hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallo, ik ben nog even aan het uitzoeken hoe dit hier al werkt.
Hopelijk is mijn foto gelukt.

Greetz
 
Heeft er hier iemand ervaring met zijn vering te laten afstellen door Steven Casear van Bikesetup?

Ik weeg nu net iets meer dan de gemiddelde Europeaan en zou graag hebben dat de vering op mijn lichaamsbouw afgesteld word. Ik zou zelf aan mijn vering kunnen beginnen prutsen, maar omdat ik niets van veringen afstellen ken, vrees ik dat ik meer slecht dan goed zal doen aan de rijeigenschappen van mijn motor.

Met die mens heb ik al veel horen boffen maar zelf ben ik er nog niet geweest. Alhoewel ik het mss ook beter eens zou laten doen
 
nog es proberen....[afbeelding]

*O* Welkom Miquel_brugge*O*

neem dus aan dat je uit Brugge komt, dat maakt het lijstje van West-vlaanderen weer groter, rij vaak in Brugge.... maar weet eigenlijk nooit wie ik daar tegenkom.....
heb je niet idd wat meer foto's zodat we je kunnen herkennen????

you're on the list :Y
 
Laatst bewerkt:
Maak niet uit .... Ik ben binne 30 min klaar *O*

Had je dit nu gisteren nog laten weten se, dan hadden we een toureke kunnen gaan doen. Ik heb nu noodgedwongen alleen een ritje moeten maken '(


@ de rest : verdekke, ik had kunne weten met wat ze op 30min klaar was :X :X
 
Dus er gaat niemand van de belgen naar de MM :?
Ahja de grootste reden dat ik mee wil is eigenlijk niet alleen om heel veel motoren te zien :N
Ik heb afgesproken met MF'r (Zot) met webwinkel dat ik een achterlicht van hem koop maar hij wil hem niet opsturen en hij zegt datie naar de MM komt en het eventueel kan meedoen O-)
Dus als er een Belg is die naar de MM gaat en 5€wil verdienen zou ik het heel tof vinden moest er iemand dat licht meebrengen voor mij (45€) ik zou dan 50€ervoor geven 5€voor de moeite ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan