hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje aan de belgen : Weet iemand hoe ze in Belgie tegenover open uitlaten staan?

hoogte boetes, strengheid bij controleren (altijd de klos of pakken ze het erbij als je het op andere punten te doel hebt gemaakt?) en rijverboden etc?
gewoon KNALLEN :]

ik rij met een open en NIET E-gekeurde uitlaat O-)
gewoon ietsje minder gas als de politie met hun camionetteke langskomen en hopla 8-)
 
Vandaag een toereke @ moto ? Heb gisteren ook alleen gereden. Richting holland , wouwse plantage. Wat is dat fucket up rijden seg , overal 30 en 60 !!!

Jakkes... Ik zal vandaag wel andere kant opzoeken...



dat zijn minimumsnelheden O-) gewoon niet trager als dat gaan rijden of je gaat de bon op :p
 
en een zalige fiets om mee te rijden *D
moet het nu nog wel rustig houden , onder de 6000 toeren blijven...
dat is dus maximaal 120 -O- maar bochten nemen is ook zo plezant hé *O*

[afbeelding]


Ook aanmelden op het Hornet Plaza nu.......... *O*


Weet niet waar je in Belgie woont van 20 tot 23 april is een Hornet meeting in Nederlands Limburg. We waren zelfs van plan in Belgie te gaan rijden. Misschien heb je zin om mee te gaan of langs te komen :W
 
Kzie het al , Woman gaat int vervolg nietmeer moeten alleen gaan rijden de woensdag . Het hele mf zootje zal voor de deur staan :9
 
Vrouwen, gsms en auto rijden, begin er meer en meer een heilige schrik voor te hebben... vandaag wederom, komt ze uit de tegengestelde richting, steekt de spoorweg over, vlak na die spoorweg is er links van haar dan een zijweg (die je als je ALLEEN op de baan bent vlotjes ineens kunt nemen) maar dus moet je alvorens in te slaan wel rekening houden met TEGENliggers... vooral met motorrijders (zwakke weggebruikers) en aldus besloot ze zonder echt op te letten uiteraard rustig die weg in te slaan terwijl ik vanuit de andere richting kom... er vanaf gekomen met een uitwijkingsmaneuvre en is goe aan het gas hangen (laten horen dat ik er ben) en zij met een schrik en een schok aan haar stuur getrokken terug haar baanvak half in...

deze keer ging alles vlot zoals het moet, zonder ongelukken. maareuh, k hoop dat ze vanaf nu toch wat beter oplet in het verkeer en eventueel niet al bellend een straat in slaan zonder de rest van het verkeer te bekijken... in ieder geval, ik pleur der binnenkort een after market demper onder zodat je me van ver hoort afkomen. (loud pipes saves lives zeker? lol)
 
Kzie het al , Woman gaat int vervolg nietmeer moeten alleen gaan rijden de woensdag . Het hele mf zootje zal voor de deur staan :9


K denk dat ze dat zelf ook maar al te goed weet, juist daarom: enige voorzichtigheid geboden, she might be playing us, looool...

maar anyhow, ik kom ze gewoon wel eens tegen... ergens onderweg... lol 8-)
 
@sheldon, kun je deze foto in de beginpost zetten aub :?

Is de moto van andyken :X


full



 
:W thx sheldon en langeswa dat julie dit zouden willen doen voor me als het bijna zover is laat ik julie wel weten waar op de MM je kunt afspreken met verkoper van dat licht :Y
Pff heb vandaag mijn rekening gekregen voor mijn motor zal op 483€ komen '(
En ik hij is pas klaar vrijdag de 13de :o ga ik er zeker niet achter met al die pech die ik altijd maar heb ga hem gwn 1 dagje laten staan dan :+
 
vraagje aan de belgen : Weet iemand hoe ze in Belgie tegenover open uitlaten staan?

hoogte boetes, strengheid bij controleren (altijd de klos of pakken ze het erbij als je het op andere punten te doel hebt gemaakt?) en rijverboden etc?


het is hetzelfde als in Nederland, officieel mag het natuurlijk niet, maar het wordt zeker wel gedoogd,
er zijn maar weinig Vlamingen die kunnen zeggen dat ze alleen een boete gehad hebben omdat hun uitlaat meer dan het toegestane decibel zou zijn,
meestal als je deze smurfen uit loopt te dagen gaan ze zoeken en om jou te pesten en komen ze tot zo'n dergelijke beslissing, of je afstand van je knippers onderling is geen 30 cm...... gewoon lekker knallen...... :Y


# Sheldon , heb nog een nieuwere foto met motopak.

[afbeelding][afbeelding]


wat kijk jij boos B| (foto staat in de beginpost, neem aan dat dit de bedoeling was) 8-)



en een zalige fiets om mee te rijden *D
moet het nu nog wel rustig houden , onder de 6000 toeren blijven...
dat is dus maximaal 120 -O- maar bochten nemen is ook zo plezant hé *O*

[afbeelding]


jezusmina... dat is echt een bling bling fiets, heb je al die glinsteringen bewerkt of zo,
of blinkt die altijd zo :9~



dat zijn minimumsnelheden O-) gewoon niet trager als dat gaan rijden of je gaat de bon op :p


kijk.... hier hebben we nou iets aan })



Vrouwen, gsms en auto rijden, begin er meer en meer een heilige schrik voor te hebben... vandaag wederom, komt ze uit de tegengestelde richting, steekt de spoorweg over, vlak na die spoorweg is er links van haar dan een zijweg (die je als je ALLEEN op de baan bent vlotjes ineens kunt nemen) maar dus moet je alvorens in te slaan wel rekening houden met TEGENliggers... vooral met motorrijders (zwakke weggebruikers) en aldus besloot ze zonder echt op te letten uiteraard rustig die weg in te slaan terwijl ik vanuit de andere richting kom... er vanaf gekomen met een uitwijkingsmaneuvre en is goe aan het gas hangen (laten horen dat ik er ben) en zij met een schrik en een schok aan haar stuur getrokken terug haar baanvak half in...

deze keer ging alles vlot zoals het moet, zonder ongelukken. maareuh, k hoop dat ze vanaf nu toch wat beter oplet in het verkeer en eventueel niet al bellend een straat in slaan zonder de rest van het verkeer te bekijken... in ieder geval, ik pleur der binnenkort een after market demper onder zodat je me van ver hoort afkomen. (loud pipes saves lives zeker? lol)


wederom geluk mijn zoon..... wordt jij nou niet extra pissed omdat je eigenlijk net pas weer kan rijden, en dan zo'n mien in der tuut jou afsnijdt en je bijna weer motorloos maakt :?



@sheldon, kun je deze foto in de beginpost zetten aub :?

Is de moto van andyken :X


[afbeelding]


denken jullie misschien dat ik geen sociaal leven heb of zo _O-
piccie staat erop *O*



:W thx sheldon en langeswa dat julie dit zouden willen doen voor me als het bijna zover is laat ik julie wel weten waar op de MM je kunt afspreken met verkoper van dat licht :Y
Pff heb vandaag mijn rekening gekregen voor mijn motor zal op 483€ komen '(
En ik hij is pas klaar vrijdag de 13de :o ga ik er zeker niet achter met al die pech die ik altijd maar heb ga hem gwn 1 dagje laten staan dan :+


ik ben niet zo slecht als ik eruit zie O-)
 
mensen mij ga je tot zondag niet horen ik vertrek morgen naar londen ,ik ben namelijk grote fan van westham untd en die spelen zaterdag op arsenal ;amuseer jullie hier en veel rijplezier met het mooie paaswkend op komst EN HOU HET VEILIG greetz uit oostende
full
 
mensen mij ga je tot zondag niet horen ik vertrek morgen naar londen ,ik ben namelijk grote fan van westham untd en die spelen zaterdag op arsenal ;amuseer jullie hier en veel rijplezier met het mooie paaswkend op komst EN HOU HET VEILIG greetz uit oostende[afbeelding]


dat wordt zuipen neem ik aan })

have fun :W
 
Laatst bewerkt:
mensen mij ga je tot zondag niet horen ik vertrek morgen naar londen ,ik ben namelijk grote fan van westham untd en die spelen zaterdag op arsenal ;amuseer jullie hier en veel rijplezier met het mooie paaswkend op komst EN HOU HET VEILIG greetz uit oostende[afbeelding]


das misschien nog eens interessant se, welke bijkomende hobbies heeft motorrijdend vlaanderen nog ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan