Prijs indicatie verbouwde shadow 700

Freewman

Die hard MF'er
13 jun 2005
493
2
Enschede
Goedemorgen mede forummers.

Ik zit te denken om naast mijn huidige fiets een kadootje voor mezelf te kopen. Nu heb ik al een tijdje een shadow met een Viper frame op het oog, echter vind ik het moeilijk om een reeele prijsschatting te maken. :?

Er is namelijk zo veel verbouwd aan deze fiets.
Om een goed bod te kunnen doen zou ik graag van jullie horen wat de waarde van zo'n fiets is in jou optiek

Het gaat om de volgende motor:

Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop

dankjewel! 8-)

PS: damn type foutje in de titel, tis een 800 :P
 
Laatst bewerkt:
4500,- is nog niet zo'n slechte prijs denk ik, als hij er nog zo uit ziet als op de foto's tenminste. Misschien dat je er 500,- af kunt krijgen.
 
hij ziet er in het echt nog beter uit dan op die foto's..... :9~

Heb hem nu aan meerdere mensen laten zien en die zeggen weer dat hij te duur is :?

Dit omdat hij verbouwd is en je em maar moeilijk kan verkopen...
Waarop baseer je de geschatte waarde?
 
Er is een hoop geld in gestoken, de onderdelen bij elkaar komen al richting zijn vraagprijs vermoed ik. Daarnaast is het een Shadow, deze zijn redelijk waardevast, is hij van '94 en staan er nog maar 12.000 km's op.
Als jij hem wilt kopen begin je gewoon bij 3000,- als het je te duur lijkt, als je dan een beetje moeilijk blijft doen rolt zijn minimumprijs er gerust wel uit. Het ligt er maar net aan hoe mooi of je hem vind en hoeveel je er voor over hebt.

ps. een goed verbouwde chopper stijgt in waarde, een stecht verbouwde daalt...
 
Laatst bewerkt:
OK, duidelijke info...

Er vanuit gaande dat dit een goed verbouwde chopper is (heeft nie voor niks 2x in de Bigtwin gestaan....) is het dus tussen de 3 en 4 duizend wel waard.

nogmaals bedankt en ik ben benieuwd naar wat anderen er van vinden?
Meer mensen die zich ermee willen bemoeien?

Hoe meer info ik krijg des te beter ik een bod kan doen. *D
 
Bij alle verbouwde motoren is het een kwestie van 'wat de gek er voor geeft'.

Deze is wel uniek, maar kijk ook eens wat je verder voor dat geld kan kopen. Een paar voorbeelden: Harley Sportster, Intruder 1400, Shadow 1100, etc., al dan niet verbouwd.
 
Ja goede tips, dankjewel!

Ik heb inderdaad gekeken naar de choppers die je kan krijgen voor die centen en dan heb ik toch liever een aparte verbouwde choppen })

Het is een Viper op het kenteken en nummer 1 om precies te zijn!

Vanavond maar even bellen met de verkopende partij ;)
 
Net wat een gek er voor over heeft, let op alle VT 800 zijn van het bouwjaar 1988.
Dus motor kan gebouwd zijn of geimporteerd in 1994,
Suc 6
 
Met een Viper kenteken zal ie wel in '94 geverherbouwd zijn. Maar dat boeit in zo'n geval natuurlijk erg weinig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan