zoek motor vriendin

20 sep 2006
6
0
vledder
ik zoek nog een leuke motor vriendin om samen te toeren of met de motor clum zondagmorgenonrust te zin op www.sky-eye.nl
full
 
Jij en je 'broer' hebben we allebei precies dezelfde schrijftaal.
Toevallig? :P
 
Heb alleen zijn mail adres, maar hij lijkt er sprekend op, hij rijdt op het moment VL 1500 LC, maar heeft nog een oude VS 800 of 1400 staan , zijn oude, en hij houdt wel van een geintje, zou um echt kunnen zijn, heeft ook altijd een zakdoek op, en is begin 40 (oud libanonganger)
 
Laatst bewerkt:
Heb alleen zijn mail adres, maar hij lijkt er sprekend op, hij rijdt op het moment VL 1500 LC, maar heeft nog een oude VS 800 of 1400 staan , zijn oude, en hij houdt wel van een geintje, zou um echt kunnen zijn, heeft ook altijd een zakdoek op, en is begin 40 (oud libanonganger)
KLIK
 
Hee , het is toch iemand anders, kreeg een mailtje van Rene waarin ie ontkent

===========

Henk op het motor forum met de naam scheurijzer zoekt vrouw, dat ben ik niet, ben zelf niet eens aangemeld op het motorforum.

Zou jij even willen reageren op het forum voor mij, zodat er niet verkeerde berichten zomaar hier thuis komen, want naam en adres is al genoemd op het forum, je weet maar nooit welke gek misschien misbruik maakt van de humor op het forum, iedereen kan het tenslotte lezen in Nederland en daar buiten.


Groetjes René (Superboer) de 8800 ben ik al kwijt, zelfde prijs als wat ik er voor betaald had
Enne Kleppertreffen gaat door voor mij dit jaar, hoop alsnog dat jij ook gaat.

==================

Dus hij is bij deze gezuiverd
 
Terug
Bovenaan Onderaan