leuk aan achterop zitten??? heb er zelf echt wel een hekel aan ;)
hang liever zelf aan het stuur... of helemaal niet. tenzij bij panne en geen andere keus... lol
 
wat is er zo leuk aan achterop zitten??? heb er zelf echt wel een hekel aan ;)
hang liever zelf aan het stuur... of helemaal niet. tenzij bij panne en geen andere keus... lol

Om naar de MegaMeeting te gaan lijkt achterop me toch comfortabeler dan dat hele eind op een SM te moeten afleggen, eerlijk gezegd...
 
Om naar de MegaMeeting te gaan lijkt achterop me toch comfortabeler dan dat hele eind op een SM te moeten afleggen, eerlijk gezegd...
idd en de sm zelf vind het ook niet zo leuk om +200km's over de snelweg te cruisen :N
Zit eigenlijk ook niet echt graag achterop maar wil wel naar de MM :Y (kan ik tenminste doen alsof ik met de motor ben ipv achterop in mijn pak :+ )
 
Laatst bewerkt:
@ RATTE zo een simpele vraag en je bent gebuisd _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Maar ja als je ondergronds woont weet je nie zoveel he , |(

heeft het iets te maken met die liefdesbeeldjes en de tuin van Versaille??? Anders weet ik het niet

@Den Belg begin maar je speeltje op te kuisen want op 1 mei is het motozoektocht
 
idd en de sm zelf vind het ook niet zo leuk om +200km's over de snelweg te cruisen :N
Zit eigenlijk ook niet echt graag achterop maar wil wel naar de MM :Y (kan ik tenminste doen alsof ik met de motor ben ipv achterop in mijn pak :+ )

zet dienen sm waar hij thuishoort, in de vuilbak en kom met je s4?
 
ge ziet mijn achterwiel das bij mij thuis :W twas feite voor de drie maar de mijne is rap vooruitgereden hij wil ni me alles op de foto _O- _O-
das een sterk staaltje fototrucage. in feite stond hij op de originele foto tussenin maar verdween in het niets. onze gemeenschappelijke "copain" katoh heeft u deze bittere pil willen besparen en zo trekt hem toch een beetje aandacht "welk merk zou dat zijn op de achtergrond" _O- _O-
 
Heeft er hier iemand ervaring met zijn vering te laten afstellen door Steven Casear van Bikesetup?

Ik weeg nu net iets meer dan de gemiddelde Europeaan en zou graag hebben dat de vering op mijn lichaamsbouw afgesteld word. Ik zou zelf aan mijn vering kunnen beginnen prutsen, maar omdat ik niets van veringen afstellen ken, vrees ik dat ik meer slecht dan goed zal doen aan de rijeigenschappen van mijn motor.
 
Heeft er hier iemand ervaring met zijn vering te laten afstellen door Steven Casear van Bikesetup?

Ik weeg nu net iets meer dan de gemiddelde Europeaan en zou graag hebben dat de vering op mijn lichaamsbouw afgesteld word. Ik zou zelf aan mijn vering kunnen beginnen prutsen, maar omdat ik niets van veringen afstellen ken, vrees ik dat ik meer slecht dan goed zal doen aan de rijeigenschappen van mijn motor.


zeg zeg, gewoon zelf u vering afstellen tiens, en wat is uw meer dan gemiddelde gewicht dan? of is het zowat gelijk als aan het amerikaanse "normale" niveau?

plus hangt er allemaal vanaf wat je met je fiets uitsteekt...
k ga persoonlijk voor een iets hardere afvering (kan nu wel zelf niet zoveel stellen aan mijn eigen vering) ook moet je gewicht verdeelt zijn over de vering als je erop gaat zitten (dus dat je vering voor en achter gelijkmatig je gewicht gaan dragen, anders gaat hij al heel instabiel op de baan hangen)

maar om op u vraag te antwoorden: k zou nie weten of die gast u vering goed zou kunnen afstellen nee...


(rond de pot draaien kan ik wel goe alleszins... als ge daarvoor ergens hulp nodig hebt ;)
 
steven casear is al jaar en dag aktief als proffesionel motorcoureur dus zal zeker wel weten wat hij moet doen!!!
ikzelf weeg ook meer dan de gemiddelde europeaan en laat het afstellen ook steeds over aan iemand die competitie rijdt en kan je verzekeren als het goed gedaan is dat het dag en nacht scheelt met de originele set-up.
als je me een sportfiets bolt moet je het gewoon doen, denk dat er bij een gewone motorfiets minder verschil opzit!
 
Ik cross al van mijn 12 ;)

En als iemand vanachter op zit ( zelfs gaste ) hoor ik ze zelfs : eyyyyyy zoootttt !
roepen.... Om maar idee te geven :p
Haha wie weet valt het dan toch nog mee
waar crosst ge dan juist? Ik ga regelmatig in Lille, moet toch ook bij u in de buurt zijn, niet?
 
Ik twijfel er niet over dat Steven Casear zijn job niet kent. Ik had gewoon eens graag geweten van iemand die zijn vering heeft laten afstellen wat er dan wel veranderd is aan de rijeigenschappen van de motor. Hij rijdt beter, maar wat is dan wel juist beter geworden tov de originele afstelling.

Bij de vering van mijn motor kan je 7 verschillende dingen wijzigen.

Vooraan: Voorveerspanning, ingaande demping en uitgaande demping
Achteraan: Voorveerspanning, lage snelheids ingaande demping, hoge snelheids ingaande demping en uitgaande demping

Als ik proefondervindelijk moet vaststellen hoe ik best mijn vering afstel, ben ik weken bezig eer ik tot het beste resultaat kom. voor een getraind iemand is dat een uurtje werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan